Wat zien jullie allemaal op deze echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vlinder24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ve echoscopist heeft het wel uitgelegd maandag, maar ik was er niet helemaal met mijn hoofd bij.. Was helemaal in de wolken van ons lieve kleintje :)

Is dat rechtsboven ook een voetje??

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb er even wat dingen bijgezet voor je, is wat makkelijker dan als ik het allemaal in tekst zou proberen uit te leggen :)
    Hoop dat t duidelijk is zo!
    (Mooie echo trouwens :D)

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tja, k kan me vergissen, maar waar m'n voorganger een knietje en voetje in ziet, lijkt me eerder de navelstreng..

De volgende keer misschien iets beter opletten, dan hoef je 't niet te vragen aan mensen die 't ook niet precies weten ;)

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Harstikke bedankt voor het bewerken, heel lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooi hé :) Zie je ook armpjes :) Ik heb wel de beentjes en armpjes zien bewegen op de echo.. zo lief..

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het lijtk me sterk dat je al een voetje ziet. Ik denk inderdaad dat dit de navelstreng is? Gefeliciteerd met je mooie echo!

Edit: oh ik zie dat je al 11 weken bent. Dan kan een voetje wel. Maar ik gok toch op de navelstreng ;)

6. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    Ik had bij 10 + 5 mijn echo gehad en toen had ik een foto die best op de jouwe leek.. bij mij was het wel het beentje en voetje..dat zei de echoscopiste zelf

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij is het niet een knie en een voetje, maar de navelstreng. Voor een knie en een voetje zit het qua afstand te ver uit elkaar. De beentjes zijn in verhouding met het lichaam nog maar heel erg kort, dus dan kan daar nooit al zo'n lang stuk tussen zitten.

8. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    De voetjes zitten er inderdaad al aan én ons kleintje heeft lange beentjes vertelde de echoscopist.. (niet zo heel gek met een moeder van 1.80 en een vader van 1.86 ;))

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Zeker niet de navelstreng, heb 3 jaar in een echocentrum gewerkt ;)

Dit is een voetje, onderkant je ziet zelfs de teentjes!
    Je ziet het profieltje ook goed, neusje, mondje... heel mooi!

Gefeliciteerd met deze prachtige echo meid!

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

bedankt voor je berichtje :) ben zoooo blij Maar mag ik vragen waar jij het neusje en mondje precies ziet? Dat is nog steeds een raadsel voor mij :)

Zijn dat ook de armpjes die naast zijn hoofdje liggen??

Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Het is nu al zo'n lekkerding :D

11. Alita

Alita Niet meer actief

idd wat kristel erbij heeft gezet...waarom zou je geen voetje kunnen zien maar welk een navelstreng vraag ik me af maar goed...

Mooie echo meid!!

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zie ook neusje en mondje en hoofdje en rugje voetje en knietje :p

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hoi Vlinder,

Ik ben helaas niet zo goed in foto bewerken maar zal proberen uit te leggen!

Je ziet het kindje (jou kindje) op de rug liggen, met links het hoofdje. Je kijkt er van opzij naar, dus je zit als je de lijnen volgt van links naar boven en dan naar rechts, eerst het voorhoofd (boven) dit lijkt vrij groot, maar is heel normaal! Die grotere witte vlek is het bot in aanmaak, dan daaronder volg je de lijn wat naar beneden en dan kom je aan bij het neusje!, even daaronder (rechts) zie je het mondje! Ook zie je de oogkas in wordin iets boven de neus!

Hoop dat ik het je een beetje uit heb kunnen leggen!

Liefs

14. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Knietje is navelstreng!!! Mooie echo

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kan de bewerkte echo hier niet plaatsen zoals ik denk dat hij in elkaar zit. ik zie links het hoofdje met profiel van neusje en mondje, dan ruggetje, navelstreng en beentje met voetje

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o hij doet het. zo zie ik de echo

blauw beentje met voetje
    rood navelsteng (eindigt natuurlijk niet midden op de romp maar waarschijnlijk zit de rest verstopt achter zijn gebogen beentje)
    geel het neusje
    oranje het mondje

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    even je orgineel eronder gezet om te vergelijken :)

18. Alita

Alita Niet meer actief

klopt lovewinnie.....
    ik dacht dat ze bedoelden dat het voetje wat je duidelijk ziet de navelstreng was...

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    mooie echo. ik heb er ook zo eentje waar je ook duidelijk de teentjes ziet. en volgens mij zie ik ook bij jou t armpje met handje naast zijn/haar hoofdje liggen. altijd weer prachtig om te zien he:D

20. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hihi zooooo leuk, bedankt voor alle reacties!!! Ik vind het zó geweldig die echo's... Ik heb vrijdag de nekplooimeting.. Ben wel heel zenuwachtig, maar ook heel blij omdat ik dan mijn lief kleintje weer mag zien :)

Vanacht heb ik gedroomd.. Ik was bevallen van een jongetje, genaamd Dean hahah.. Alles ging heel goed en hij sliep meteen door en huilde nooit.. Toen ging de wekker (helaas!!)..

Deel Deze Pagina