Hey meiden! Er zijn vast al heeeeeeel veel topics over, maar ik kan in het forum geen bevredigend antwoord vinden. Daarom mijn oproepje aan jullie! Wie heeft de zwangerschaptesten van mamie2be gebruikt?? Ik gebruik ze sinds zaterdag, en heb nog niet het minste van het minste 2e streepje kunnen ontdekken ! Vorige week heb ik een aantal keer (licht) positief getest met kruidvat 2 v5 en babyboom. Ik heb begrepen dat die van kruidvat en mamie hetzelfde zijn. Dan had deze nu onderhand toch positief moeten zijn ? Ik heb nu geen andere testen meer, dus kan het niet vergelijken! Voel me zo onzeker ! Hopelijk kunnen jullie met jullie ervaringen wat duidelijkheid geven..... Dikke x
Ik heb ze gebruikt en duidelijk positief toen ik zwanger was...... Kijk maar in mn album. Verder weet ik niet waarom ze bij jou niet duidelijker worden. Maar klopt je handtekening wel? Want dan zou je nu rond je eisprong zitten.
Nee mijn handtekening had ik vorige week veranderd. Ik dacht zondag ongesteld te zijn, maar het zette niet door. In die zin, ik verloor helder rood bloed, maar dat stopte sávonds. De ha dacht dinsdag aan een innesteling, en ik moest ff afwachten. Had alle hoop al opgegeven zeg maar, en toen leek het ineens alsnog goed te zijn. Ben dus ook niet meer ongesteld te worden, en ja, zoals ik al zei: Vrijdag 2 positieve testen. Licht, maar duidelijk zichtbaar! Donderdag ook.... Mijn ovu testen worden wel steeds positief.. Als de innesteling idd pas de 5 of 6e heeft plaats gevonden, dan zou ik vandaag volgens mij kunnen testen. Zolang ik niets zeker weet, verander ik mijn handtekening nog ff niet Thanks iig voor jouw ervaring!
Nee niet. Toch maar even klussen want positieve ovutesten kunnen ook een ei betekenen he .. al hoop ik natuurlijk op een zwangerschap voor je!
Ga naar de kruidvat en koop nieuwe testen Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met deze testen. Kruidvattesten werden steeds duidelijker, had ik echt een mooie knalstreep op en die mamie2be testen was bijna niks op te zien en werden ook niet duidelijker. Ookal zijn er vrouwen die er wel goeie ervaringen mee hebben, in mijn opzicht zijn het k*ttesten die je alleen maar onzeker maken als je pech hebt Dus, niet meer gebruiken en koop alsjeblieft echte kv-testen en doe er meteen een (want ik ben nu heel nieuwsgierig )
Man! Ben blij om dat te horen! Maar kan pas vanmiddag naar kruidvat! Zat te denken om ook een matcare bij te kopen.... Ik geloof niet dat mijn eisprong er al aan komt. Ben namelijk nog niet ongesteld geworden! Blijft spannend. Ben misselijk (van de spanning haha)... Wat denk je? Alleen de 2 v5 en dan 2 keer kopen, of de matcare erbij nemen? (mijn man wordt helemaal gestoord van het testen... Kost m een vermogen )
Ik zou het, als ik jou was, gewoon bij de kruidvattesten houden Aangezien je die ook donderdag/vrijdag gebruikt hebt en t heeft geen zin om meerdere soorten testen te gebruiken (*kuch* moet je horen wie t zegt... ) En mijn ervaringen met de kruidvattesten zijn gewoon hartstikke goed! Ik heb ook Matcaretesten gebruikt (alle merken bijna wel eigenlijk ), maar ik vind zelf de kruidvattesten toch echt t beste. (zijn t vroegst/duidelijkst positief)
Misschien een clear blue digital ertegenaan gooien! kost je wat maar dan heb je WEL zekerheid! succes
Misschien is dat een idee.... Ik weet het ff niet meer. Ha is niet te bereiken.. Morgenvroeg maar weer met ochtend urine proberen. Die van vorige week kunnen toch niet zomaar positief zijn geweest?! Man wat ellendig dit. Zit allemaal te rekenen, misschien toch nog te vroeg met testen, maar vorige week was het wel gelukt, dus dat kan eigenlijk ook niet.... Misschien is het gewoon mis gegaan! Morgen maar weer, en ik laat wel wat weten!
vandaag weer een negatieve test van 2 v 5. Heb de ha gebeld, en die vind het vreemd dat de testen ineens negatief zijn. Ik moet straks langskomen. Misschien was de vermoedde innestelings bloeding toch mijn menstruatie.... In dat geval, heb ik over 3 dagen alweer mijn eisprong .. Vind het wel fijn dat ze het even nakijken. Eindelijk zekerheid! En is het gewoon mis gegaan (had ik dan al niet moeten bloeden?) dan is de volgende kans eigenlijk alweer heel dichtbij...
Hoeft niet je lichaam kan soms het vruchtje ook opnemen dat hoor je ook wel bij tweelingen waarvan er 1 overlijd.
Hier ook die testen gebruikt. Duurde wel ff voordat ik ze had ontvangen. Steeds smoesjes maar uiteindelijk kreeg ik ze gelukkig toch. In mijn fotoalbum staat een foto van een hele reeks. Toen ik uiteindelijk een echte KV test ging doen, was die veel duidelijker!! Dus ik zou echt toch maar naar KV gaan..