Scapino heeft dit jaar ook best veel laarsjes zonder hak. Normaal slaag ik daar nooit, maar dit keer was er best veel keus. Dameslaarzen online kopen? Goedkope laarzen voor dames op Scapino.nl
Ennnn bedankt! Frustratie alom haha! Door jullie naar Shabbies gaan kijken en de hoge zwarte, plat, zijn precies wat ik al heel lang zoek! Zijn ze niet meer in mijn maat (40). Nu een bod gedaan op mp, maar is te ver om te halen. Vind 2e hands ook niet alles, maar heb nu ' ikwilletikwillet' modus aan .
Misschien een tip. Ik weet niet of het bij jou nodig is maar ik heb wel extra steun van zooltjes nodig. Ze zijn erg plat en best hard. Misschien handig om ze in een winkel te passen?
Uiteraard kan ik bij niemand in de portemonnee kijken, maar vind schoenen bij de Scapino echt voor 'erbij'. Niet al te beste kwaliteit.
Net even in mijn schoenenkast gedoken, ik heb ook wel wat schoenen van Hot Ice. Ik heb daar nog niet zo lang geleden deze van gekocht: Hot Ice 8015 taupe korte-laarzen - Damesschoenen - Online Bestellen En Kopen Bij Sooco.
Bruine Bullboxer korte laarzen 877518 - Bruine Bullboxer korte laarzen 877518 online kopen bij Omoda Schoenen Die heb ik, lopen heerlijk, dat bont kan je ook omflappen dan ist helemaal bruin!
Hey Kristel, Ik zag je ergens zeggen dat je bang bent dat galante schoenen/laarzen je niet zouden staan, omdat je het idee hebt dat je daar te jong voor uitziet. Ik ben er juist van overtuigd dat zulke schoenen/laarzen jou supergoed zouden staan! Je bent hartstikke vrouwelijk! Ik ben blij dat je van die uggs af wilt, want eigenlijk vind ik die juist helemaal niet zo mooi bij je staan. Dat doet echt afbreuk aan je vrouwelijkheid! Weet je wat je gewoon doet..je gaat binnenkort weer naar de stad en dan ga je allerlei laarzen passen. En daar maak je foto's van..terwijl je ze aan hebt! Die zet je dan op facebook en laat je ons stemmen.
Als je uggs lekker vind lopen kan je toch ook gewoon een ander model kopen ik heb classic en baily buttons maar draag me classic meer omdat me buttons erg duur waren en draag ze alleen voor netjes bij mij zitte. Ze aan me voeten geplakt kan niet meer zonder maar je kan mischien ook nog kijken of je niet gewoon leuke laarsjes ziet bij de van haren hebben ze leuke s6 met zoeken
Hehe, thanks meid En goed idee om via Facebook te laten stemmen haha, ik ben nogal moeilijk als ik keuzes moet maken en dan wordt t al snel en/en ipv of/of (en aangezien goede schoenen meestal niet goedkoop zijn zal en/en lastig worden tegen die tijd) Vanmiddag even snel zonder kids de laatste kerstboodschappen gedaan en toen kwam ik ineens een heel leuk paar laarzen tegen! Niet de beste voor mn voeten/rug, maar ze waren zo leuk dat ik ze niet kon laten staan (en dat gebeurt echt zelden bij mij als t om schoenen/laarzen gaat!) Deze zijn t geworden: Bekijk bijlage 294444 De zoektocht voor goede laarsjes die ik langer aan kan en die beter voor mn houding zijn gaat nog steeds verder, maar voor nu heb ik in ieder geval al iets "vrouwelijkers" om mn Uggs mee af te wisselen Ik twijfel nu heel erg over die korte Shabbies die ik gister poste, maar daarvoor moet ik echt de stad in binnenkort; wie weet wat ik dan nog allemaal tegen kom
Zijn inderdaad leuk. En je sjaal ook Ik ben ook 26, maar vind mezelf echt een puppie met uggs aan (volgens mij omdat het net lijkt alsof je op sloffen loopt) en juist ouder lijken als ik nette laarzen aan heb.
@Koon: dank je! Hehe, ik vind mezelf gewoon een broekie, ongeacht wat ik aan heb maar ach, er wat jonger uit zien heeft ook zo z'n voordelen, tenminste, als het over 10/20/30 jaar nog steeds zo is Sjaal is trouwens van H&M (ik ben er ook heel blij mee! Lekker zacht, warm en leuk kleurtje)
misschien kan je goede zooltjes erin doen, als ze niet zo goed aanvoelen voor je rug, dat scheelt vaak al veel...
ugg's??? ik vind die schoenen/sloffen zooo onvrouwlijk en ze schijnen nog ontzettend slecht voor je voeten te zijn ook! maar goed dat is een persoonlijke mening natuurlijk, en daar zit je niet op te wachten. wat ik altijd hele gave, stoere laarzen vind zijn die van gaastra of van tommy hilfiger. je hebt daar hele leuke modellen van die geen hak hebben.
Uggs zijn heerlijk donderdag komen ze weer binnen Maar heb ook Timberland laarzen heerlijke laarzen misschien wat voor jou? Je hebt ze ook in laag model, maar misschien vind je ze te lomp? Gewoon even aanpassen is het beste. Timberland Laars Suede | www.vandalen.nl - Laarzen