NOD-lijst 11 t/m 17 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Feem, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Die is idd aardig positief al!!! Nog een kleinnnn beetje donkerder en dan is ie helemaal posi!!!

Mijn eitje begint nu langzaam te groeien.
    Ik voel dat..
    Dus vanaf vandaag om de dag proberen te klussen

Ik ben ook wel eens jaloers hoor
    Ik gun het iedereen.
    Maar mezelf soms net ietsje meer.
    Haha
    Nee dat is gemeen!!
    Maar ooit schieten je hormonen alle kanten op bij het zien of horen van een baby of iemand die zwanger is!

2. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Spannend dames! De eitjes zitten eraan te komen!

Ik ga zo toch ook nog eens een ovu testje doen uit nieuwsgierigheid :oops: ga er voor de rest wat minder mee bezig zijn...
    Morgen op kraamvisite want ben tante geworden dus kan ik even lekker baby knuffelen :D

En ja het jaloerse is idd heel herkenbaar dus niks om je voor te schamen:thumup:

Dio1985 vindt dit leuk.
  3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik ben gister ook maar begonnen met testen, hele lichte streepjes nog, gok na het weekend mijn ei.
    Doe zowel die van action als de extra gevoelige van 2besure (die had ik nog liggen toevallig) om beetje te kunnen vergelijken wanneer een action test positief is bij mij.
    Merk wel dat ik er voor alsnog wat minder mee bezig ben dan de vorige rondes zeg maar. Misschien een goed teken. December slaan we echter wel over denk ik want wil echt niet rond de verjaardag van mn zoontje uitgerekend zijn:|:roflmao::oops:

4. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Haha, dat zou mij echt een worst wezen. Ik zou niet zo snel een ronde bewust over slaan, omdat het iets minder uitkomt. Mijn zoontje is tussen de feestdagen jarig, mega drukke maand, niet ideaal, maar overleven we ook wel weer!

Ikzelf test met de extra gevoelige van 2besure en heb als extra bevestiging de testen van clearblue.

Dio1985 vindt dit leuk.
  5. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Feestdagen en andere verjaardagen van familie zullen me ook een worst wezen.
    November zit bij ons ool bomvol bijvoorbeeld, maar dat kan me echt niet interesseren haha. Maar zoals het nu uitkomt met eisprong zou die gewoon vrijwel exact hetzelfde vallen als bij mijn zoontje toen. En wil gewoon zijn verjaardag kunnen vieren zonder te puffen zeg maar:oops:

Net naar de wc, is er weer bloed. Lijf beetje van het padje af geloof ik:|

6. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Ahhh jaaa... ik weet nog wel van mijn NOD-groepje van vorig jaar dat er dus wel dames waren die vanwege de feestdagen die ronde oversloegen. Dus vandaar!

Maar bij jou is het inderdaad net weer even anders! :) Sla jij dan de volgende ronde over?

Hoe ver ben je nu in je cyclus?

7. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik roep het nu wel heel stoer hoor, maar wie weet kom ik er op terug volgende maand:roflmao:

Uuuh hoe ver in mijn cyclus... Goede vraag. 16e begon mijn menstruatie en was de afgelopen 3/4 dagen bloedvrij

8. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Haha, ja ik zou het zelf niet kunnen.. ;) De drang is te groot hier :p Ik ben al zo ongeduldig als wat!

Is het oud bloed of helder rood?

9. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Helderrood, ach zal ook wel weer over gaan:thumup:

10. Dio1985

Dio1985 Bekend lid

12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hahaha hier ook... ik ben 25 augustus jarig... en mijn beste vriendin gaat 18/8 trouwen en ik ben getuigen. Maar toch laat ik er niet een maand voor voorbij gaan... dan is het maar zo... de wens is te groot voor ons eerste kindje.

11. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Ik heb hier ook het gevoel dat er een eitje in aantocht is! Rekbaar slijm neemt toe.
    Ovulatietesten lopen op en af (tot bijna even donker), maar nog geen positieve test gezien.
    Dus ik test nog rustig door ;)

12. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Dat vind ik ook anders hoor!
    Eigen verjaardag skip ik in zo'n geval, november is een ramp in onze familie en vriendenkring. Maar die hebben dan maar gewoon pech haha! Ga niet elke maand screenen op verjaardagen en feesten rond de mogelijke uitgerekende datum.

Maar heb heel sterk een gevoel van: verjaardag van zoontje moet zoveel mogelijk van hém blijven. Ik wil echt niet zijn verjaardag cancellen/missen omdat ik perse op exact hetzelfde moment zwanger wilde worden.
    Tuurlijk heb je het nooit 100% onder controle en wellicht denk ik er straks anders over.:rolleyes:

Het is echt bizar eigenlijk, toen ook eisprong in december rond de 29ste en als ik nu zo doorreken en het komt ook écht zo uit zou dat betekenen dat ik dit keer weer rond die datum ovuleer. What are the odds....:roflmao:

Dio1985 vindt dit leuk.
  13. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017

11 December
    Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk)
    Wafelijzer, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3

12 December
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5

13 December
    Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Nyma, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6

14 December
    Manana, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Silsil, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (MMM)
    Tylmare, 29 jaar, 2e (eigenlijk 3e) kindje, ronde 1 (na late mk)
    LolaBloem 20 jaar, 2e kindje, ronde 0

15 December
    Muisjemensje, 26 jaar, 4e kindje, ronde 6
    Milou, 28 jaar, ?e kindje, ronde 4
    Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4

16 December
    Muisjemuis, 29 jaar, 1e kindje, al een tijdje bezig
    Happygolucky 32 jaar, 2e kindje, ronde 4

17 December
    Dio1985, 32 jaar, 1e kindje - MMM

Datumloos:
    Jolo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 (1ste na MK)
    Syl33, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 -
    MMM

Totaal: 20

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.

14. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Hoi hoii

ik kom mij voorzichtig ook melden! Wij gaan officieel in 2018 voor een 2e kindje maar doen het nu al niet meer veilig, dus kan het raak zijn! Mijn cyclus is voor mijn bevalling altijd 29 geweest, nu helaas wat verward.. Maar meestal toch 28 dagen. We zullen het wel zien! Ik wens iedereen heel veel succes en ik zal af en toe is mee komen gluren.

Dio1985 vindt dit leuk.
  15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook weer aan het wachten op de eisprong.
    Ik probeer me er deze maand niet al te veel mee bezig te houden maar dat blijft een bijna onmogelijke wens haha

Zijn hier ook meiden die hardlopen of willen gaan hardlopen? Ik vind het heerlijk en had gister een topic aangemaakt in de hoop dat er meer meiden zijn die mee kletsen. Mocht je het leuk Vinden dan is dit de link naar het topic:

http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/running-ladies.667191/

Jolo vindt dit leuk.
  16. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Gefeliciteerd ! Altijd leuk om tante te worden !

Hoe was je ovu testje?

17. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Dankje!
    Die was nog negatief.. verwacht hem morgen positief en anders dan heb ik mijn eisprong later dan maandag ben ik bang...

18. Yaraatje

Yaraatje Actief lid

19 dec 2015
    347
    201
    43
    NULL
    NULL
    Wat schieten jullie al allemaal op met je ei, nu sta ik wel een beetje aan het eind van de lijst, maar het voelt als de verkeerde lijst haha. Ik verwacht mijn ei ergens volgende week tussen de woensdag en de vrijdag denk ik.

Hier loopt het alleen niet helemaal lekker, blijf bloedverlies houden nu. Heb al sinds een half jaar ofzo af en toe bloedverlies rond dag 20 van mn cyclus. Alleen blijft het steeds langer door gaan en nu verlies ik al 15 dagen aan 1 stuk door een beetje bloed elke dag. Tussendoor 4 dagen ongesteld geweest, maar blijf bloeden... Maandag afspraak bij de huisarts staan, vind het maar niets.

19. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oei dat klinkt niet zo goed... goed dat je het even laat checken door de huisarts!

20. Dio1985

Dio1985 Bekend lid

12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Wel begrijpelijk hoor! Het is voor mij wel anders idd.. is onze eerste. En iedere verjaardag (of andere feestelijke happening) van een ander maakt niet... maar die van je kind wel. Snap ik wel.

Deel Deze Pagina