wow @Flamingo88 wat fijn dat het deze ronde raak is! Proficiat het is je gegund Hier geen ongi en het blijft stil. Ik vermoed rond de 12e pas omdat ik de 28e nog posi ovutest had.
Had mezelf beloofd tot zondag te wachten.. potverdorie kan mn maandverband alvast uit de kast trekken denk ik
Gefeliciteerd @Flamingo88 ! Mooie test. Hopelijk gaat alles deze keer goed. @Lalalola jammer zeg, geen streepje. Maar heb je niet te vroeg getest voor middagurine? Nog even wachten hè @Sherra Lijkt me lastig als al die testjes je om de oren vliegen! @mloess89 Tot nu toe had ik alleen maar ervaring met allerlei witte testjes. Nu dus positief getest met de action testjes. Jammer dat ze bij jou (nog) niet positief zijn, maar misschien test je later nog positief. Ik hoop het voor je! @RiRi93 Volgende ronde, nieuwe kansen. Wie weet is het dan raak!
En we proberen nog een beetje de testen in de kast te houden Kmoet geduld hebben Het kriebelt wel maar we zijn nog maar 10 dpo ...dinsdag nod
Ik had de early testen van de action, die zijn wat mij betreft prima, zeker als je het testen af en toe niet kunt laten, want ze zijn gelukkig niet zo duur!
@Nutella haha ja! Deze lijst zal onderhand over datum zijn, kom ik nog even met een test . Maar het is mooi om al zoveel roze te zien zeker voor degene die al een aantal rondes bezig zijn! Ik zit volgens mij nu op 9 dpo, ik verwacht er niet veel van maar heb nu wel meer duidelijkheid qua cycluslengte, ook niet verkeerd toch
@caroline1 We hebben exact dezelfde banner! Haha! Ik heb nog niet naar een groepje gekeken. Jij al wel?
Bij ons hetzelfde! Wij denken ook een jongetje. En als alles goed gaat, wordt hij (of toch zij ) rond de verjaardag van m'n man geboren. Dus ik verwacht een kopie van m'n man alleen dan mini. @Lalalola Ronde 8
wie had er op of rond haar nod ook meer vaginale afscheiding? ik had eerst wat draden en nu is het wat doorzichtig vocht geworden (sorry voor de details)
Hallo dames, ik wil me ook graag aanmelden hier. Leed, 31 jaar, NOD 7juli, 5e ronde, 2e kindje Vandaag nog niet ongesteld geworden, dus ga morgenochtend testen. Spannend!!!
@Lalalola Het duurde wel een tijdje inderdaad, veel te lang voor ons want we waren er al zo klaar voor. Ik hoop dat het snel raak ik bij jullie. @caroline1 Hadden jullie het de vorige keer goed, dat het een jongetje was? Ik denk dat wij het wel eerder willen weten! @mloess89 Ik heb al een week ofzo helemaal geen afscheiding. Misschien komt dat nog. @Leed Op de valreep! Welkom
Gefeliciteerd @Flamingo88 !!! Mooie test al, wat fijn na zoveel rondes! @mloess89 ik had nu ook meer doorzichtige afscheiding, hopelijk een goed teken! @caroline1 ik heb me gister aangemeld bij dit zwangerschapsgroepje: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/14-maart-t-m-31-maart-2018.659221/
Ik snap het niet meer.. normaal nod 6 juli. Nog steeds niets. Test is witter dan wit.. normaal krijg ik stipt na 21 dagen men maandstonden. Nog niet te bespeuren nu.. Maar van ei heb ik geen idee.. volgende ronde beginnen met tempen maar. Hoopte het ergens stilaan wel vandaag.