Hoi dames, Ik breek even in. Ik kom er net achter dat ik zwanger ben!! Ik weet niet hoeveel DPO precies maar ik denk 10 ofzo. T streepje is echt heel weinig nog. Zal zo een foto plaatsen. Is er al een groepje met dames die uitgerekend zijn in maart ofzo? Groetjes!
@Dicky34 die Kruidvat testen zijn heel apart tegenwoordig. Kan je geen predictor kopen? @madeliefje26 jaaa wat goed. Was je hcg toch nog bezig @MoM8910 een paar van ons zit hier Wat voor test is dit? Moet wel turen maar lijk wel wat te zien. Echt die Kruidvat testen zijn niet wat ze waren. Zo jammer moeten ze echt wat aan doen! Een heel raar korrelig lijntje (onderste is van vandaag) morgen maar weer een predictor
Ik ben in dubio. Eigenlijk twee weken lang het idee gehad dat het niet raak zou zijn. Dus heb me er verder niet druk over gemaakt ofzo. Vandaag is mijn nod en nog niet ongesteld. Zal ik straks als ik thuis kom testen of afwachten tot morgen?
Ja, ik heb de predictor voor later in de week (waarschijnlijk morgen .. hahah) Dit is Kruidvat op middagurine. Ik ga zo bij die pagina kijken!
Wauw! Wat fijn gefeliciteerd! En dat dus 'pas' 1 dag na NOD toch? Je geeft me hoop haha, nu 2 dagen voor NOD maar alles blijft spierwit.. had jij dus ook. Gefeliciteerd hoor!
@Spruitema jaaa nog meer testers Maaarrr heb je weinig gedronken vandaag? Anders zowizo kopen en bewaren voor morgen ochtend? Aan de andere kant als je zeker weet dat je NOD vandaag zou moeten zijn zou je genoeg hcg moeten hebben om ook met middag urine een vaag lijntje te krijgen.
Ik lijk wat te zien! Spannend! Ik heb 3 dagen geleden negatief getest met de predector early en had de hoop opgegeven. Ik bleef maar menstruatiepijn aanhouden en opeens teste gisternacht 00:37 heeel licht positief met de action test. Gister was mijn nod dag. En vandaag met de digitale test positief met 1-2 weken.
Ja het was idd 1 dag na nod (was al nacht). En 2 dagen ervoor nog spierwit er is zeker nog hoop! Dankje ❤️
@madeliefje26 lekker is dat hè, zo'n bevestiging! Lekker gaan genieten nu @Kimmy133 ik zie een heel licht streepje, yes! Morgen nog eentje met ochtend urine? Het gaat echt heel lekker dit lijstje zeg, dit heb ik nog niet eerder gezien geloof ik Ondertussen lopen mijn testjes van sensitest lekker op, en kwam ik erachter dat wij ook gewoon een op is op winkel hebben?! Ik was er wel eens geweest maar nooit echt goed naar de naam gekeken blijkbaar... en de link gelegd met de tips van het forum dat de predictors er zo goedkoop zijn Haha en daar kom ik dus achter als ik al zwanger ben... Nouja, ik dus nog voor de lol toch een predictor gekocht en gedaan met mn man: Oploop van testjes: Liefs!
Toch maar een test gedaan. En zie het resultaat. Nog wel erg licht voor nod dag, maar heb geen ovulatietesten gedaan, dus geen idee hoeveel dpo ik ben.
Ja lekker genieten! Wanneer gaan jullie het vertellen aan familie/vrienden etc. ? Wauw een hele mooie oploop! Ziet er goed uit! De predictor knalt!
Die van mij was nog lichter zelfs. (Action test) dus misschien trage hcg? Of idd late innesteling. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ja bedacht me net dat ik nu natuurlijk ook met middag urine getest heb. Morgenochtend nog maar eens eentje doen. Dankjewel!
@Mupp ik durf bijna niet.. bang voor een negatieve test.. Maar als ik jouw mooie oploop zie dan krijg ik wel een beetje hoop!
@Spruitema jaaaa mooi streepje al hoor voor een Kruidvat EN middag urine! Morgenochtend zal het vast al duidelijker zijn. Wij wachten even de echo van 30/7 als die goed is dan aan ouders en broers/zussen (aangetrouwd) vertellen en daarna pas met 12w. En de rest van de familie en vrienden. Ml wil het liefst bij iedereen wachten tot de 12w maar dat kan ik niet. En op vakantie niet drinken dat valt gelijk op bij mijn schoonzus en zij weet ook al dat we aan het proberen zijn.
Ik vond het op het begin ook heel spannend. Zeke Ik vond t eerst ook heel spannend, zeker toen de test van 12 dpo niet veel donkerder werd dan 11 dpo. Maar toen dacht ik: Of ik nu wel of niet test, ik kan het toch niet beïnvloeden. Dus test ik gewoon maar. Nu ben ik zwanger, dus nu kies ik ervoor om er maar van te genieten. Maar jij moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt hoor! Als dat betekend om de dag testen is dat alleen maar heel verstandig en verdien je een medaille voor je geduld
Helaas zie ik niks. Maar kwaliteit van de foto's gaat ook flink achteruit. Misschien maak je laat hcg aan? Geen bloed, geeft moed