Klopt, ze geven wel garantie. Maar ik bedoel een extra stukje service. Even de banden oppompen als je voor iets anders komt. Als mijn dochter langs gaat met een los spatbord o.i.d. checken ze altijd verlichting, remmen en dat soort dingen. Dat kan een online winkel nu eenmaal niet doen.
Ja, onlangs via Voordeelfiets.nl Een onderdeeltje brak af (snelbinder) en ze stuurden een nieuwe op toen ik dat meldde, snel opgelost. Ik wil best 30 of 40 Euro meer betalen voor een fiets bij de lokale fietsenwinkel, maar niet 80-150 Euro meer voor dezelfde fiets. Scheelt ook dat we zelf handig zijn, 9 op de 10 keer repareren we het zelf enzo. Mijn fiets komt van Fietsvoordeelshop. Die hebben ook een grote showroom waar je kunt kijken wat bij je past. Zit o.a. toch in de plaats waar mijn man werkt, dus die heeft hem opgehaald en meegenomen. Was al afgemonteerd, heel fijne fiets (Batavus Diva), was ook veel goedkoper dan bij de fietsenwinkels in de regio. Een fietsenwinkel is hier toch al niet zo best qua service, de andere verkocht geen Batavus en weer een ander bij a alleen elektrische fietsen. Tja, dan maar zo.
Voor de kinderen doe ik het sowieso; wel zo makkelijk Verder heb ik mijn elektrische fiets (Cortina) online besteld bij fietsenwinkel.nl en kon deze afgemonteerd ophalen in de winkel bij ons in de buurt. Ik vond het prima werken zo!
Twee fietsen gekocht bij fietsenwinkel.nl. Dit is ons goed bevallen, netjes thuisbezorgd helemaal afgemonteerd. Mochten eerst een rondje fietsen of alles naar wens was. Mijn fiets was te klein, deze werd gelijk weer meegenomen en binnen korte tijd werd mijn fiets in de juiste maat geleverd. Onze vragen werden snel beantwoord en altijd vriendelijk te woord gestaan. En de prijs scheelde aanzienlijke met de fietsenwinkels hier in de buurt.
Ook via fietsenwinkel.nl Ging prima. Fijne zaak! Uiteindelijk zelf de fiets opgehaald. Scheelde wel een paar honderd met de winkel hier in de buurt!
Ik wilde even zeggen dat mijn nieuwe fiets vandaag is geleverd. Heb er al even op gereden en ben er erg blij mee.