Ja ik ben echt aan het aftellen hahahaha nog 13 dagen tot de intake maar dat vind ik niet echt interessant of iets dus tel liever af naar de echo Kijk dat ziet er goed uit! Hopelijk blijft alles goed gaan en was dit eenmalig.
Haha ja die echo's zijn leuker als het intakegesprek het zou zo blij zijn als die goed mag zijn en het goed mag gaan. Die 12 weken vind ik vooral, ook in dat trimester verlies je nog bloed enzo. Nu als ik naar de wc ga vind ik het toch spannend maar tot nu toe niks gezien. Bij onze zoon heb ik toen ook wel wat verloren zei m'n moeder, dat wist ze nog. Mijn schoonzus had het toen ook maar niks aan de hand. We gaan er gewoon nog voor!
Ja vind de 12 weken ook eng maar als de echo goed is dan vertrouw ik erop dat het goed blijft gaan ik heb gelukkig niks verloren nog kwa bloed of bruin verlies. Zei gisteren nog tegen m'n mannetje dat ik de ongesteldheid echt zo niet mis! Oh kijk dan is het toch waarschijnlijk gewoon " normaal " bij jou en gaat het gewoon goed.
@Soto wat een teleurstelling joh! Je lichaam kan je soms ook zo voor de gek houden.. Kom je dan in ons nieuwe lijstje (27nov-3dec)?
@Soto wat een teleurstelling joh! Je lichaam kan je soms ook zo voor de gek houden.. Kom je dan in ons nieuwe lijstje (27nov-3dec)?
@Tientje1986 wat een spanning meid gelukkig heb je daarna niks meer verloren. Dat de clearblue 2-3 weken aangeeft ziet er goed uit. Bij mijn vroege miskraam liepen de testjes af en zei de clear blue opeens niet zwanger
@Soto wat balen meid. Succes in de volgende ronde. @hier ws een griepje te pakken. Had gisteren al last van maag/darmen en vandaag al 2 keer boven de wc gehangen. Pff niet leuk
Ja, wie weet. Ik ben nog niet ongesteld, dus ik heb nog een flintertje hoop. M`n man staat er hetzelfde in en heeft net 2 kv testen gehaald. Wie weet..
Hey dames Hier nog steeds over tijd. Geen ongi te bekennen. En kv test vanmorgen wit. Laat die ongi maar komen. Ben er klaar mee
Ja echt wel.... Vandaag lekker verder gegaan met in de schuur klussen. Lekker geverfd (waterbasis haha) Niks geen bloedverlies of krampen gehad. Alleen m'n borsten doen gruwelijk zeer sinds net en mijn banden trekken erg. Mijn broek krijg ik niet meer dicht alleen.... Ik heb alleen een probleem dat qua drinken me niks smaakt en ik ben al een slechte drinker. Een kopje thee gaat maar de hele dag op thee is ook niks.
Ik zat zelf idd ook te tellen. Als ik dinsdag pas nod zou hebben kan het zijn dat ik te vroeg heb getest. Maja ik heb eigenlijk voor deze ronde geen hoop meer. Ik verwacht dat ik gewoon ongesteld ga worden en hoop dat het dan ook snel komt dan kan ik weer verder
Dat zou zeker heel goed kunnen. Mocht je een dinsdag niet menstrueren dan zou je woensdag er een test aan kunnen wagen.
Dat zou ik idd kunnen doen. Het is nu gewoon afwachten en ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden
2017 NOD-lijst 30 oktober t/m 5 november 30 oktober 31 oktober 1 november 2 november 3 november 4 november Jolanda 37 jaar 1e ronde 5e kindje En vandaag positief getest 5 november Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)