ongepland zwanger van de 3e, wat nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 26valerie26, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou je het kindje houden of abortus laten plegen

1. kindje houden

2. abortus

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    sorry ik ben hier echt een K#T wijf in,,,, maar ik zou het zker niet laten weghalen! ik vind het persoonlijk moord! en volgens mij kun je hier een grote dosis schuldgevoel aan over houden!

* het is jou keus ga goed op zoek naar informatie enz,,

succes

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb gekozen voor houden, maar las wel met open mond je argumenten om een leven te beeindigen, want dat is abortus, het is geen anticoneptie he?! erg jammer dat sommigen er zo makkelijk mee omgaan, met mensenlevens, je situatie lijkt prima genoeg voor een derde, gepland of niet!

3. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    grmblllll #$!@^$% oh oh oh oh hou het kleintje gewooon je was toch ook zo trots op je vorige kindjes wees dat bij deze kleine ook!
    Gun dit kindje ook het leven!
    (Dat heb je eigenlijk al gedaan)

IK ben zo trots op me eerste wondertje dat ik hierdoor gewoon heel erg van slag kan raken! zo makkelijk nee man zo moet je niet omgaan met een wezentje dat al in leven is toch?

ik snap dat het mischien moeilijk voor je is maar volgens mij is de keuze houden makkelijker!

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

tip: vraag een vroege echo en wordt compleet verliefd!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oh my god...! :confused:

That's all folks ;)

6. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    Ik weet nog dat ik me beebje voor het eerst zag liefde op het eerste gezicht!

maar als je al 2 kinderen hebt dan weet je dat toch wel?

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik vind het een belachelijke vraag en vind het al helemaal stom dat je er uberhaubt over nadenkt.

Ik heb gekozen voor houden. Je hebt al 2 kinderen en die 3de kan er dan nog wel bij. Vind het geen rede voor een abortus en dat je kinderen ouder zijn, so what? Ze vinden het vast fantastisch een klein broertje of zusje.

8. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

HI,

Poll vind ik ook raar, maar misschien wil TS een duidelijk overzicht over hoe mensen erover denken... (?)...

Zelf zou ik het nooit weg laten halen....!

Ik heb mn vriend ook al gezegd dat we na deze zwangerschap extra op moeten letten...
    Bij de eerste ben ik nl door de pil zwanger geraakt... nu gelijk ronde 1...
    en aangezien ik weer bv ga geven en niet tegen cerazette kan... mogen we extra voorzichtig zijn met de rubbertjes!

Maar ik zou t nooit weg laten halen... het is inderdaad een leven!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Er zijn ook mensen die zo'n topic/poll plaatsen om de rest op de kast te krijgen :-#

Verder ben ik het helemaal met IMD eens.

10. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    :) ;)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ga die poll niet eens invullen. Wat een rare vraag voor een poll. Sorry hoor maar dit is een grote beslissing en niet een beslissing over een ander merk brood ofzo. Praat erover met je vriend wat die wil.

Ik persoonlijk ben tegen abortus behalve bij verkrachtingen of het echt ongepland zwanger worden (als je wel aan de pil bent) en je echt niet voor het kind kan zorgen.

zou er dus heel goed over nadenken wat je doet.

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vraag jezelf dit eens af: je hebt nu 2 kindjes. Stel je eens voor dat je 1 van hen had laten weghalen...hoe voel je je daarbij.........

13. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Je kind laten adopteren gaat toch helemaal niet zo makkelijk in Nederland!
    En buiten dat vind ik dat pas een drastische beslissing! 9 maanden een kind dragen en dan uit handen geven bij de geboorte. Zoiets doe je toch niet zomaar?!
    Wat te denken hoe dat kind er later op gaat reageren..

Neemt niet weg dat ik het ook een raar topic vind dit.

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ben benieuwd of ze nog een keer reageert op dit alles.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heeft de prsoon die dit gestart heeft al wel gereageerd? (sorry ben te lui om alles terug te lezen.....ach hormonen he hahaha)

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Neen. ;)

17. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Kijk, ik vind een poll ook vreemd.

Maar ik kan het me wel voorstellen dat zij denkt: wat moet ik nou.
    En dat zij niet voorzichtig is geweest met anticonceptie en dus betere voorzorgsmaatregelen had kunnen nemen, dat gaat niet altijd op.

Ik ben zwanger geraakt door de nuvaring heen. Ik wilde nog helemaal geen kinderen en was absoluut niet bezig met zwanger worden. Ik heb een medicijn gebruikt die niet samen bleek te gaan en mijn arts had dit moeten weten. Hij heeft mij zowel de nuvaring voorgeschreven als het medicijn.
    Ja en dan ben je wel zwanger.. en dan? Het paste helemaal niet in het plaatje. Ik had een enorm zware tijd achter de rug, had een relatiecrisis en dan ben je ineens ongepland zwanger van een tweeling. Ik wist echt niet wat ik moest doen hoor. En nou wist ik van mezelf dat ik niet met mezelf zou kunnen leven als ik een abortus zou doen. Maar ik heb het er wel behoorlijk moeilijk mee gehad en wist niet of ik het nu wel aan zou kunnen kindjes op te voeden.
    Dus ik heb het ook wel overwogen.. want ik heb er wel alles aan gedaan om niet zwanger te worden, gewoon met anticonceptie.

Een vriendin van me gebruikte een condoom, scheurde, haalde de morning after pil en raakte alsnog zwanger. Wil haar zoontje nu ook niet missen, net zoals ik mijn duo voor geen goud had willen missen.. maar je zit wel in een lastige situatie..

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jemig zeg, dat dacht ik dus ook meteen toen ik de titel zag... t zal toch niet zijn, dat we moeten kiezen weghalen of houden..?

Nou sorry hoor, daar ga ik echt geen antwoord op geven!

Wat je ook beslist, dat maakt mij verder niet uit, maar de manier waarop je het er hier neerzet vind ik wel erg hard.
    Het moet een afweging zijn, die gemaakt wordt door jouw gevoel en verstand bij jouw hele situatie, daar kunnen wij je toch niet bij helpen door voor je te kiezen?

De beslissing om voor abortus te gaan is een hele zware, die je je hele leven kan achtervolgen. Weeg voor jezelf heel goed af wat de redenen zijn om voor beide opties te gaan.

Ik wens je heel veel sterkte met je beslissing, maar die ga ik echt niet voor je maken.

19. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik denk niet dat ze dat express zo'n pol heeft geopend.. Zij zit ermee...Niet wij! Zij heeft haar reden ervoor..Hoewel ik toch heeft gestemd op het kindje te houden...Ik heb ook 2 kids. De oudste wordt volgende jaar ook 8 en en de jongste 5 en ik heb ook alles verkocht of weggegeven, maar dat is niet een reden om te twijfelen of je het weg haalt of niet... Maar ik ben inmiddels 18 weken zwanger, maar gepland.... En jah ik moet alles opnieuw aanschaffen en vind het helemaal niet erg...Ik vind het heerlijk om weer babyspullen ta gaan kopen.. Het is zolang geleden dat ik dat gedaan heb...

Meid denk eens goed na...

Liefs Jeanney

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nee dan het kind maar weg laten halen... :-# ](*,) #-o

Deel Deze Pagina