Ovulatietest blijft nagetief...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hallo meiden,

ik gebruik nu al verschillende cyclussen ovulatietesten en heb de eerste keer op dag 14, de tweede keer op dag 15, en de keer daarna weer op dag 14 een positieve test gehad.

Nu zit ik op dag 16 van mijn cyclus en heb ik nog steeds negatieve testen. Ik ben op dag 13 begonnen.
    Wel had ik op dag 13 al vruchtbaar slijm.

Kan het nu zijn dat ik hem heb gemist?
    Als ik nou echt geen eisprong hebt deze cyclus, word ik dan wel ongesteld zoals normaal?

Word hier erg onzeker van.
    :cry:
    Luna1

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het zou kunnen dat je hem gemist hebt, maar hij kan ook nog komen.
    Zie dat je ook een 31 dagen cyclus hebt gehad, dus dag 17 kan nog als je een 14 dagen LF hebt.
    Gewoon nog even doortesten dus!
    En ook als je geen ei krijgt kan je nog gewoon ongi worden.

3. Momfulness

thanks, dreamer, ik test idd maar gewoon door.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meid :)

Het kan ook nog zo zijn dat je cyclus iets langer is deze keer. Ik heb ook een keer gehad dat mn ovutest pas op dag 16 positief werd, terwijl ie altijd op dag 12/13 positief wordt al. Ik maakte me toen ook een beetje zorgen, maar mijn cyclus was toen in de war door de miskraam die ik ervoor had. Misschien ben je een beetje ziekjes, of heb je een beetje stress oid? Daardoor kan het ook komen dat je ei iets langer op zich laat wachten.

Ik zou gewoon doortesten als ik jou was en wie weet wordt ie morgen of overmorgen wel positief!

Ik duim voor je alvast :)

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Waarom begin je pas zo laat met testen? Ik heb cyclussen van 26,27,28 en 29 dagen en begin meestal op dag 8 of 9 en heb dan rond dag 13/14 mijn ei sprong. Misschien ligt ie bij jou wel voor dag 13?

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik heb een miskraam gehad en sinds dien is mijn cylclus veranderd van 28 dagen naar 21 dagen. Ik test nu ook met ovutesten maar ik heb nog geen positieve test gehad :(
    Dit kan aan de test liggen maar ik ben bang dat het aan mij ligt.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tennes, temp je wel dan?
    Een ovu test meet je LH piek, maar die geeft niet aan of je werkelijk een eisprong hebt gehad.
    Aan je temp kan je wel zien of je een eisprong hebt gehad.

8. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik temp niet...... (moet ook eerlijk bekennen dat ik niet eens een thermometer heb) maar misschien is dit wel een goed idee om te gaan doen. Want hier wordt niemand echt blij van.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb ook een ronde gehad dat ze niet positief werden. Toen was mn LH gehalte gewoon niet hoog genoeg.
    Maar heb toen wel een eisprong gehad (tempen)
    Tempen heeft mij ook veel meer inzicht in mn cyclus gegeven dan ovu testen, dus kan het je echt aanraden.

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb ook met ovu testen getest was volgens de test ook nooit vruchtbaar rond mijn vruchtbare periode. Ben wel binnen 4 maanden zwanger geworden dus zal wel een eisprong hebben gehad. Heb nu een gezonde dochter van alweer 5 maanden:) Dus hecht er niet te veel waarde aan. Zou ook temp. is ook nog is goedkoper :p

11. Momfulness

Hoi,

bedankt allemaal voor de antwoorden.
    IK ben deze maand idd vrij laat begonnen. Ik had de testen niet eerder in huis.

vanavond doe ik er nog maar 1.

Luna

12. Momfulness

Nog steeds geen positieve test!

Deel Deze Pagina