Wij (vooral ik) zijn opzoek naar leuke geboortekaartjes. Zowel kaartjes voor een jongen als een meisje. Zijn er hier mensen die nu in verwachting zijn en die net een kaartje hebben uitgekozen die ze via een internetlink willen delen? Of mensen die net een kindje hebben gekregen die hun kaartje willen delen. Kan gewoon via de internetsite waar je hem hebt besteld (dus niet als je hem bij de drukker hebt ontworpen). Ik hoop zoooo op een beetje inspiratie, ik zie door de bomen het bos niet meer. Misschien zie ik bij jullie wat leuks voorbij komen
Wij hebben voor onze dochter besteld bij Studio Coco en co (moet je maar even googelen). Is goed bevallen en vermoedelijk komt het kaartje voor deze spruit daar ook weer vandaan!
Ja, ik heb al meer dan genoeg sites gevonden, maar ik kan gewoon niet echt een kaartje vinden van *wauw* dat wordt hem
Maar wat voor soort kaartje zoek je dan? Wij maken ze min of meer zelf maar niet 100% zelfbedacht. Ik kijk naar kaartjes die ik leuk vind en maak het dan naar eigen smaak anders. Dat doe ik dan in google. Ik wilde nu iets nostalgisch, dus typ ik in google afbeeldingen nostalgisch geboortekaartje en daar kwam een afbeelding tussen waar ons kaartje op gebasseerd is.
Ja, als ik nou eens wist wat ik eigenlijk zoek dan werd het een stuk makkelijker. Ik weet eerder wat ik niet wil, ipv wat ik wel wil. Maar ik denk een beetje klassiek, romantisch, redelijk eenvoudig maar toch heel speciaal Niets hips, met cartoons o.i.d.
Het is trouwens wel een kaartje uit 2010 en ik heb hem niet meer kunnen vinden op internet. Ik ben zelf erg fan van Familycard of Mercard.
ik ontwerp zelf kaarten (sorry voor de reclame) dus kan ik de kaartjes precies maken zoals ik dat wilde zijn genoeg mensen die goed kunnen omgaan met photoshop en alles op maar kunnen maken
Ik heb voor onze kindjes (en voor die van anderen) ook zelf ontworpen. Maarja, als grafisch ontwerpster ga je natuurlijk ook geen kaartje uit een boek zoeken. Als je wilt kan ik je helpen.
Deze hadden we bij ons zoontje Om dezelfde redenen als die jij aangeeft, stijlvol eenvoudig chique Klassiek romantisch en toch heel speciaal Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Belarto Baby Boom - 711821
ik heb hem via vistaprint gemaakt. Voor een jongen en een ander kaartje voor een meisje, we weten namelijk niet wat het word. makkelijk te maken op de laptop, en niet duur
Ik heb het kaartje zelf ontworpen met een beetje hulp van zwager (om alles passend te maken) Ben er heel trots op en het past echt goed bij mij (ons) ik ben gek op... naja dat snap je wel uitgeprint op stevig beige/geel pappier met een klein ribbeltje erin
Wij hebben deze; 97.085 geboortekaartje met babytekening in zilverfolie - Geboortekaartjes.FamilyCards.nl Simpel, zonder al teveel poespas!
Het merk Saakje misschien..? Ik heb duizenden kaartjes in mijn verzameling, dus wil eventueel wel beter voor je zoeken naar merkjes, volgens mij is poppebodda (zoiets geschreven) ook nostaligisch..
Wij hebben een zelf ontworpen geboorte kaartje.. Had mijn buik laten schilderen met de naam van Finn erop, en mijn oudste zoon erbij die mijn buik een kusje geeft! Echt super mooi geworden!
Hier ook zelf ontworpen vanwege dat ik de meeste kant-en-klare kaartjes niet leuk vind (adres even weggehaald ) Heb je niet iemand in je omgeving die handig is met Photoshop oid? Kun je t precies zo (laten) maken zoals je zelf wilt.
Wij hadden dit kaartje voor de jongste: Untitled Document en dan variatie 3 Ze hebben ook vele andere leuke kaartjes zoals posters, paspoorten enz.