hij doet altijd zo moeilijk. Snap het ook echt niet hoor. Ik heb ook leugentje voor bestwil gebruikt door te zeggen dat ik nog steeds koorts heb en tot midden volgende week antibiotica moet gebruiken. Ook gezegd dat ik op dokters advies tot minimaal volgende week vrijdag thuis moet blijven. Als ik dat niet zeg, dan kan hij er op staan dat ik maandag weer zou beginnen. Ik ben niet de enige bij mij op school die hier tegen aan loopt. @ muurtje, veel plezier buiten. Hier regent het keihard, weinig buiten zitten aan.
ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om dat te zeggen. Ik had vroeger een manager die precies hetzelfde deed en zelfs in staat was om je op zondag te bellen terwijl in het weekend het kantoor gesloten is!
nee zit hier! En Mannetje zit een gedownloade aflevering te kijken van top gear...is altijd wel grappig...
ja dat klopt mijn mannetje is ongezelli.... is vanmiddag foto's wezen nemen met een vriend en die zijn ze nu aan het uitzoeken bij de achtertafel.... en ik zit/lig hier op de bank.... hmmzzzz
hahah sommige mannen he....ach zit je gezellig op het forum....al is het hier wel extreeeeem rustig!!
heb ik mooi tijd om uit te zoeken wat ik hier eigenlijk allemaal kan doen en wat voor forums er allemaal zijn..... schaam....
jee wat een harde onweer hadden we hier...pfff de ramen trilden gewoon! aj ontsteking = niet fijn, rare leidinggevende= bagger.... en hcg??? **maaike rent heeeeeeel hard in de ronte om de dwarrelende hormoontjes op te vangen**
ieuhhh krijg een allergie voor alle aandacht op tv en radio voor dode bekende...er is verder ook niets op... mannetje hier zit te knallen
volgens buienrader moeten wij hier noodweer gehad hebben maar ik heb er helemaal nix van gemerkt!! alleen een heeeel klein beetje regen *** Katten gebruiken hier het meubulair weer eens als renbaan.... maar goed dat ik nog weg kan duiken af en toe***
nou hier hebben we het wel gehad... whaha fijn dat je ze ontwijken kan, hihi zie het al helemaal voor me
oh slim gedaan!! wij hebben wel veel films, maar als mannetje eenmaal aan het schieten is... heb je er geen kind aan
euh het zou heel goed bij dat ene lijstje kunnen, je weet wel..die we van de nod politie niet in ons hoofd mogen halen die..dan weet je het wel he?
is daar een lijstje voor??? dat weet ik serieus echt niet! was ff aant lezen (zeg et toch Bandenpijn Doordat de baarmoeder tijdens de zwangerschap groeit, rekken de banden die hieraan vast zitten uit. Dit kun je voelen als een stekende pijn aan de zijkant van je buik en in de liezen. Dit kan geen kwaad. Het is wel vervelend, maar je kunt er niet zoveel aan doen. Probeer onverwachte bewegingen te vermijden. Extra warmte geeft verlichting.
Veel voorkomende klachten tijdens de zwangerschap en tips - Zwangerschapspagina bedoel je hetgeen daar staat???