Hallo iedereen, Ik ben 29 jaar, heb een dochtertje van bijna 2,5 jaar en ben nu bijna 4 weken zwanger. Althans, als ik de testjes moet geloven. Ik vind het zo vreemd allemaal. Ik zou eigenijk pas vandaag of morgen ongesteld moeten worden, maar de afgelopen week voelde ik me anders dan normaal, soms vlagen van misselijkheid, borsten werden ietsje voller en ik had minder trek. Mijn gevoel zei dat het raak was, dus kon ik niet wachten met testen en heb ik zaterdag een testje gedaan en 's middags nog 1 en de volgende dag nog 1. Allemaal positief! Alleen zijn het wel lichte streepjes en toen ik een test deed toen ik zwanger was van mijn dochter, toen kwam er een dikke vette streep, dat is toch prettiger kan ik je vertellen! Ik heb een testje op de apotheek laten zien en die feliciteerde me meteen, maar ik kan het gewoon nog steeds niet geloven. Hoe stom ook, maar ik zit nog steeds te wachten op mijn ongesteldheid. Had vanmiddag ook wat krampen en dacht gelijk, ja, daar zul je het hebben! Zijn er meer vrouwen die al zo snel wisten dat ze zwanger waren? En is dat allemaal goed afgelopen? Morgen ga ik in iedergeval naar de huisarts. Groetjes, Linda.
Ik wist het zelf pas met 6 weken dat ik zwanger was, ik had al zo vaak een negatieve test gehad, dat ik heel lang gewacht heb of ik misschien toch niet ongesteld zou worden. Dus ik heb er geen ervating mee. Je hebt in elk geval wel de symtomen. Een voorzichtige felicitatie dan maar!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Ik wist het ook al met dat termijn waar jij nu in zit en hij zit er nog steeds Liefs wolly
ik had het met mijn 2e ook.....wist dat ik zwanger was vanaf het moemnt dat mijn man klaarkwam..klinkt raar,,,,maar was wel waar...3 weken later een positive test! GEFELICITEERD!
Bij mn eerste was ik overtijd. Bij mn tweede 3 dagen voor NOD positief. Bij de derde ook 3 dagen voor NOD positief. Bij mn miskramen testte ik 6 dagen voor de NOD positief.
Gefeliciteerd meid! Ik heb 3 dagen voor nod getest en ook positief! Ben nu ook pas 4 weken en 4 dagen dus ook nog heeeel kort!
ik zou eigenlijk vandaag ong moeten worden en heb er gisteren een test tegenaan gegooid: dik zwanger dus! vandaag nog een test van clearblue gedaan en die was vetter dan vet. Morgen de HA bellen
gefeliciteerd.ik wist even denken het met 3 weken en 4 dagen. ik heb met 4 weken en 4 dagen 1ste echo gehad en daarna met 5,4 weken. dus ik wist het ook al erg vroeg. nu 4 dec weer voor een echo....
meid van harte gefeliciteerd, ik had het ook het gevoel dat ik weleens zwanger kon zijn en was 4 dagen voor NOD ook positief ! geniet ervan
Ik zat volgens FF pas op 7 dpo vandaag, maar toch zei mijn gevoel dat ik moest testen.. Had echt al een paar dagen het gevoel dat het raak was.. (en 7 dpo is normaal gesproken ECHT te vroeg om te testen). En ik hen dus positief getest! En nu heb ik mijn tempkaartje eens goed bekeken en mijn eisprong kan heel goed 5 dagen eerder geweest zijn.. Dan zit ik vandaag dus op 12 dpo en 1 dag voor mn NOD. Kan het bij jou niet ook zijn dat je eisprong misschien toch eerder geweest is dan je dacht? Iig echt van harte gefeliciteerd! Echt geweldig, geniet ervan!
Hallo! Bedankt voor alle felicitaties! Kei leuk! Vanmorgen toch nog maar een test gedaan en die was flink positief! Dus, hoe stom ook, nu geloof ik het pas echt. Vanmorgen naar de huisarts geweest en die vond het ook erg leuk. En ja, misschien is mijn eisprong toch wel wat eerder geweest, maar mijn temperatuur zegt van niet? En ik heb al een dochter, dus heb al eerder een zwangerschap meegemaakt, maar toch weet ik niet meer hoe het nu ook al weer allemaal precies gaat? Wanneer moet ik nou ook al weer naar de verloskundige? En ik krijg met 12 weken toch mijn eerste echo? Moet ik dan zelf naar het ziekenhuis bellen of ging dat weer via de verloskundige? En zo heel af en toe ga ik wel eens onder de zonnebank, mag dat ook als je zwanger bent? En ik gebruik normaal altijd zoetjes, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, doe ik toch maar weer gewoon suiker in mijn thee, zoetstoffen waren toch ook slecht voor in je zwangerschap he? Ja, zo raar, maar ik weet wat dat betreft nog heel weinig van mijn vorige zwangerschap. Weet alleen dat je bepaalde dingen van vlees niet mag eten, maar dat is geen probleem, ben vegetarisch. Ik hoop alleen echt dat deze zwangerschap beter gaat verlopen, want bij mijn eerste zwangerschap ben ik veel ziek geweest en heb veel klachten gehad. En alle zwangere: Jullie ook gefeliciteerd!
Heb ook een paar dagen voor dat ik ongesteld moest worden positief getest. Alles gaat goed nu. Gefeliciteerd. een streepje is een streepje of je nou te vroeg hebt getest of niet
Leuk hoor, gefeliciteerd! ik heb ook 3 dgn voor NOD al getest ....ik wilde het gewoon weten...ik kon niet wachten.. groetjes Melly