Nieuwe schoenen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
  2. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    shabbies!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ja inderdaad!als je uggs kan betalen...er zijn voor die prijs genoeg goede schoenen te vinden!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ennnn bedankt! Frustratie alom haha! Door jullie naar Shabbies gaan kijken en de hoge zwarte, plat, zijn precies wat ik al heel lang zoek! Zijn ze niet meer in mijn maat (40). Nu een bod gedaan op mp, maar is te ver om te halen. Vind 2e hands ook niet alles, maar heb nu ' ikwilletikwillet' modus aan ;).

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien een tip. Ik weet niet of het bij jou nodig is maar ik heb wel extra steun van zooltjes nodig. Ze zijn erg plat en best hard. Misschien handig om ze in een winkel te passen?

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Uiteraard kan ik bij niemand in de portemonnee kijken, maar vind schoenen bij de Scapino echt voor 'erbij'. Niet al te beste kwaliteit.

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Echt hè. Uggs zijn zo lelijk en daarbij belachelijk duur voor zo'n tja schoen?

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

9. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
  10. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hey Kristel,

Ik zag je ergens zeggen dat je bang bent dat galante schoenen/laarzen je niet zouden staan, omdat je het idee hebt dat je daar te jong voor uitziet. Ik ben er juist van overtuigd dat zulke schoenen/laarzen jou supergoed zouden staan! Je bent hartstikke vrouwelijk! Ik ben blij dat je van die uggs af wilt, want eigenlijk vind ik die juist helemaal niet zo mooi bij je staan. Dat doet echt afbreuk aan je vrouwelijkheid!

Weet je wat je gewoon doet..je gaat binnenkort weer naar de stad en dan ga je allerlei laarzen passen. En daar maak je foto's van..terwijl je ze aan hebt! Die zet je dan op facebook en laat je ons stemmen. :D

11. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL

Heb je hier al gekeken?
    UGG's en Shabbies - Vind hier de complete collectie

12. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Als je uggs lekker vind lopen kan je toch ook gewoon een ander model kopen ik heb classic en baily buttons maar draag me classic meer omdat me buttons erg duur waren en draag ze alleen voor netjes bij mij zitte. Ze aan me voeten geplakt kan niet meer zonder maar je kan mischien ook nog kijken of je niet gewoon leuke laarsjes ziet bij de van haren hebben ze leuke s6 met zoeken

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hehe, thanks meid :D
    En goed idee om via Facebook te laten stemmen haha, ik ben nogal moeilijk als ik keuzes moet maken en dan wordt t al snel en/en ipv of/of ;) (en aangezien goede schoenen meestal niet goedkoop zijn zal en/en lastig worden tegen die tijd)

Vanmiddag even snel zonder kids de laatste kerstboodschappen gedaan en toen kwam ik ineens een heel leuk paar laarzen tegen! :D
    Niet de beste voor mn voeten/rug, maar ze waren zo leuk dat ik ze niet kon laten staan (en dat gebeurt echt zelden bij mij als t om schoenen/laarzen gaat!)
    Deze zijn t geworden:
    Bekijk bijlage 294444

De zoektocht voor goede laarsjes die ik langer aan kan en die beter voor mn houding zijn gaat nog steeds verder, maar voor nu heb ik in ieder geval al iets "vrouwelijkers" om mn Uggs mee af te wisselen ;)
    Ik twijfel nu heel erg over die korte Shabbies die ik gister poste, maar daarvoor moet ik echt de stad in binnenkort; wie weet wat ik dan nog allemaal tegen kom :)

14. Koon

Koon Niet meer actief

Zijn inderdaad leuk. En je sjaal ook ;)

Ik ben ook 26, maar vind mezelf echt een puppie met uggs aan (volgens mij omdat het net lijkt alsof je op sloffen loopt) en juist ouder lijken als ik nette laarzen aan heb.

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Koon: dank je!
    Hehe, ik vind mezelf gewoon een broekie, ongeacht wat ik aan heb :p maar ach, er wat jonger uit zien heeft ook zo z'n voordelen, tenminste, als het over 10/20/30 jaar nog steeds zo is :p

Sjaal is trouwens van H&M ;) (ik ben er ook heel blij mee! Lekker zacht, warm en leuk kleurtje)

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

misschien kan je goede zooltjes erin doen, als ze niet zo goed aanvoelen voor je rug, dat scheelt vaak al veel...

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ugg's??? ik vind die schoenen/sloffen zooo onvrouwlijk en ze schijnen nog ontzettend slecht voor je voeten te zijn ook!
    maar goed dat is een persoonlijke mening natuurlijk, en daar zit je niet op te wachten.
    wat ik altijd hele gave, stoere laarzen vind zijn die van gaastra of van tommy hilfiger. je hebt daar hele leuke modellen van die geen hak hebben.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Uggs zijn heerlijk donderdag komen ze weer binnen :D
    Maar heb ook Timberland laarzen heerlijke laarzen misschien wat voor jou? Je hebt ze ook in laag model, maar misschien vind je ze te lomp? Gewoon even aanpassen is het beste.
    Timberland Laars Suede | www.vandalen.nl - Laarzen

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina