Ongepland zwanger van 2e wat nu

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BlessingInside, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik denk dat die meneer het echt wel gezien en gezegd had als het er 2 waren, maar als je twijfelt zou ik gewoon nog eens bellen, want het is wel belangrijk dat je je er goed bij voelt wat je gezien en gehoord hebt.

Wel een hele moeilijke situatie zeg :( hoe zit t met je werk als je niet die opleiding gaat doen? Ik denk niet dat als je het uitstelt dat je het dan nooit meer gaat doen; veel vrouwen gaan (bij)scholen als de kindjes ook op school zitten en ze meer tijd hebben, jij zou dan pas 27 zijn dus dat is ook een mooie tijd toch?
    Heel eerlijk krijg ik het gevoel uit jouw posts dat jij geen abortus wilt. Dat hoeft natuurlijk niet waar te zijn, misschien klopt mijn gevoel niet, maar ik wilde het toch even zeggen.
    Ik ben een voorstander van de mogelijkheid om abortus te kunnen doen, maar ik denk dat veel mensen veel spijt hebben achteraf, vooral als ze het om praktische redenen hebben gedaan. Mijn tante is uiteindelijk nooit moeder geworden nadat ze vroeger abortus heeft laten doen en zij heeft zo veel spijt gehad. Dat verdriet zien heeft mij wel in doen zien hoe veel impact het kan hebben op de rest van je leven.

2. Koolmeesje24

8 apr 2018
    46
    33
    18
  3. BlessingInside

17 nov 2016
    41
    17
    8

Deel Deze Pagina