ik heb nog 1 test liggen... mijn ovutest knalde erover zonet (en kan echt geen eisprong hebben ).. dus ik wacht nog tot zondag.. tot die tijd zie ik wel wat er gebeurd.. bloeden is helemaal gestopt dus dat is op zich gunstig . het was de test van de action die negatief aangaf.. maar kijk ik na die 10min. dan zie ik wel een streep maar ja die geldt niet meer..
Voor de dames die in ronde 5, 6 of meer zitten. Misschien gezellig? http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ronde-6-of-meer-wie-nog-meer.668222/
Op een gegeven moment moet je ook echt stoppen met testen anders maak je je zelf gek. Vroeger deed je 1 test. Oploop of afloop? Dat kende je niet. Je hebt een positieve test gehad. Het enige wat je dan kunt doen is afwachten. Succes meid ❤️
Ik heb vanmiddag getest met een big bazaar test ik ben heel zenuwachtig maar wel 2 streepjes wat is jullie advies
Gefeliciteerd zwangere dames! Dames op rood succes volgende ronde ! Dames in onzekerheid ... knuffel !!!
Pfff 2 dagen voor nod (zaterdag) en bruinige afscheiding.. het zal toch niet... ik hoop dat dit het was..
Meid ik lees dat je een ovulatietest hebt gebruikt... klopt het dat als je een streepje daar ziet dat je zwanger bent? Mits je test rondom je nod? Ik heb dit namelijk gedaan en zie een streepje
Deze ovulatietest is nu qua teststreep donkerder dan gewoonlijk. En ik weet heel zeker dat het na mijn lh-piek af is genomen. Kan dit iets betekenen?
Kan maar zou er zeker niet op vertrouwen. Je hebt altijd lh in je lichaam. Soms reageert het op hcg. De enige manier om daar achter te komen is een zwangerschapstest.
Ik heb hele nare ervaring met actiontesten. Zijn zenuwslopend. Lopen niet goed op, zijn niet duidelijk en doen heel raar/vaag. Een paar jaar geleden waren ze veel beter!
ja zo kwam ik er dinsdsg achter dat mijn zw.test dus ook positief aangaf.. na een ovutest.. vandaag na een witte actiontest wel een posirieve ovutest net zoals die van dinsdag.. dus was al wat rustiger.. net wat @Envy91 ook zegt.. testen maakt je onzeker..
Nou.. Vandaag dus testen gehaald en getest. Omowit. Nu word het menstruatie afwachten en zal ik in de volgende ronde ovutesten gebruiken. Gefeliciteerd voor de meiden met positieve test!!
ja dat heb ik dus ervaren.. echter de ovu testen was ik wel te spreke over.. 2 weken geleden de piek gevonden daarmee.. nadien werden ze wit.. en afgelopen dinsdag en vandaag dus positief
Zo wat een positieve testen allemaal, super!! Het hele proces naar het zwanger worden is zenuwslopend, al dat w88 iedere maand pfff. Ik kan ook moeilijk van de testen afblijven al lukt 't me nu al 3 dagen ik zit nog op t w8bankje. Wil eigenlijk w88 tot as zondag. Vriendlief is dan jarig, maar vast too good to be true... Buiten dat ik vage klachten heb die ook goed bij een aankomende ongi passen heb ik toch een last van flatulentie ik had dat ook in mijn 1e zwangerschap, maar veel later. Herkenbaar voor iemand? Heb niets bijzonders gegeten ofzo.