OPROEP: Wie heeft last van leveringsproblemen PREGNYL??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wachtende, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Even voor de duidelijkheid een nieuw topic voor deze oproep gemaakt (titel en begin post wijzigen lukt niet).
    Voor eerdere info zie :
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/344834-stoute-schoenen-aangetrokken-pregnyl.html

DRINGENDE OPROEP !!!

Ik heb net contact gehad met HvN.
    Er is wel dergelijk interesse om hier iets mee te doen. Hij is op dit moment MvM aan het bellen om daar ook informatie in te winnen.

Hij wil graag in contact komen met mensen die last hebben van de leveringsproblemen en hierdoor (mogelijk) hun behandeling tijdelijk moeten staken.

Kun je in het kort je verhaaltje naar mij pb'en en op welk emailadres hij contact met je mag opnemen ?
    We hebben dan een veel grotere kans dat er een item voor op t.v. komt !!
    Helaas heeft hij niets aan mijn verhaal omdat ik zelf geen pregnyl gebruik, anders had ik mezelf wel aangemeld natuurlijk.

Ik hoop echt dat meiden zich aanmelden !!

(je kan je verhaal ook hier neerzetten maar je email hier vermelden lijkt me niet handig)

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heb hem verspreid in topics waarvan ik weet dat er meiden tussen zitten

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bedankt !!

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Wachtende je hebt een pbtje van mij.

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik hoorde het idd ook al dat er te weinig pregnyl is!!

gelukkig zijn er ook andere medicatie die in princiepe het zelfde doen als de pregnyl. alleen zijn deze medicijnen chemisch. dus echt gemaakt en geen natuurlijke stoffen zoals dus die hcg.

maar idd.... vervelend is dit wel!!! :eek:

ik blijf plassen voor mvm. juist omdat ik ook door de pregnyl zwanger ben geworden voor het eerst in 2jaar!!

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik zit nu te wachten op mn menstruatie, zodra die er is krijg ik mn recept en kan mn zoektocht beginnen naar Pregnyl of ovitrelle

beide zijn in ieder geval bij mn eigen apotheek nu niet op voorraad en ze hopen dit volgende week wel binnen te hebben...
    Ik zal moeten wachten op mn recept om bij een andere apotheek terecht te kunnen mochten hun al wat op voorraad hebben...

Mogelijk krijg ik dus problemen door het tekort aan pregnyl maar dit weet ik nog niet...
    ik wil best meewerken aan het programma maar wil niet op tv:)
    dus weet niet of ze er dan wat aan hebben.....

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Super initiatief maar lastige vraag omdat ik niet wil dat iedereen weet waar wij mee bezig zijn. dus sorry!! :( wil best een verhaaltje schrijven maar niet met mn snoetje op tv :)

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    WOW wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik heb er zelf eerlijk gezegd ook aan zitten denken maar durfde die schoenen die jou blijkbaar wel passen niet aan te trekken ;)
    super gaaf dat je dit hebt gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik ben wel een grote afnemer van pregnyl en ben je ZEEEER dankbaar

ik heb zelf vorige week mega stress gehad omdat de pregnyl niet leverbaar was.
    ik moet wel eerlijk zeggen,..ik had het niet nodig voor mn eisprong maar ter ondersteuning in mn wachtweken!
    gelukkig kon ik gebruik maken van ovitrelle maar,...die is er niet in kleine hoeveel heden.
    ik heb gelukkig nog cryo's over dus hoef voorlopig niet te spuiten voor mn eitjes! maar vind het vreselijk voor de meiden die dit wel moeten en het wellicht nu niet kunnen!!!!!

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Willen de mensen die er last van hebben wel hun verhaal hier plaatsen, dan kan ik die in iedergevaal doorsturen(anoniem).
    Ik weet ook niet of het doel is dat je met je smoeltje op t.v. komt hoor, hij wil in iedergeval contact met mensen die in deze situatie zitten.

Xon, bedankt ! Heel veel succes

10. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ik had anderhalve week geleden hetzelfde probleem.Ik had pregnyl nodig,maar het was niet te krijgen.Ook de ovitrelle was overal in de omgeving niet te krijgen.Ik ben toen als een gek gaan bellen en heb in een andere apotheek dan de mijne de laatste spuit ovitrelle weten te bemachtigen.Wat was ik blij!!!!

11. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    wat misschien ook goed is om op te wijzen is het feit dat de ovitrelle dus door veel verzekeringen niet vergoed wordt.
    Ik ben wel tegen het probleem aangelopen al half februari, toen het net starte. Heb toen gelukkig met rond bellen nog wel pregnyl kunnen bemachtigen.

Mijn dokter zei vandaag aan de telefoon trouwens dat ze dacht dat het probleem nu snel weer opgelost zou moeten zijn.
    Maar goed, het schijnt vaker voor te komen en aandacht voor MvM is nooit weg! Dus zeker laten doorgaan.

Ik wil zelf ook niet op televisie of mijn mail adres geven, sorry! ben nogal neurotisch over mijn privacy.... Heb ook niet meer te vertellen dan wat hierboven staat.

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Mijn mail:
    Geachte heer Poggenklaas,

Ik heb enkele reacties van mensen die zich afvragen wat er van ze verwacht wordt. Ze willen informatie geven over hun
    situatie maar niet op t.v. komen vanwege de persoonlijke aard van de situatie. Veel mensen in de omgeving weten vaak
    niets af van de situatie.

Hierna volgde een pb die ik ontvangen heb.

Reactie HvN:
    Beste Priscilla,

Helaas wil onderstaande vrouw ook niet reageren voor camera. Is het mogelijk om via dat forum een oproepje te doen? Dit item staat of valt met een persoonlijk verhaal, en ik zou het jammer vinden hier geen aandacht aan te kunnen besteden, vooral omdat dit weer voor nieuwe aanmeldingen zou kunnen zorgen.

Ik begrijp het helemaal als niemand zich hiervoor wil aanmelden maar bij deze toch voor de zekerheid de oproep. Nogmaals, voor de duidelijkheid, als ik het zelf kon doen deed ik het hoor...maa rik gebruik geen pregnyl dus dat werkt niet.

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Voor het geval dat...
    ik heb nog wel wat.

Ik zet liever de regio waar ik woon niet op zp, vw de privacy.
    In ieder geval is het RUIM boven de rivieren.

PBtjes zijn dus welkom

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wachtende, heb zelf het probleem van geen pregmyl nu niet ondervonden, had het recept gelukkig al in januarii meegekregen. Maar als niemand met gezicht op tv wil, kan het misschien zonder gezicht in beeld en stemverandering vanwege privacy? Mogelijk dat er dan misschien mensen zijn die willen? Ik denk ook maar wat mee hoor....

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik wil best onherkenbaar in beeld, maar zou het "lullig" vinden als mn familie via HvN erachter komt waar we mee bezig zijn:);)

vanaf morgen begint mijn zoektocht naar pregnyl dus zal mn verhaal in ieder geval neerzetten

Anders nemen ze maar iemand van een castingbureau met een van onze verhalen:p:D

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik heb hier wel last van.

Ik woon in een kleinere plaats.
    En hier is dus meestal maar 1 spuit pregnyl op voorraad.
    Nu er dus leveringsproblemen zijn met de pregnyl is er geen pregnyl (of ovitrelle) voorradig.
    Zonder pregnyl krijg ik geen eisprong en staat voor mij de behandeling stil.
    En als ik nog pregnyl weet te vinden zou ik waarschijnlijk helemaal naar de stad moeten.
    Ik hoop dat de leveringsproblemen snel verholpen zijn, want het is erg vervelend voor de pregnylgebruiksters.
    Wat goed trouwens dat je naar de media gestapt bent, zouden niet veel durven, maar fijn dat dit onderwerp eens in de spotlight wordt gezet.
    Wie weet zien nu andere mensen ook hoe belangrijk pregnyl is.
    Freya en MvM komen zo ook eens onder de aandacht.

Gr. BabyWish

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    ;);););););););)

1 x 5000EH houdbaar tot april 2012

1 x 50000EH houdbaar tot feb 2012 (is dus 2 weken over tijd...)

Laat maar horen!!!

18. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey als ik het zou gebruiken zou ik het wel doen..
    majah gaat dus helaas niet..
    waarom vertellen jullie het trouwens niet tegen mensen om jullie heen waar jullie mee bezig zijn als ik vragen mag?

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    de pregnyl is binnen:D
    het ging eigenlijk redelijk makkelijk...
    Mn eigen apotheek had het niet op voorraad en week 18 pas leverbaar maar de ziekenhuis apotheek had meer dan genoeg!
    ook ovitrelle nog voldoende op voorraad

Dus Mocht iemand niet aan pregnyl kunnen komen stuur me even een berichtje
    Mijn ziekenhuis heeft groot ingekocht;):D

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Mijn naaste familie en vrienden weten er wel van maar naast hun heb ik nog heel veel familie, vrienden, collega's enz enz die er niet van af weten.
    het krijgen van een kindje blijft voor mij toch prive ookal gaat het via de MMM, ik vind niet dat iedereen van ons traject hoeft af te weten ;)

Deel Deze Pagina