Vroege buikfoto's 2e zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel86, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi!

Ik zie zo af en toe in het topic 'buikfoto's' foto's voorbij komen van de eerste zwangerschapsweken van een tweede zwangerschap.
    Maar over t algemeen zijn t toch foto's van een eerste zwangerschap die daar te zien zijn, of foto's van lateraan in de zwangerschap.

Nu ben ik eens benieuwd; wie heeft er leuke buikfoto's van haar tweede (of derde, vierde, etc) zwangerschap van de eerste weken? (dus de eerste 12 weken ongeveer)

Vaak is de buik namelijk een stuk groter bij een volgend kindje en dat wil ik dus even een beetje vergelijken met elkaar :p
    Dus rond welke week je al echt een buik ziet.

Wij willen binnenkort namelijk voor een tweede kindje gaan en ik wil t pas vertellen na een goede echo (ivm meerdere miskramen voordat ik mn dochter kreeg), maar als ik al rond 6 weken een dikke buik kan verwachten zal dat dus moeilijk gaan :p ;)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dit is mijn buik bij 12weken zwangerschap van nummertje 2.....best al groot (had ik bij mijn zoontje ook).

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
  4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

12 weken precies van 't Truitje (nummer 2)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ehmm.. ik heb van de eerste 20 weken geen buikfoto omdat er nog geen buik was (En nu lekker ingehaald gelukkig :D)..mijn tweede buikje kwam dus later dan de eerste, maar de eerste was ook pas met 18 weken een beetje zichtbaar..
    Ik weet niet hoe jouw ervaringen zijn? Had je bij je dochter al snel een buik? En ik denk ook dat het een beetje aan je postuur ligt en de stand van je baarmoeder. Die van mij is naar achter gekanteld, dus komt eerst omhoog en daarna naar voren, scheelt ook in buikomvang de eerste weken.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Zo wat een grote buik al zeg. Ben benieuwd hoe die er uit ziet als je 40 weken bent.
    Ik ben nu 32 weken en mijn buik is nog niet zo groot als die van jouw hihi.
    Mijn buik begon pas bij de 25 weken te groeien.
    Helaas geen buikfoto,s van voor de 23 weken

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb de placenta aan de voorkant (vorige keer ook) en al een laagje spek van mezelf (ongeveer 8 kilo overgewicht). Bij de eerste kon ik het vanaf een week of 11 ook niet meer goed verbergen. Ik toon dus snel en draag helemaal naar voren (en heel laag)

8. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ff up... Ben namelijk ook wel nieuwsgierig. Net 1ste kerstdag posi getest voor een tweede, dus ben beniewud hoe snel andere dames groeiden bij hun 2de tov de eerste!
    Hier nu gelukkig nog weinig tot niets te zien ;)

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, die buiken groeien dus idd snel!

@Kikkert en Cygnet: Zoals jullie buik nu met 12 weken was, was ie bij mij rond 18 weken... Dat zal dus nog wat worden denk ik ;)

@Minyaweth: Woow, wat een grote buik!! :$ Jeetje, jij moest t dus al gauw vertellen lijkt me?!
    Hoe is je buik nu? (en hoe zal dat wel niet met 40 weken zijn...)

@mmeke: Bij mn dochter begon mn buik echt zichtbaar te worden met 12/13 weken. Best snel nog volgens mij voor een eerste zwangerschap?
    Had ook best wel een grote buik vond ik zelf, ben vrij slank van postuur (nu dan wel minder slank dan voor de zwangerschap van mn dochter, er zijn wat kilootjes blijven hangen ;))..
    Placenta lag trouwens achter, voelde haar ook rond 13 weken schoppen voor t eerst en vanaf 16 weken dagelijks..
    Weet niet of dat er ook iets mee te maken heeft? :)

@Marywoods: Gefeliciteerd!! :D
    Kom maar even showen zodra je wat begint te zien, ben wel nieuwsgierig :)

Nou, als ik t zo zie lijkt t erop dat ik t dus niet lang voor me kan houden mocht t zover zijn! Ik had bij mn dochter met 8 weken al positiebroeken nodig en rond 12/13 weken begon mn buik goed zichtbaar te worden.
    Hopelijk krijg ik dan gewoon weer een vroege echo, net als bij mn dochter (rond 6/7 weken) dan kan ik t dus gauw bekend maken, want ik heb nu echt t idee dat ik t niet lang voor me zou kunnen houden dan.

Bedankt voor t showen van de foto's! :)

10. zo aardig buikje al zeg

11. Buikfoto met 6.4 weken

bij mijn eerste zwangerschap had ik zo rond de 20 weken net zo,n buikje

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ kristel: nog niks te zien gelukkig, want we willen het nog even voor ons houden ;)

@ irisnaomi: jeetje bij je eerste zo'n buikje met 20 weken en nu al met 6 ;) Ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan....

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook al iets een buikje. Denk dat mijn buikje nu ongeveer is als bij mijn zoontje met 12/13 weken. Dus het gaat wel wat sneller, maar bij mij niet zo extreem als sommige hier!

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Sorry voor de late reactie, maar mijn buik is nog steeds min of meer hetzelfde als bij de foto van 6 weken. Hij zit alleen iets hoger nu. (ik weet alleen ff niet zo snel meer wie het vroeg...)

Ik kon het inderdaad niet lang voor me houden deze keer, en dat was nogal moeilijk ivm eerdere miskramen. Gelukkig is dit keer alles goed gegaan :)

Deel Deze Pagina