Op zoek naar een mooie naam voor mijn fotografie bedrijf!

Discussie in 'De lounge' gestart door Flier, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flier

Flier Lid

27 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dat je even gezocht hebt op google naar die naam in de fotografie! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..:)
    Dan houdt Flier Fotografie inderdaad al op, die bestaat dus al.

Ik heb inderdaad 2 zoontjes, misschien kan ik wat met hun namen doen! Leuk idee! Ik ga eens goed nadenken!!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Weet je wat het is?
    Er zitten meer fotografen hier die een eigen bedrijfje hebben, maar zij mogen niks erover zeggen want dan hebben ze meteen een waarschuwing aan hun broek hangen (omdat het reclame maken is).
    Zo heb ik ook al eens een waarschuwing gehad omdat mijn bedrijfsnaam op een geposte foto stond i.v.m. watermerk.
    En dan komt hier een nieuw iemand meteen binnenvallen en indirect reclame maken voor haar nieuwe bedrijf. Dat kan in het verkeerde keelgat schieten ;)

Ik ben het overigens eens met Imensa.
    Kies een naam die bij jou en je werk past; je kan toch niet iedereen pleasen, dus aan meningen heb je weinig. De een vindt het leuk, de ander niet, dat zul je altijd houden :)

3. Flier

Flier Lid

27 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kristel,
    Goed dat je het even uitlegt!
    Had ik helemaal niet bij stil gestaan, en is ook totaal mijn intentie niet geweest.
    Ik snap inderdaad als het dan bij anderen in het verkeerde keelgat geschoten is. Sorry daarvoor.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier heb je ook gelijk in maar TS hoeft niet zo aangevallen te worden door sommige dames hier snap je?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik vind het raar dat als je hier net komt meekletsen je eerste post direct reclame maken is

Sorry maar dat is echt opzettelijk ( maak dat de kat wijs als dat niet zo is)

Je had je ook gewoon kunnen voorstellen et cetera...

Nu doen alsof je vreselijk word aangevallen en bla bla bla

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

ja precies.. straks een naam gevonden en het vogeltje vliegt weg.

maar sommige zijn zo goed gelovig

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    tja...inderdaad.

TS is gewoon een rondje forums aan het doen

Niks meer en niks minder

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Dat is misschien zo. Misschien ook niet.
    Maar waarom altijd uit gaan van het slechte?

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat vind ik ook. Waarom uitgaan van het slechte in mensen?

Het is toch niet dat je er persoonlijk last van hebt als ze dit doet?
    Dan lees je dit topic niet meer.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik snap dat echt niet. Over reclame maken ja dat geloof ik zoals er gezegd wordt maar waarom is ieder nieuw lid meteen slecht?? Tegenwoordig kom je overal mensen tegen die meteen van het slechtste uitgaan enz.. Heb vertrouwen in de medemens en geef iedereen een kans als je iemand niet kent :)

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, heel eerlijk... Ik heb daar persoonlijk dus wel last van aangezien ik in dezelfde branche zit en ik ook geen reclame mag maken hier. Als een ander het wel indirect zou mogen heb ik er dus last van; want wellicht pikt zij klanten weg die anders misschien wel naar mij gekomen waren als ook ik die reclame kon maken met mijn bedrijfsnaam.

Heel hypothetisch, maar wel iets om misschien even over na te denken voor je dingen roept ;)

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat zijn we weer aardig!!!

Flier maakt geen reclame maar zoekt een nieuwe naam voor haar fotografie!!!

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Naja, voordat ik dingen roep... Ik vind dit ook niet echt reclame maken wat ze doet, dus ik ben van mening dat jij daar persoonlijk weinig last van hebt. Dus voordat ik wat roep: dit is mijn mening.

Je weet niet eens of ze aan de andere kant van het land woont? Dus ik vind dat een beetje ver gezocht.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Tja, ik was ooit op zoek naar modellen en had hiervoor een topic gemaakt, maar toch werd het als reclame maken gezien. (zonder dat ik een bedrijfsnaam of website of wat dan ook bij had staan)
    Zodra je kenbaar maakt wat je doet in een topic daarover die je zelf aangemaakt hebt, is het reclame - punt.
    En ik kan me voorstellen dat het raar overkomt als iemand als eerste bericht meteen zoiets plaatst; dat komt over alsof er inderdaad gewoon forum-gehopt wordt om het onder de aandacht te brengen?

Overigens, mij zal het allemaal een worst wezen hoor ;)
    Ik vind het alleen wel belangrijk dat er regels zijn en deze nageleefd worden voor en door iedereen.
    Als je er niet van op de hoogte bent, prima, kan gebeuren toch?
    Maar voel je dan niet meteen aangevallen als iemand er wat van zegt.

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik snap dat van kristel86 wel maar ik vind ook dat het niet helemaal reclame maken is.

Hoevaak zijn er wel niets topics voorbij gekomen voor een naam te verzinnen voor een eigen webshop???? Daar heb ik zelden deze discussie gezien en omdat het ts haar eerste onderwerp is mag dan aangevallen worden?? Ik persoonlijk ben van mening je kunt het altijd anders vertellen dat vriendelijker over komt. Iedereen mag zijn mening hebben niets mis mee. Mij gaat het er om de manier waarop iets gezegd wordt. :)

16. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik wil graag terug komen op de eerste post. Ik vind de tweede naam mooier!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Reclame maken mag hier gewoon niet.

Ik ken TS niet dus ik heb geen idee of ze slecht is of niet. Denk ik niet eens over na. Daar houd ik me niet mee bezig.

18. topper12

topper12 Niet meer actief

Sorry maar kon het niet laten :) Bovenstaande komt niet echt overeen met je eerdere berichten ;) (Nee bedoel het niet lullig, want vind je normaal gesproken heel vriendelijk overkomen, misschien dat het me daarom verbaasd/opvalt :))

Ontopic: als er inderdaad al fotografen zijn met dezelfde naam dan zou ik inderdaad op zoek gaan naar een andere naam.

19. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Of iets in de richting van 'made by .... Fotografie' en dan de .... Je eigen naam.

(ik vind persoonlijk dat je echt geen reclame maakt!)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik zie niet in waarom ik haar daarom als slecht zou bestempelen.

Maar misschien is mijn definitie van slecht anders.

Ik denk gewoon ( en zie het ook vaker op andere fora) dat dit een ondernemer is die het hier gewoon probeert. En logisch.

Iemand slecht noemen doe ik sowieso niet zo snel. Moet ik iemand toch erg lang kennen...en dan nog niet eens.

Tenminste...dat bedoel je toch?

Deel Deze Pagina