Hey Parel1988, Maak je niet al te druk, ik heb 3 weken lang buikpijn gehad, het gevoel dat ik ongi moest worden of zwanger was..... En als je niet kan wachten...van matt care hebben ze die ultra gevoelige testen! Je kan het proberen, komt er een nega uit, wacht je gewoon tot je op je testdag zit en test je nog een keer! Probeer rustig te blijven, hoe moeilijk ook!
Hey hey. Mijn vriend en ik zijn in oktober 2007 gestopt met de pil en in december 2007 waren wij een jaar samen. Ik ben diezelfde maand aangeteld van onze guppy nu. Ik geef niet zoveel om wat andere zeggen.Maar we hebben tot nu toe nog geen negatieve reactie op het feit dat we er zo 'vlug' bij waren. Mijn vriend en ik zijn heel gelukkig samen, en onze relatie is 100% stabiel !
Hey Miracle08, Gefeliciteerd! En toeval bestaat niet.... Zal zo moeten zijn! Dat je uitgeteld ben op de dag dat jullie samen zijn gekomen! XXX
Ik ben niet uitgeteld op de dag dat wij samen zijn gekomen, maar wel aangeteld En dat is iets speciaals vind ik
Hey Miracle... uitgeteld..aangeteld? Volgens mij moet je het me even uitleggen... Is aangeteld..dan wanneer je bevrucht ben? ( met nette woorden) Sorry..kom hier nog niet heel lang, de meeste benamingen hier heb ik wel meteen door wat het is! Maar dit is nieuw voor me!
Geeft niks. Aangeteld is wanneer je ongeveer bevrucht bent.En uitgeteld is de dag dat je moet bevallen.
Hey Miracle... Dan zat ik er toch goed bij! haha... Nou ben die kans hebben wij ook nog...10 april zijn wij een jaar samen...en zou zomaar eens kunnen dat ik dan me ei heb! Hoe gaat het met je? Wat voel/ ervaar je? Wat waren jou eerste symptonen? Ben benieuwd! Gr. Marieke
Hier gaat het goed.Heb weer beetje last van kriebels, Donderdag horen we het hartje weer. Mijn eerste symtpomen waren gevoelige soms pijnlijke borsten, misselijk, steken in de onderbuik.Vanaf een week of 13/14 krijg ik ook als ik te lang bezig ben met bijv. stofzuigen last van me onderrug en snel bekaf. Ik heb nu van de symptomen nergens last van.Alleen af en toe wat maagzuur, bandenpijn, gevoelige borsten en misselijk in de bus. Dus tot nu toe heb ik vrijwel niks te klagen !
Hey Miracle... Nou dat is fijn dat je niet zo heel veel last heb! Zal wel spannend zijn donderdag! Lijkt me zooo mooi! Ach onze tijd komt nog wel! We klussen er vrolijk op los..en we zien wel! Komt helemaal goed! Laat maar weten of donderdag alles goed gegaan is! X
Dat zal ik doen Jullie tijd komt ook nog wel..Ik zie dat je nu in ronde 2 bent.Dus wie weet is het deze x wel raak !
Hey Miracle.. Ja zou mooi zijn! Maar alst nog niet zo is..ist ook goed! Hey Kristel, Zie dat je in verwachting ben..wist ik dat al? In ieder geval Gefeliciteerd! Gaat het goed met je? Met mij gaat het goed, mijn eerste cyclus was 33 dagen, daar heb ik me banner op aangepast! Maar of het klopt...? dat is de vraag! Het gaat goed met me! Afwachten...wij blijven oefenen! Ik ga nu werken meiden...ben morgenochtend, misschien vanavond weer op t forum te vinden! XXX
Hey Marieke Of je dat al wist? Uhm, ik denk het niet :-D Ik weet t sinds zaterdag, het was echt een verassing! En het gaat op zich wel goed ja, natuurlijk ben ik superblij dat ik zwanger ben, maar ik heb een paar dagen voor mn NOD getest en ben nu toch een beetje bang dat ik ongesteld ga worden, zo voelt het iig wel.. Ja ik hoop voor je dat je cyclus zo blijft! Als ik sommige cycli zie van meiden.. pff om wanhopig van te worden Ben je nog van plan om ovutesten te gaan gebruiken? of nog even niet? Nou, werkse iig en tot spreeks
Hey Kristel, Ja dacht al wel dat ik iets gemist had! Niet meer doen hoor zolang niets van je laten horen! Ben echt super blij voor je hoor! Denk niet dat je ongi zal worden...ook al zou het wel kunnen natuurlijk, realistisch gezien! En wanneer zou je nou uitgerekend zijn? Rond de feestdagen denk? Ben wel super blij voor je hoor! Ik duim voor je mee dat het allemaal goed zal gaan! Ben je al langs de HA geweest? Ik ben nog niet bezig met de ovutesten...heb nu me banner op 33 dagen gezet..al heb ik liever een cyclus van 26 dagen haha! Wacht gewoon even af, mocht nu me cyclus totaal anders worden, dan is het misschien om die reden wel fijn om met de ovutest te beginnen. Verder klussen we om de dag, en dat gaat voorals nog goed! Dus kansen genoeg...we zien wel! Verder heeft mijn moeder nog al eens gelijk, als ze er iets uit kraamt. En die heeft eind januari gezegt dat ze binnen een jaar oma zou worden? Wij grote vraagtekens...dus mocht het deze maand raak zijn, dan heeft moeders weer eens gelijk! Dus allemaal spannend! Stiekem hoop ik dus..dat moeders gelijk krijg! Suc6 met de zwangerschap..geniet er van! En laat snel weer van je horen! X
Hoi Marieke, Ik kwam weer even kijken hoe het hier is. Dat zou toch wat zijn, he, als je moeder gelijk zou hebben . Ben benieuwd. Maar als je inderdaad gewoon om de dag klust, moet het toch ooit een keer raak zijn? @ Miracle: Vandaag het hartje horen. Altijd weer spannend, althans dat vond ik toen ik zwanger was. Verder, behalve de zwangerschapskwaaltjes, alles goed? Ik lees het gauw weer. Groetjes, Maine
Hey Maine.. Tja meer doen dan om de dag klussen kunnen we niet! Tis zelfs soms nog inhouden, want elke dag is weer niet goed voor kwaliteit vant zaad, zeggen ze..?! Wij hebben altijd veel geklust, op de ongi weken na! Moet zeggen toen ik ongi de laatste x ongi was, vond ik het niet erg! Maar merk wel dat ik nu weer hyper word! haha...Ook omdat ik me cyclus niet goed weet! Wil zo graag zwanger worden....maar ja het komt zo als het komt! Geduldig zijn! pfff En hoe ist met jou? Zie dat je in dezelfde rond bezig bent als mij, klopt dat? @ Miracle...Hoor graag hoe het vandaag geweest is! Ben benieuwd! Hopelijk is alles goed, en in orde! XXX
Hey meiden, Tijdje niks gezegd hier.... Ik zie dat er een paar zwanger zijn GEFELICITEERD! Heb sinds gister vage klachtjes, maak me er druk om want ken het gevoel niet....: - Steken in lies, echt hardnekkig...pijnlijk gewoon! Ik voel het ook in mijn vagina ...hele korte maar pijnlijke spier-samentrekkingen . - misselijk, maar niet hoeven overgeven...ook heel naar . - dikke witte melkachtige vloei (ruikt niet), elke keer als ik de kleine boodschap heb gedaan (ook nog nooit gehad). 2 dagen geleden zou mijn vermoedelijke innesteldag zijn geweest... Herkent iemand dit? Of neemt mijn lijf een loopje met mij? Kus
Hey Eleni, Heb je er ook jeuk bij? Ik had de eerste rond meteen een schimmelinfectie te pakken...samen met alle klachten die jij aangeeft! Dit kan komen door het stoppen met de pil... Hoop voor je dat dit het niet is, anders moet je ff naar de HA. Ze hebben bij mij een uitstrijkje genomen, en kwamen inderdaad die "canida" (zo heette het volgens mij) tegen bij mij. Ben nu weer genezen! Ben benieuwd hoor wat het is bij jou...hoop dat ik harstikke ongelijk heb, en dat je over een weekje een posi. test mag vast houden! XXX
Sorry Marieke Zal het niet meer doen Voor zover ik zelf uitgerekend heb ben ik 16 december uitgerekend. Aan de ene kant heel leuk natuurlijk, want dan is december NOG meer een feestmaand. Maar aan de andere kant, ja, ik ben zelf op 2 december jarig, dan 5 december is het sinterklaas, dan eind van de maand weer kerst en oud en nieuw... Pff, die maand is dus al duur genoeg voor ons haha. Maargoed, mij hoor je niet klagen hoor :-D Ik ben al superblij dat ik zwanger mag zijn en wanneer het nou komt, dat maakt me niet uit, zolang het maar gezond is :-D Morgen ga ik naar de huisarts, maar voor zover ik weet is het vooral een informatief gesprek. Idd, om de dag klussen moet op een gegeven moment toch zeker wel iets gaan opleveren :-D Ik hou dat niet vol hoor haha. Wij klusten deze maand rond mn eisprong een paar dagen achter elkaar, maar daarna lukte t me niet meer hoor Ik had 2 dagen na eisprong zo'n buikpijn, alsof ik elk moment ongesteld kon worden. En dat heb ik nu dus al dik 2 weken. Maargoed, op zich was het ook niet nodig Haha, ja zou heel mooi zijn als je moeder gelijk zou krijgen, terwijl het niet altijd even leuk is als moeders gelijk hebben, maar dat terzijde @Eleni: Ik had ongveer 6 dagen na mn eisprong ook ineens steken in mn lies! Maar het voelde niet aan als spiersamentrekkingen. Het was meer een doffe steek die op kwam zetten, een hoogtepunt bereikte en dan weer afzakte. Ene keer kwamen ze om de minuut, andere keer met tussenpozen van 10 minuten. Het wisselde heel erg. Op een gegeven moment kreeg ik ze ook in mn baarmoeder en andere lies. (het begon rechts) Dat heeft trouwens 3 a 4 dagen geduurd. Hopelijk is het een goed teken bij jou :-D Hoeveelste dag van je cyclus zit je nou? En hoe lang is je cyclus gemiddeld?