ik heb nog niet zo lang een Canon printer (MG5700 serie) en er kan alweer nieuwe inkt in. Ik print voornamelijk zwartwit (veel tekst). Nu zijn de nieuwe cartridges bijna net zo duur als de printer zelf, dus eigenlijk wilde ik wel overgaan op merkloos. Ik zie wisselende ervaringen op verschillende sites, maar ook wel dat voor zwartwit printen de cartridges van bijv. Action prima voldoen. Als ik foto’s afdruk, dan kan ik de canon wel gewoon gebruiken lijkt me....Waar kopen jullie je inktcartridges?
Ik heb ze bij bol gekocht,van improducts.Ik had ze eerst van Mediamarkt maar daar sloeg mijn printer van op hol,alleen maar foutmeldingen.Ik ben nu heel voorzichtig met namaak ,deze gaan tot nu toe goed.Nadeel van namaak is dat de foto's verkleuren ,ook als je alleen maar de zwarte/grijze cartridges neemt ...
Wij bestellen onze merkloze cartridges (voor een andere printer) altijd bij 123inkt.nl. Dat bevalt goed.
Wij halen altijd de inkt bij de Kruidvat voor onze canon printer, werkt prima (printen ook voornamelijk zwart).
Ik koop de inkt voor mijn Canon printer (Pixma Pro 100-S) altijd bij 123inkt.nl Altijd de originele ook; geen huismerk. Ik heb één keer een set van het huismerk gekocht en hiervan enkele kleuren geprobeerd, maar ik zag direct verschil bij het afdrukken > de foto's werden een stuk grauwer!
Wij hebben ze vorige week voor het eerst bij Action gekocht. Ze doen het prima en presteren net als de eerdere. Ook hier een Canon printer.
Bedankt voor alle reacties. Ik ga eerst eens action proberen (als ze de juiste hebben) en eventueel 123inkt. Voor alleen tekst moet dat voldoende zijn toch? Mocht het niet bevallen, dan kan ik altijd nog terug naar Canon.
Als je heel veel print, en dat vrijwel allemaal zwart wit is, is het misschien ook een idee om een simpele laserprinter te kopen. Ik heb een paar jaar geleden een brother printer gekocht voor een paar tientjes, en nu net de toner vervangen voor het eerst. En er worden hier best wat pagina's geprint, voornamelijk kleurplaten. Toner heb ik voor geloof €15 besteld, kan ik weer een pagina of 1000 printen.
Ik ook. Bevalt meestal prima. Wel een keer gehad dat een cartridge het niet deed dat hebben ze toen helaas niet opgelost.