Ik heb die goedkope laatst ook gekocht en vanochtend eens mee getest. Op zich zijn ze wel makkelijk in het gebruik en ze doen t ook vrij snel. Maar of ze nu eerder en sneller positief aan kunnen geven, ik zou het niet weten ^^ Dat zou ik over een paar dagen even moeten proberen. Heb namelijk ook nog digitale CB's liggen. Dus met allebei even proberen op mn NOD en dan kan ik vergelijken
bij mij hebben ze nog niet positief aangegeven maar ze werken op zich wel. Hopelijk krijg ik over een paar daagjes eindelijk een keer wél twee streepjes!
Hey ladys Ik had ook die van 7 euro van de kruidvat, toen ik 4 weken zwanger was gaf ti een heel licht streepje aan, bij de 5de week was ti al wat donkerde, die testen zijn gewoon goed
Ik heb vanmorgen die twee voor vijf euro gekocht en met drie of vier dagen overtijd getest. Ik ben overduidelijk zwanger. De streep was uitstekend zichtbaar. Ik vind het 'gedoe' met het pipetje wel fijn, dan weet je zeker dat je genoeg urine op de strip hebt zitten. Met die andere was het dan maar hopen.
ik ga hem morgen weer proberen.. ben hie rook fan van die pipet want met plassen en dan in me straal houden werkt hier niet haha plas er altijd overheen ieell dus voor mij ideaal