@Leoniiee, ik ben toen Eva 6 mnd was wel er mee naar h.a geweest. Die wilde niets geven....die gaf wel t advies om als ik zag dat t zo'n pijn deed, Eva een paracetamol zetpil te geven. Dit zorgt dat het niet zo'n pijn doet en maakt de ontlasting wat zachter. Dus dat heb ik toen regelmatig gebruikt. Dan zag ik dat ze er een dag of 2 moeite mee had, gaf ik een zetpil en dan binnen de 2 uur kon ze poepen. Dan kwam er eerst een hele harde, grote drol en dan poepte ze de rest van de dag zich helemaal leeg haha.... En nu vraagt ze er zelf om als ze er weer eens last van heeft. En ook zegt ze dan heel wijs; doet even pijn he mama en dan is t over! Maar sinds ze op de w.c poept gaat t allemaal wat makkelijker. Al blijft t rommelen qua ontlasting, dan weer op een dag 5x. Dan weer een dag of 3 niet, dan weer harde keutels en dan weer een dag of wat dunner...
nou Rose, als je iets leuks van thuiswerken vind wat ook goed betaald dan hou ik me ook aanbevolen. Ik heb ook nog helemaal geen zin. Bij mn eerste juist wel, maar nu echt niet. Bovendien weet ik nog niet of ik wel aan de slag mag na mn verlof, omdat ik nog best wat klachten heb van mn zw. vergiftiging. En eerlijk gezegd lijkt me dat ook helemaal niet erg.
Rose, het lijkt mij wel lekker juist hoor! Vind er niets aan om nu alleen thuis te zitten met mn meisje terwijl mn man met de auto weg is aan het werk! Het lijkt me erg moeilijk om haar straks weg te moeten brengen (zou het veel relaxter vinden als manlief zou zorgen maar ja ) maar op zich zou ik wel weer lekker aan het werk willen! Maar ook al die andere dingen, lekker weer naar de sportschool ed. Gewoon het leven weer oppakken maar dan met een super mooie aanvulling daarop! Ik doe trouwens aan van die email klik dingen, levert niet heel veel op maar heb alweer bijna 70 euro. Ach alle beetjes helpen he
Haha is goed Shaula Ik laat het je weten! Ik moest straks me werk bellen voor de vakanties van 2010 door te geven en had echt zoiets van blehhh echt geen zin meer om daar te gaan werken haha
ppff..werken zeg, moet er ook nog niet aan denken! Bij Eva had ik die drang heel erg tegen de tijd dat ik weer aan de gang moest, dat was toen ze 4 maanden was... Nu heb ik t weer zo kunnen regelen dat ik weer tot en met de 4 maanden thuis ben. Verlof loopt af op 24 december, maar heb zo kunnen regelen dat ik heel de maand Januari vrij heb. Wel lekker, want dan gaat Eva ook naar de basisschool en dan kunnen we daar allemaal rustig aan wennen
hier ook een enig kind, en heb er nooit last van gehad eerlijk gezegd... Maar wilde zelf altijd graag 2 kinderen, en manlief ook en ben heel gelukkig dat dit ook aan ons gegeven is.. want dat weet je maar nooit. Wipper /babybjorn.. de babybjorn mag toch wel vanaf de geboorte ? of ligt het er aan welke je hebt misschien! Wipper hier regelmatig in de wipper omdat plat in de box niet kan met die reflux... al lijkt het wel beter te gaan! Poepen bij mijn dochter een drama , omneo, lactulose thermometeren alles moeten proberen , gelukkig heeft ze nu helemaal geen last meer, het is altijd vrij dun. Mike heeft ook veel problemen met poepen, eerst met de nutriton spuitluiers, maar helaas nu is het kei en kei hard, wat iemand hier al beschreef, soms zie je echt een centimeter opening en dan moet hij heel erg hard persen, krijst het werkelijk uit! zo sneu. Dat is verder idd niet goed, heb hem gisteren ook wat lactulose gegeven in de hoop dat het helpt en we doen in iedere fles wat olijfolie en extra water!
hallo dames weer even een berichtje van deze kant. Riley doet het hartstikke goed, alleen heeft ze na haar voeding veel last van krampjes als ze dan eenmaal slaapt dan word ze weer even wakker daardoor, ook kan ze moeilijk poepen dus nu in overleg met het cb besloten over te stappen naar de omnio dus ik ben benieuwt, stel dat ze over een maand nog het zelfde heeft dan ga ik weer terug op de standaard. Ook heb ik haar bedje bij mij op de slaapkamer gezet, ze wilde niet op haar eigen kamertje slapen door de kou en teveel licht dat binnen valt, bij mijn kamer is het donkerder en warmer en dit help goed. @sloppy een hele dikke knuf voor jou en je meisje XXX Gusam
@badje: in principe gaat ze om de dag mee onder de douche en de andere dag was ik haar gewoon even. Maar ik heb geen vaste tijd, aangezien we toch geen ritme hebben zie ik altijd wel wanneer. @ werken: ben op dit moment werkloos dus moet nog op zoek naar een baan. Mijn verlof loopt eind dec. af maar misschien dat ik januari ook nog thuis blijf ik zie het wel. Op zich kijk ik er wel naar uit om te gaan werken, zit al sinds april thuis en ik liep echt tegen de muren op , op een gegeven moment (ik vind het thuiszitten nu stukken leuker )
Hello Ladies! Hier gaat alles goed! Gister voor het eerst ff lekker naar buiten geweest, naja naar mijn oma maar was echt even lekker hoor! Noëlle doet het ook super ze krijgt dr laatste fles om 11 uur en komt dan om 3 uur weer en dan pas weer om 7 uur half 8 We zijn vandaag wel overgestapt van fles, uit de avent fles dronk ze opzich wel goed maar ging heel langzaam en was ze naar 20cc al moe. Nu gebruiken we de difrax en ze dronk zo 90cc weg Ik begin haar nu al aardig goed te kennen, vanochtend had ze 90cc op en we hadden haar goed laten boeren maar naar 10 minuten ging ze weer huilen, dus ik gaan kijken of dr luier vies was en jaa hoor geplast en gepoept terwijl ze voor de voeding nog niks had gedaan, daarna bleef ze nog wakker en heb ik nog een beetje voeding klaargemaakt en toen heeft ze nog 30cc op en toen viel ze in coma
Voor de liefhebbers - mijn (uitgebreide) bevallingsverhaal! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/174583-mijn-bevalling-elise.html
anas ik lees overal babybjorn pas vanaf 6 weken en liever nog iets later ivm nekje Werken ieuwk wat is dat nee helemaaaaaaal geen zin aan , Maar thuiswerk is moeilijk te vinden ( betrouwbaar) en verdiend ook niet super bij mannetje op het werk doen ze ook thuis werk maar helaas heb je nooit geen zekerheid zo weken werk en zo weken niet. Roos fijn dat het zo goed gaat meid
Rose, best lang O: ) Roos, lekker dat het allemaal fijn loopt! Wendelaa - ow lekker! Kan je inderdaad even wennen aan de nieuwe situatie! Hier wel weer aan de slag per januari! Maia, ja dat kan ik mij voorstellen Kan je zelf een beetje kijken wanneer je weer begint dan?
Hier officieel 4 jan weer beginnen maar we plakken er nog wat vakantie aan haha. Ik ga mn meisje wakker maken en dr lekker in badje doen
@Leonie, weet wat je doormaakt! Hier met de omneo gaat het super. Gewoon iedere dag even een vol luiertje. Maar daarvoor ook drama en harde grote drolletjes. Deed hem zo'n pijn. @Werken, ja, echt weer veel zin in! Heb een leuke baan en leuke collega's dus kan niet wachten...Zal wel even druk worden want ik werkte eerst 28 uur en ga nu in 24 uur dezelfde hoeveelheid werk doen. Ik werkte toen ook nog thuis mijn verslagen uit maar dat hoef ik nu niet te gaan proberen. In maart start ik ook nog met een cursus stagebegeleider om secretaresses van schoevers te begeleiden. Leuk, leuk, leuk. Maar ga mijn mannetje wel missen die 3 dagen. Op dinsdag is oma dag, op woensdag papadag en op vrijdag kdv. Nou Juliën net even laten wegen en hij zit nu op de 4,7 kg. We mogen hem nu 6x150 cc aanbieden gelukkig. Ligt nu lekker te maffen.
wipstoeltje: deze zijn toch verstelbaar? ik leg m zo plat mogelijk, en dan met de standaard uit, zodat hij niet schommelt als ze beweegt. dan ligt ze met een rechte rug, en toch niet helemaal plat. dat mag vanaf het begin hoor! ligt er wel aan wat voor wipstoel je hebt. 2e kindje: wij willen graag een tweede als dat mag lukken, maar pas als Tess minimaal 1 jaar is. en dan bedoel ik dat we dan pas weer 'beginnen'. het ligt er ook aan hoe ze zich ontwikkelt, want ik wil zowiezo dat ze kan lopen als ze een broertje of zusje krijgt. net is mijn huisarts even langs geweest, ik krijg een neusspray voor de toeschietreflex... wel eens van gehoord? ik niet! vlak voor t voeden of kolven 1x sprayen in 1 neusgat en dan zou de melk sneller komen! ben erg beniewd, loop nu ff naar de apotheek om t op te halen.
hoi meiden!! hier al een paar dagen niet geweest, heb het druk druk.. ons mannetje zit al een paar dagen niet lekker in z'n velletje en kan alleen maar krijsen, krijsen en nog eens krijsen en wil alleen bij mij liggen.. ook zijn we deze week bij de kinderarts geweest en hij weegt nu al 4213 gram en is 55 cm lang!! erg goed gegroeid dus! Volgens de kinderarts is hij zijn achterstand in aan het halen.. ook is het zo dat wat ik ook doe, Giorgio drinkt zelfs met de allerkleinste speen die er te koop is 130 cc in 5 minuten leeg Als ik hem een glas voeding geef ipv een fles drinkt hij het volgens mij ook leeg haha nu dus voeding voor hongerige baby's gebruiken.. ik lees hier ook veel dat sommige meiden overstappen op andere voeding.. houd er wel rekening mee dat je het effect hiervan gemiddeld pas na 2 weken ziet, dus niet te snel weer overstappen als je het idee hebt dat het niet werkt, want er staat een bepaalde tijd voor verder lees ik hier veel over de mex. griep.. ik laat me niet inenten tegen de mexicaanse griep.. heb er goed over na gedacht, maar degene die zijn overleden ( deze week weer 5, in totaal nu pas 22 doden) waren vrijwel allemaal zeer ernstig ziek, en er sterven nog altijd veeel meer mensen aan een gewone griep als de mexicaanse.... ook moet je 2 vaccins halen en het schijnt dat je dan nog maar voor 70% bechermd bent, dus heb je nog grote kans dat je het krijgt.. hoe doen de vrouwen onder ons het die borstvoeding geven? je geeft het vaccin toch ook deels door door de borstvoeding? en een kleintje mag het niet binnen hebben tot 6 mnd? ook denk ik dat als ik en mijn man ingeent zijn Giorgio het nog kan krijgen, bijv in de wachtkamer bij de dokter, winkel, consultatiebureau, etc.. ik denk dat je het toch niet tegen kan houden en op het eind van het liedje toch iedereen het een keer zal doormaken als de mex griep evolueert dan moet je weer opnieuw ingeent worden tegen de nieuwe variant en zo blijven we bezig.. ook is het vaccin niet lang genoeg getest naar mijn zin.. ben ook bang dat er dadelijk zelfs mensen gaan sterven aan de prik zelf ipv de griep... wie weet? Iedereen alvast een fijn weekend!! liefs Daan
2e kindje: moet er hier nog niet aan denken haha ALS er een tweede komt dan pas als Giorgio rond de 4 zal zijn en naar school gaat.. moet er persoonlijk niet aan denken om hoogzwanger te zijn en nog een kleintje te hebben rondlopen, vond deze zwangerschap al loodzwaar zonder kindje haha