Hallo allemaal Ben nu 34 weken zwanger, we weten niet wat het wordt maar hebben er met de gyneacoloog (een heel gezellig en lief mens) een soort spelletje van gemaakt. Tja zij weet het natuurlijk maar ik vind het leuk zelf te gissen. Met behulp van jullie, anoniemen natuurlijk ! Toen ik zei 'ik vind het toch nog wel leuk even te kijken, was mijn gyn zo enthoiusiast dat ze zei 'dan maak ik er ook even weer en foto van'. Echt leuk dit "spelletje" Doen jullie mee ? Ik kan er zelf geen chocola van maken hoor , al denk ik wel 3 streepjes te zien ? of moet ik toch op een andere plek op de foto kijken ?? Ben erg benieuwd wat jullie wellicht 'zien' ! http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LN7KLFXK.jpg
Ik zie een jongen links kontje en boven en onder beentjes. In het midden denk ik een balzakje te zien. Ik ben geen expert dus misschien ziet een ander er iets heel anders in hoor! In elk geval gefeliciteerd ( ik ben 33 weken )
Ik zeg een meisje. Bij een jongen zie je echt al een piemeltje dat een stuk tussen de beentjes uitsteekt. Dit zijn 2 schaamlipjes die iets gezwollen zijn.
Boven een pil met bovenbeen. Beneden een pil met bovenbeen. Ertussen in zie je 2 lipjes en zie zelfs de clitoris daar weer tussen in. 100% zeker!!
Grappig jullie reacties te lezen ! Deze echo is van een aantal weken geleden, zien jullie (de meesten die meisje zeiden) daar ook een meisje in ? Groetjes bedankt voor jullie reacties http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MXG3CQ3R.jpg
Bij foto 1 zou ik zeggen: Meisje (alleen niet heel overtuigend, met 34 weken moet je t toch wel duidelijker zien namelijk) Maar nu ik foto 2 heb gezien zeg ik: overduidelijk een jongen! Ik zie heel duidelijk een balzakje + piemeltje Ik zeg: Gefeliciteerd met jullie kleine man!
Hihi dan is foto 1 meer vamaf de billen gezien waardoor je alleen de balzak ziet en dud verwarring is met een meid. De 2e foto kan je niet omheen..... jochie
Die 2e is overduidelijk! Jongen..Die 1e is dan echt wel tricky genomen, want daar lijkt he ttoch echt een meid,
Nogmaals bedankt voor het meekijken en meedenken. Wij hebben ons suf zitten staren naar beiden foto's. Bij de 2e foto (dus ongeveer een maand eerder genomen) zie je inderdaad een groot ovaal met een 'slurfje' eruit komen maar is een piemeltje zó duidelijk op een echo te zien (áls dat het is) en waarom dan maar 1 balzakje en wat is dat stipje ? Kan dat 'slurfje' ook een stukje navelstreng zijn ? Hm... Bij de eerste foto (van gisteren dus) dacht ik eerst dat de 3 streepjes aan de rechterkant onderin op een meisje duidden, daarna dacht ik inderdaad dat het vage stukje in het midden iets van balletjes of schaamplipjes zijn. Kortom; ik kom er weer es niet uit haha En wat is dat rondje bovenin met al die stipjes ? Ik vind ook dat die foto's er heel anders uitkomen dan ik op het schermpje steeds vanalles zie. Daar zag en zie ik steeds een soort van rondjes, maar met een soort tuutje of scherp puntje bovenaan die een soort van aan elkaar geplakt zijn (dus soort peervormpje). Waar zou dat op kunnen duiden ? Ik wil jullie alvast weer hartelijk bedanken voor het meedenken, want ik vind het erg leuk jullie reacties te lezen ! Nogmaals; we kunnen het de gyn vragen wat het wordt, maar ik geniet van deze speculaties
Op 1 vraag kan ik een antwoord geven .. Een man heeft maar 1 balzak (vanaf de buitenkant gezien). ... check je man maar eens In die balzak komen (vaak na) de geboorte 2 balletjes ingedaald .. maar dan nog blijft het 1 balzak ..
ik zeg een jongen is inderdaad wel leuk het gissen want idd foto 1 dacht ik hmm meisje en foto 2 was overduidelijk een jongen je komt het natuurlijk wel vertellen he als je zover bent