opmerking(en) van (je) kind(eren) waar je enorm om moest lachen..

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Wat een leuke uitspraken!
    Zo gingen we naar een meer om te zwemmen, ik had een badpak onder mijn kleren aan die wat gevlekt was..
    Ik trek mijn kleren uit, Tijs kijkt me aan, en gilt wijzend naar me tegen Stef: Kijk dinosaurus.......

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Afgelopen woensdag, op de crematie van de opa van mijn man. Mijn dochter van 21 maanden zag de kist staan met een foto van opa en riep waar iedereen bij was: kijk mama! Opa Ollie in de maxicosi!

Gelukkig konden de mensen erom lachen ;)

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn dochter praat dan nog niet maar brabbelt wat en sommige woorden zegt ze wel een.beetje.

Ze zat met een rijstwafeltje midden in de kamer op de grond en Ruby(de hond) kwam bij haar zitten en gaf een pootje. Ruby weet dat voor kort Julia alles netjes ging delen alleen Ruby dan een beetje meer als Julia (lees, pakt t hele koekje)
    Julia schudt met haar hoofd van nee en houd haar wafeltje dicht tegen haar aan. Ruby gaat wat dichterbij en daar grijp ik in, ik stuur haar naar de kussen. Ruby neemt uitgebreid haar tijd en toen wees ik naar de kussen en zeg, schiet op Ruby naar je kussen, hupekee.
    Julia bedankt zich niet, wijst ook naar de kussen, "roept" ook wat en eindigt met hupekee

Zo'n kleine krummel van net 1jaar zit daar met haar armpje te wijzen en zal Ruby ook even naar de kussen sturen
    Een geweldig gezicht en ik wou dat ik dat op camera had haha

4. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

+1!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    "wat ben je aan het doen mama, zit je weer op feestboek" :)

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Vannacht was Tim aan het huilen. Mama, ik wil op jouw telefoon! (wanneer ik sanne de fles geef mag hij wat filmpje kijken op mijn telefoon zodat hij geen kattenkwaad uithaalt)

deze ochtend: als jij Sanne flesje geeft, mag ik een koekje hè?

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    hahahahahahahahaha

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    #128 Feilo09, 9 aug 2012
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
    Oh en nog 1 :D

Mijn dochter klautert op haar woezel en pip-fiets met haar pop, en zegt gedag. Als ik vraag waar ze naartoe gaat, roept ze dat ze gaat werken.
    Ik zei dat de baby dan toch zeker niet mee kon? Oh nee, zei ze, en kwam met de pop naar me toe gerend en zei; mama is de creche, dag baby! En geeft de pop een kus.
    Mijn man zei op een gegeven moment tegen mijn dochter; moet je niet even de creche bellen om te vragen hoe het met baby gaat?
    Waarop ze haar handje tegen haar oor houdt en zegt; ja hallo? Met nikki, ik ben laat!

Mijn man en ik lagen helemaal dubbel en waren stomverbaasd! Ze wordt altijd netjes op tijd opgehaald door ons, haha.

21 maanden en dan zo wijs, wat een heerlijk meisje :D

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva was gisteren met oma op de globe aan het kijken. Eva weet Nederland, België, Frankrijk en Spanje te vinden. Toen wees oma Italië aan, maar Eva wist die niet. Oma: I.... Eva: kea!
    :D

Ik was net met Eva strijkkralen aan het leggen, pakt ze een gebroken witte kraal, zegt ze: deze is heel mooi licht geel, echt diamantisch!

Moontje, Eva noemt het ook feestboek :). De eerste keer moest ik zo lachen. Ik had een foto gemaakt van Eva en toen vroeg ze: Ga je die op feestboek zetten?

10. Linana

Linana Niet meer actief

Mijn eigen kleine kan nog niet praten, maar het 3 jarige zusje van mijn vriend wel :D

Laatst in rotterdam in de metro begint een meisje van dezelfde leeftijd tegen haar te praten. Ze zei ik heet lisa, stilte. Het zusje van mijn vriend lachte vriendelijk en zei niks waarop het meisje vraagt: ga jij je naam niet zeggen?
    Zusje van mijn vriend: Nee, ik zie je toch nooit weer

En een vrouw zei tegen haar: wat ben jij een lief meisje
    zegt het zusje van mijn vriend: Nee, ik ben niet lief :D

En als je iets eet wat in haar ogen pikant is komt ze heel hard op je afgerend: NEE NEE NIET ETEN PIKA!! en vervolgens doet ze alsof ze iets uitblaast om maar aan te tonen dat je mond ervan in de fik gaat staan :p

11. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik had een bakje yoghurt voor zoon neergezet. Na een half uur had ie er nog niet van gegeten dus ik dacht hij heeft geen honger meer ik eet het zelf even op, zonde als het warm wordt. Dus ik steek een hap in mijn mond zegt zoon heel verontwaardigt “Hé mij etuh” Dus ik zeg “Oh wil je het wel?” en wil hem een hapje geven zegt ie “Nee, bah!”

12. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    - In de AH tegen iedereen:' Heb jij een pino of een gavina?'
    - Samen spelen: 'mama, ik ben Doornroosje en jij Asterpoester...Ik ga slapen, ga jij mijn kamer maar opruimen'

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hahaha die is erg gevat ! Slimmerd

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hebben ons kind te goed opgevoed, denk ik...

S. : Mama...?
    Ik : Hmmmm?
    S. : Nee, mama, jij moet GEWOON praten!

15. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18

he die heb ik thuis ook! Te goed opgevoed dus!!haha

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geweldig dit.
    Nathan heeft ook geregeld van die mooie uitspraken. De laatste waar ik zo om moest lachen was de volgende.

Hij zag een foto van toen ik zwanger was van hem dus ik leg hem uit dat hij in mijn buik zat.
    Nathan: waar is Matthijs dan?
    Ik: die was er nog niet.
    Nathan: jawel hoor die zat in papa's buik!:D

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    geweldig al die leuke uitspraken, kan niet wachten tot mijn zoontje dit soort opmerkingen gaat maken

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik pies in mn broek :D:D:D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Onze jongste dochter wil op een gegeven moment bij het eten niks meer van ons (papa/mama) aan nemen, alleen nog maar van haar grote zus.
    Vandaag, nadat ze weer eens een lepel met eten weg sloeg uit onze handen :)P), kwam de oudste erbij (net 3 geworden):

"Papa en mama, ik geef P wel even eten, dan kunnen jullie gezellig praten met elkaar!"
    *papa en mama gaven elkaar een kus*
    "Oh, jullie mogen ook wel even kussen hoor! Ik zorg wel voor P... Ga maar gauw!"

Ik kwam niet meer bij! Regeltante haha :D

20. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Geweldig deze uitspraken, heerlijk gelachen hier!
    Hier een paar van mijn oudste meid 4,5 jaar.

Voor het eerst een katholieke begrafenis meegemaakt zegt ze ineens keihard in de kerk 'wat doet die meneer nou gek met die wc borstel' Proest...

Laatst bij Oma logeren, vraagt oma of ze wortels lust.
    A denkt even na en zegt dan 'als ik mijn neus dichtknijp wel'

A: mama als ik later zeemeermin ben ga ik jou wel missen hoor
    Ik: Waar ben ik dan?
    A: nou gewoon thuis...
    Ik: dan kun je me toch gewoon opzoeken?
    A: Maham dan heb ik toch een staart!!
    Mama snapt er ook niets van...

Deel Deze Pagina