Dit doe ik ook, de punt even in de aansteker houden, werkt als een tierelier! En je kan toch ook gewoon de waterlijn an de bovenkant doen? Ik knipper nooit, want bij mij blijft het toch niet plakken, maar ik teken wel een lijntje aan de bovenkant van de waterlijn. Lijkt het nét wat voller. Dan hoef je geen 4e potlood te kopen
Ik ga die waterlijn aan de bovenkant ook eens proberen, keren jullie je ooglid binnenstebuiten dan of zo
Ik koop eigenlijk altijd gewoon wat ik net tegenkom. Nu heb ik van Maybelline en Yves Rocher; prima oogpotloden! Van de Hema wil ik ook wel eens proberen nu ik hier zulke reacties erover lees @Darkangel: Haai! Hier ook lenzen maar nergens last van hoor. Je moet juist eerst je lenzen in doen en dan even een half uurtje wachten met make up op doen. Anders hangt je make up op je kin (of krijg je allerlei vuil onder je lenzen ervan)
Ik ga ook eens naar Hema denk ik, dat potloodje eens proberen. Ik lees dat er ook meerdere kleuren van zijn... eens even kijken.
Trek idd mijn ooglid boven iets omhoog en kan dan prima een lijn trekken. Werkt prima, is wel even oefenen..tenminste bij mij wel....maar doe het nu zonder tranen.
Ik gebruik deze ook en die is wat mij betreft écht de beste. Ze gaan ook ontzettend hard hier, dus als ze weer eens uitverkocht zijn en ik heb echt een nieuw nodig, dan is Essence van Kruidvat een goede 2e. Die blijft alleen niet de gehele dag zitten, maar ach, wat verwacht je voor 2 euro.
haai hier ook een oogpotlood van de hema! werkt echt super! oke ik zal t proberen straks! ben benieuwd!!