Hoi lieve moeders, Bij wie klopt het dat als je moeder als eerste een meid heeft gehad , dat jij als dochter ook een meid krijgt en daarna ook hetzelfde krijgt bijv ook een nog meid. dus moeder van jou bijv 2 meiden gehad jij dan ook 2 meiden? Wil kijken hoeveel procent dit is en of het klopt??? gr jacque
Mijn moeder kreeg eerst een jongen daarna twee meiden Ik kreeg eerst een meid en nu weer een meid Bij mijn man in de fam worden alleen maar meiden geboren dus weer geen stamhouder
Het heeft er niks mee te maken hoe het bij je moeder gegaan is, het geslacht wordt namelijk door de man (jouw partner) bepaald
Mijn moeder heeft 3 dochters. Mijn eerste is een zoon en wat ik nu krijg dat weet ik voorlopig nog niet. Mijn man heeft wel een broer en is zelf de oudste.
mijn moeder heeft eerst een zoon gehad daarna een dochter ik dus ik heb een zoon gekregen als eerst me broer heeft 2ling gekregen ook jongens als eerst
mijn moeder kreeg eerst een meid (dat was ik) toen kreeg ze een jongen. ik heb eerst een jongen gekregen, en wat het nu wordt weet ik nog niet.
Mijn moeder heeft 2 meisjes gebaard. Ik tot nu toe 2 jongens. De volgende wordt trouwens ook weer een jongen. Liefs
Als ik even kijk naar mijn moeders kant: Mijn overgrootmoeder,grootmoeder, moeder en nu ik kregen allemaal eerst een meid. Bij mijn andere oma weet ik het niet. Die kreeg wel als eerste een meid, maar ik weet niet wie die oudste is van mijn tantes kids haha.
mijn moeder kreeg twee meiden mijn schoomoeder eerst een meid dan een knul en wij: eerste een knul......en nu.....is nog niet bekend!!! hahahaha
mijn oma eerste een meid dan 2 jongens mijn moeder als eerste een meid daarna 1 jongen ik zelf als eerste een jongen daarna verassing is nog niet bekend mijn schoonmoeder eerst een meid