hoi allen, Ik heb het advies gekregen om naaste foliumzuur ook vitamine D te slikken. Nu heb ik zat foliumzuur in huis. Dus om nog een doosje foliumzuur met vitamine D te kopen vind ik onzin. Hoe doen jullie dat? Kopen jullie los een flesje met vitamine D? Of pakken jullie de Vitamine voor kinderen?
Ik heb foliumzuur en een potje met vit D pilletjes. Met de foliumzuur ben ik ga 10 weken gestopt, maar vit D slik ik sowieso nog tot het einde van mijn zwangerschap.
Ik heb prenatal pillen van Solgar. Zijn natuurlijk en zit alles in wat je extra nodig hebt om zwanger te worden, als je zwanger bent en wanneer je borstvoeding geeft. Heel makkelijk.
Er is voor volwassenen ook gewoon vitamine D te koop. Capsules, druppels, bruistabletten, net wat je wil. Alles kan!
Ik heb de zwanger pillen van de kruidvat. Voor tijdens en na de zwangerschap. Zo heb ik direct alles in 1 pil .
Ik heb losse vitamine d tabletten van de Kruidvat. Zijn van die kleine kauwtabletten, krijg grote pillen nooit doorgeslikt.
Ik heb foliumzuur en vit D in een pil. Ook speciaal voor zwangeren. Ook te koop bij de Kruidvat. Ik zou het wel innemen hoor