Ik heb ook 3 testen gedaan in 1 week hahaha kan het nog steeds niet geloven Donderdag komt Moeders voor Moeders die gaat ook weer testen.. En heb gelukkig iets eerder de 1e echo, 21 april al omdat ik heel onregelmatig was, dus weten ze niet precies hoever ik ben denk dat ik het dan pas echt geloof
Geloof me,zelfs dan geloof je niet dat er een wondertje in je buik groeit. Ik heb dat zelfs nu nog. Ja ik ben zwanger en heb en dikke buik, maar het besef dat het er dadelijk uit komt en dat we dan voortaan met z'n drietjes zijn gaat er bij mij nog niet in. Ik kan dat helemaal niet voorstellen. Want hoe zou die kleine er dan uitzien? En hoe voelt het om mama te zijn. Pff ik heb nog 14 weken de tijd om eraan te wennen. Liefs nance 158
ik heb maar 1x getest want bij mij stond er naar 3 minuten al 2 donkere strepen dat was duidelijk genoeg.Als er op de bijsluiter dat er na 5 min pas een uitslag zicht baar is
Heb vandaag (heb voor mezelf besloten voor het laatst) weer getest. De vorige keer was de streep heel donker en toen was ik 7 weken. Nu ben ik op 1 dag na 9 weken en de streep was lichter. Het is hetzelfde merk als de vorige keer. Is het normaal dat dat nu gebeurt? HCG neemt op den duur weer iets af toch, of is dat nu te vroeg? Kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik getest heb.... Hoop dat ik vanmiddag bij de vk hoor wanneer ik de eerste echo heb!
Hoi hoi Ik heb afgelopen zaterdag eerst een test gedaan van Matcare. Zat een heeeel licht schaduwtje op. Dus wist t nog niet zeker. 'smiddags eentje van t Kruidvat gedaan. Kwam een wat donkerder streepje op, maar nog steeds licht. Ik was dus heel gefrustreerd 's avonds een digitale Clearblue gedaan en die gaf de doorslag: 'zwanger'. Tussendoor nog een Matcare test en kruidvattest gedaan om te kijken of de strepen donkerder werden en gister weer een ClearBlue Heb er dus ook al genoeg gedaan! Het besef is er bij ook nog niet hoor! Mijn gevoel zegt: ik ga elk moment ongi worden en mn hoofd zegt: doe normaal, je bent zwanger!
Ik heb ook maar 1 maal getest, de streep stond er al nu 45seconden dus echt veel twijfel was er niet. Heb gelijk naar de dokter gebeld en de volgende dag mijn bloed laten trekken en toen wist ik het wel zeker. Groetjes
Hoi, Ik heb afgelopen maandag getest met een matcare, omdat mijn ovulatietesten een beetje maf deden Ik kreeg eerst 2 dagen streepjes, nog niet positief en toen ineens niks meer, wat wel apart was gezien het streepje op dag 2 donkerder was. Ik heb het toen 1 dag laten rusten en ben vorige week vrijdag weer begonnen en ik kreeg weer een duidelijk streepje, die zaterdag en zondag ook. toch vond ik het raar en baalde omdat ik dacht weer een heel laat ei te krijgen. Ik had hier nog zw testjes liggen en besloot ze te gebruiken omdat je soms wel eens hoort dat je ouvulatietest positief op een zwangerschap kan reageren. Ik dus testen en ja hoor ik dacht eens treepje te zien , daarna nog 1 gedaan en ik zag heel duidelijk 2 streepjes ( daarna mijn man gebeld ). Toch vond ik het zo vreemd aangezien ik dan voor mijn doen wel een hele korte cyclus gehad moet hebben, of dat de matcare zo gevoelig was dat hij heel vroeg positief aangaf ( ik dacht pas zelf morgen te kunnen testen ). Ik dus naar de winkel en een digitale test van cb gehaald, en die gaf binnen 1 minuut zwanger aan. De volgende ochtend nog 1 gedaan met mijn man. Toch wilde ik weten hoe duidelijk het lijntje zou zijn van de cb test dus ik heb nog een gewone gehaald en daarbij kwam het kruis eerder dan het controle venster, en megadik Er ligt nu nog 1 test van de digitale in de kast, maar die bewaar ik nog maar even, haha. Ik vraag me alleen af hoever ik nu daadwerkelijk ben Groetjes MB2005.
Hoi, Ik heb een vraagje.... Ik zou 1 april eigenlijk weer moeten beginnen met een nieuwe pilstrip maar dat hebben we lekker niet gedaan. Nu ben ik nog niet ongesteld. Ik heb vandaag een test gedaan, volgens mij veel te vroeg maar ik kon het niet laten (ook door andere omstandigheden)...nu verscheen er een donkere horizontale streep en een veel lichtere verticale streep erdoorheen. Ben ik nu zwanger of kan dit ook ergens anders door komen..? groetjes Eveline
over een paar daagjes nog eens testen, dan weet je het zeker(der). kwam de lichtere streep direct, of pas na een paar minuten? in dat geval is het waarschijnlijk een indroogstreep, dus ben je niet zwanger. misschien anders de digitale CB test doen? dat is gewoon zwanger/niet zwanger. duidelijker kan niet. succes, en ik hoop voor jou dat het nu al raak is!
ik heb een week nadat ik eigenlijk ogesteld hoorde te worden een zw. test gedaan. ik ben ondanks de pil wel eens vaker later ongesteld geworden (komt bij mij mede door een onregelmatige cyclus en andere mediijnen die ik gebruik) dus in eerste instantie dacht ik ach ik ben weer eens wat later. het was 1 april en de 24e mrt had ik eigenlijk ongesteld moeten worden. 1 april dacht ik van is nu toch een week later. voor de zekerheid toch maar een test (eerder als dat gebeurde deed ik dat ook wel eens en niets aan de hand). echter nu ontstonden er duidelijk streepjews. aangezien er 2 testen in het doosje zaten en ik het niet kon geloven de 2e ook direct gedaan. weer duidelijk 2 streepjes en ja dus zwanger. met 7 weken een echo gehad die het allemaal bevestigde. buiten die 2 testen verder geen meer gedaan. wel afgelopen dinsdag die van moeders voor moeders waar ik dus ook aan meedoe.. wederom duidelijk zwanger.
Hoi, De verticale streep kwam eigenlijk direkt. Alleen vind ik het zo vaag dat de horizontale streep veel donkerder is en dat deze al licht zichtbaar is wanneer je de test nog niet hebt gebruikt. Bij de tweede test zie je die horizontale streep ook al licht zitten, dus het zal wel normaal zijn. De tweede test doe ik wel in de loop van volgende week..... Ik verwacht niet dat ik al zo snel zwanger ben dussss vind het erg spannend! gr. Eveline
Ik had goedkope matcare testen gekocht online en had al een week eerder getest omdat ik sàvonds zo misselijk was. Deze test was negatief maar mijn menstruatie bleef uit. Na een week zei ik tegen mijn man ik zal nog maar eens testen dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zwanger ben en dan moet ik gewoon wachten op mijn ongesteldheid en toen verschenen er dus 2 dikke lijntjes. Ik geloofde het echt niet, vanaf mijn 23/24e slikte ik al de pil niet meer en wij hadden de hoop al opgegeven en hadden er bewust voor gekozen om niet de mmm in te gaan. Dus ik nog maar zo`n test uit de kast gehaald en deze was weer positief. Mijn man geloofde het ook niet en zei ga maar een dure test halen want misschien is er wel wat mis met de testen, maar de dure test was dus ook positief. Wij geloofde het pas echt toen we de eerste echo hadden gehad.
Ik heb 3x keer getest. De eerste test was zo vaag dat is 's avonds nog een test heb gedaan. Die was al een stuk duidelijker. Mijn man wilde het nog niet geloven en toen heb ik 2 dagen later nog een digitale test gedaan. Die gaf ook weer zwanger aan en toen wilde mijn man het wel geloven
Haha same here. Ik heb in totaal 4 keer getest. Gister met de gewone clear blue en die gaf een vaag maar wel echt een goedziende streep aan. Daarna 2 keer een goedkopere test en die waren echt heeeeel erg vaag. Mijn vriend kon het toen ook niet geloven dus toen nog 2 keer de digitale van clear blue gedaan. De eerste mislukte en de tweede gaf 'zwanger' aan! Toen kon ie het wel geloven
Nou, ik heb dus vandaag de digitale test gedaan..en jahoor, die gaf zwanger aan. Dus nu heb ik twee bevestigingen. Maar nog steeds heb ik het idee dat ik veel te vroeg gestest heb. Ik heb gehoord dat het dan alsnog kan gebeuren dat je ongesteld wordt, weten jullie hier iets over? En hoe moet ik bepalen wanneer ik eventueel zwanger geworden ben? Ik heb wel zoiets als een eisprong gevoeld, volgens mij. Ik ga maandag maar eens babbelen met de huisarts, hihi! Gr. Eveline!
heb in totaal 4 keer getest. eerste test met niet met niet geconcentreerde urine. had een half uur daarvoor getest en er met moeite nog wat uit kunnen persen voor de test. deze leek negatief. ben mijn bed weer ingegaan en een half uur later werd ik wakker met het idee dat ik even naar mijn test moest gaan kijken. ja hoor een heeel licht streepje. toen weer even niets gedronken en weer getest met een matcare test. het tweede streepje kwam toen meteen. Toen 's middags een digitale gedaan, ook zwanger. Dit was 2 dagen voor nod. twee dagen daarna nog een digitale test gedaan..
Ik had op een gegeven moment een periode dat ik bij elk steekje of hoestje ging testen. Ik geloof dat ik er wel 10 testen in 4 maanden doorheen heb gejast. Acht het was voor een goed doel en lekker ongeloofwaardig als je ervan uit gaat dat het toch maar 1 streepje wordt en je ziet er opeens 2 verschijnen. Toen brak bij mij ff de paniek uit. maar ik ben er nu zo blij mee. Liefs nance158