Een meisje hoeft toch niet verplicht oorbellen te hebben?? Ik vind het leuk staan als ze wat ouder zijn, zo ergens tussen de 6 en 10 ofzo? Geen idee wanneer ze er hier om begint te vragen maar het zou echt niet in me op komen om het bij een klein kindje te laten doen. Overigens vond ik het ook flink zeer doen! Heb hier m'n 2e gaatjes 2x laten schieten en bij m'n eerste oorbellen was ik een jaar of 14. 't Viel mij vies tegen in elk geval!
Altijd dat gezeik over dit onderwerp, ik kijk er niet meer van op of om Hier heeft dochterlief een tijdje gevraagd om oorbellen (net als mama ), maar ik begin er nog niet aan. Geen echte iig Wel heeft ze laatst van die clip-oorbelletjes gekregen met Hello Kitty, geweldig vond ze het, voor 5 min haha, toen had ze ze al kapot gemaakt (stel je voor hoe dat zou zijn met echte oorbellen, nee, voorlopig niet hier) Moet toegeven dat ik t over t algemeen wel schattig vind staan, maar ik vind t niet nodig bij mn eigen dochter(s). Zelf heb ik oorbellen gekregen toen ik een jaar of 4/5 was. Ik was enorm trots, maar wat een problemen heb ik ermee gehad de eerste tijd zeg! Continu ontstekingen ed. Ik twijfel dan ook enorm aan de "geschikte" leeftijd. Ik denk dat Y ze krijgt als ze kan beseffen dat het pijn doet en het ook echt tijd kost om te genezen. (en ze er dus niet aan moet friemelen steeds) En wat die leeftijd is dat ligt helemaal aan Y, dat zien we tegen die tijd wel
Ik was iets van 5-6 jaar. Mijn 2e+3e gaatjes rond de 12 jaar. Met 13 jaar een neuspiercing Met 14 jaar een navelpiercing Met 21 mijn eerste tattoo. En met 23 mijn 2e. (namen van de kinderen). Mijn ouders vonden gaatjes en piercings niet zo'n big deal. Tattoo's wel, al mocht ik toch voor mijn 15e verjaardag een tattoo, gelukkig twijfelde ik zelf te veel wat ik wilde. Ik zou gaatjes niet zo erg vinden, al vind ik wel dat een kind zelf moet kiezen. Vind een baby met oorbellen geen gezicht (sorry!!) Maar goed, ik heb 2 jongens. Hun vader heeft wel 2 oorbellen in, dus wie weet willen ze eerdaags ook, al denk ik dat ze dat voorlopig nog wel voor meisjes zullen vinden?
Ik heb er 7 laten schieten waaronder 1 bovenin m'n oor dus ik weet heel goed hoe het voelt. De eerste keer was dus toen ik 11 was en de laatste keer was een paar jaar geleden en het viel best wel mee bij allemaal. En als het dan wel zo zeer doet waarom dan bij een 6 weken oude baby:O Dat is nog zieliger.