@Wonder 1980 Ik kan hem niet meer dichterbij nemen in het echt. Is ingedroogd nu en kattenspeelgoed geworden. Kan alleen op Mn beeldscherm een grotere foto maken
Ik denk wat te zien maar dan ook weer niet. Maar kijk via mijn mobiel. Zal straks eens mijn beeldscherm vetvrij maken. Tuurt makkelijker
@Rosa5 @Wonder 1980 Helaas, ik had nu gewild dat ik hem compleet had, had duidelijker geweest. Deze losse info zijn ook maar fladdertjes, puzzel zonder alle puzzelstukjes
als er een eitje was ingenesteld heb ik m net miss wel uit me baarmoeder geniest wat ongeloofelijk pijnlijk was en heel apart herkenbaar????
@Rosa5 Wil dit geen streepjes noemen hoor Dan kan ik beter psychologische bijstand inroepen . Maar ik vind alle testen vandaag niet wit wit wit te noemen..
Sorry dat ik je comment like maar het staat wel grappig! Het pijnlijke dat je voelde kunnen je banden zijn. Dat is een heel scherpe pijn! Niet je eitje!
wonder1980 bedankt voor j snelle reactie..Normaal heb ik dat nooit zegmaar. Kunnen mij banden nu gevoeliger zijn omdat er miss een ei zit ingemetseld.of is het gewoon erg toevallig
@Wonder 1980 Ja dat sowieso! Die van de action heeft dit vaker, sensitest ook. Maar zwanger & kids werd ok bevonden 3 x op een dag iets vaags vind ik wel apart. Ik zeurde wel om valse testen, maar dit is iets te overdreven Zou bijna nog een test doen
Even tussen alle streepjes door.. Morgen gaat de lijst officieel van start. Ik vind het reuze spannend en hoop zo dat hij roze gaat knallen.
Ja en dan een predictor als het kan! Nee gekheid maar drie verschillende merken en op alledrie iets vaags dan zou je bijna denken dat.......
Ik weet niet van welk hormoon ik last heb maar ik zit zo makkelijk op de kast..vind het zelf irritant. Kan ook echt huilen om wat er vandaag in Oss gebeurd is.. wij proberen allemaal zwanger te worden. En dit arme gezin is op een slag 4 kinderen kwijt.. Ik word er stil en heel verdrietig van..
Ja bandenpijn ontstaat door dat de baarmoeder groeit...... bandenpijn tijdens je zwangerschap - Zwangerschapspagina
Hier ook zo, gewoon labiel te noemen. En heb ook echt zitten huilen om dat bericht, durf me niet eens voor te stellen wat een nachtmerrie dat is. Mijn kinderen zijn mijn alles, hoe dan kan je zoiets dragen? Zo intens verdrietig dit