Onzeker blijven over mn testjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door saazaazebra, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saazaazebra

27 mrt 2008
    17
    0
    0
    Zwolle
    Ik ben zoooo onzeker over mijn testjes. Ben al 9 dagen overtijd en aan de ene kant weet ik ook wel bijna 100% zeker dat ik zwanger ben...maar mn testjes blijven zo licht. Nooit eens zo'n dikke mooie vette streep waardoor je gewoon niet meer onzeker kan zijn.
    Hebben meer van jullie hier last van dat je test na zoveel dagen overtijd nog steeds best vaag is?
    Ik probeer ff een foto in mn album te plaatsen.

2. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Dan zou ik een digitale test doen. Die geeft alleen zwanger of niks in het schermpje. Over die uitslag valt niet te twijfelen ;) .
    Gefeliciteerd :p !

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik had de clear blue testen dezen zijn digitaal en er komt zwanger of niet zwanger te staan ideaal

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik vond die clear blue testen het duidelijkst, en als je onzeker blijft
    zou ik ff naar huisarts gaan misschien dat die bloed kan prikken.
    Heel veel succes ermee!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hoi :)

Ik blijf op Matcare testen ook een hele licht streepje houden.. Op kruidvattesten wat donkerder maar nog steeds niet dat je zegt: jaaa!
    Ik heb om mn onzekerheid weg te nemen een paar digitale tetsen van ClearBlue gedaan. Heel fijn om ineens in t scherm te zien: 'Zwanger'

6. poppy

poppy Actief lid

9 jan 2007
    120
    0
    0
    Ben het met de andere dames eens: Clear Blue digital!
    Heb vanmorgen (31 maart als laatste getest en toen kwam er mooi ZWANGER op te staan, maar weer een test gedaan, de laatste. Tja, en weer stond erop Zwanger, dus het zal wel zo zijn dan denk ik.
    Ze zijn zeker niet goedkoop, maar ja, wel voor een goed doel, toch?
    Suc6 ermee!

7. Niet meer actief

Lieverd, je bent 9 dagen overtijd en je testen zijn positief.
    Wat valt er nog te twijfelen?
    GEFELICITEERD!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

De testen van de DA vind ik heel fijn. Bij 6 dagen overtijd echt een dikke vette streep. Maar je bent gewoon zwanger hoor meid! Geniet ervan!

9. Chantal1977

27 jan 2008
    28
    0
    0
    geen
    Berkel en Rodenrijs
    ik heb even in je album gekeken, maar ik vind ze duidelijk positief hoor!
    Je bent echt zwanger!
    Als je echt heel erg twijfelt kun je inderdaad nog een digitale test doen.
    Maar een streep is een streep!

groetjes,

Chantal

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Poeh ondanks dat mijn voorganger overtuigd is ben ik dat niet. Een streepje hoort na een week écht donkerder te worden. Bovendien zien de beide streepjes eruit zoals ik de indrooglijntje skreeg. ik was toen ook helemaal blij maar bleek niet zwanger te zijn.
    Sterkte

11. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Nou ik vind ze ook niet zo duidelijk helaas, na 6 dagen moet er echt wel een betere test komen.. En anders een clear blue test of een da test, die vond ik ook wel erg fijn.. Of naar je huisarts gaan?!
    Succes meid.

12. saazaazebra

27 mrt 2008
    17
    0
    0
    Zwolle
    Ik bel geloof ik vanmiddag maar even voor het telefonisch spreekuur naar mijn huisarts....ff kijken wat hij zegt. De lijntjes werden wel al binnen een minuut zichtbaar.....das wel weer vreemd en zijn daarna ook niet heel veel donkerder geworden. In ieder geval bedankt voor jullie reacties! Ik vraag me trouwens ook af wanneer mijn eisprong is geweest.....heb 1 keer eerder een langere cyclus gehad van 31 dagen en dat zou betekenen dat ik dan nu 6dg overtijd ben....maar voor zo lang overtijd vind ik het idd ook niet hele duidelijke lijntjes. Kortom....gewoon ff huisarts bellen dus....

13. Alita

Alita Niet meer actief

waarom moet je eigenlijk een clearblue kopen? Vertouw gewoon op wat je ziet als er een streepje staat ben je toch gewoon zwanger, mischien ligt het wel aan je hcg.

14. saazaazebra

27 mrt 2008
    17
    0
    0
    Zwolle
    Mm....net huisarts gebeld...enigzins gerustgesteld. Ik hoef geen afspraak te maken want zij testen het toch niet meer. Hij zei dat het bij de een gewoon veel langer duurt dan bij de ander voordat het HCG hormoon voldoende is aangemaakt om een dikke streep te geven. Als er geen hormoon in zou zitten zou die test ook gewoon helemaal kleurloos blijven zei hij. Moet van hem me maar gewoon aanmelden bij een verloskundigenpraktijk. Dus vertrouw dr maar op wat ie zegt.

15. Chantal1977

27 jan 2008
    28
    0
    0
    geen
    Berkel en Rodenrijs
    nou voor ingedroogde testen vind ik ze wel heel duidelijk. Ze zijn volgens mij van het kruidvat en die lichten al heel snel op.
    En ik zie aan de banner dat ze ook pas 5 weken is. de mega positieve test kan nog komen!
    een Mega test wil (volgens eigen ervaring en verklaring gyn) niet altijd zeggen dat dat beter is net zoals een vagere test niet betekend dat het per definitie niet of minder goed zou zijn.
    groetjes,

Chantal

Deel Deze Pagina