Goedemorgen Allemaal! Ik maak me een beetje zorgen, ik hoop onterecht, Bij mij 1e echo, met 8 wk en 3 dagen was ons kindje 1,9 cm. Volgens de echoscopiste normaal. Nu heb ik deze week nog een echo laten maken, meer voor de geruststelling en de lol en of alles goed was, toen was ik 11 wk en 2 dagen, ons kindje was toen 4,57 cm groot. Deze echo is gemaakt in Thailand, omdat we op vakantie waren, de gyn zei dat alles goed was en ik stond er verder ook niet bij stil maar nu zijn we weer terug in het lekkere warme nederland en zit ik te kijken op deze site bij week tot week en zie ik dat bij 11 weken staat 5,5 cm. Is ons kindje nou te klein of is dit gewoon normaal? Misschien zijn er meer meiden die een echo bij 11 weken hebben gehad en weten hoe groot hun kindje toen was...ik hoor het graag! Liefs Jojo
hey mijn kindje was met 11 weken en 6 dagen precies 5 cm.. ze kunnen er altijd iets naast zitten he met meten, dus je hoeft je nergens zorgen om te maken.
Bij mij was hij nog kleiner met 11 wk en 4 dagen.. hij was nog geen 4.5 cm.. dat was goed.. maak je maar geen zorgen
bedankt voor jullie antwoorden! Zo te horen is het dus gewoon goed! Ben weer gerustgesteld en ga weer verder met genieten
Het ligt er ook aan hoe ze meten; met beentjes of niet. Dan is het bij 11 weken gemiddeld 5 cm. Maar als ze van "kop tot kontje" meten is het 4 cm.
als je kindje zo klein is nog,is een paar mm best snel verkeerd gemeten je kan pas oodelen of het mis is,op latere zwangerschapsweken ik zou me niet al te druk maken hoor,lengte ziet er prima uit en zoals je mischien wel is opvalt?op internet verschillende de lengten enorm per site
Hoi, Bij mij is een echo gemaakt met 11 wk en een dag en daar was de baby, 4,2 cm. Dus niks aan de hand! Gr, Manon
de mijne was bij 11 weken 4.79 cm. dus de lengte van jouw baby is goed hoor niks om je zorgen over te maken. als het te klein was zouden ze dat ook wel gezegd hebben. Ik denk meer dat als het beneden de 4 cm gemeten wordt dat het dan te klein is maar vanaf 4 groeit het goed.
Hoi Hoi Met de 10wkn-echo was mijn uk 38mm en met 11wkn + 6dgn 53mm. Volgens de echoscopiste prima. Ik las ook op allerlei sites dat het al meer dan 6 cm had moeten zijn, maar in een ander boek wat ik heb, hebben ze het altijd over 'tussen de .. en .. mm' want het kan gewoon verschillen. Volgens mij hoef je je nergens druk over te maken ! Veel plezier en geniet van je zwangerschap! Dyaan
die grootte die vermeld staat op zo'n poster trek ik me ook weinig meer van aan.. Op de echo was ons kruimeltje 4,83 cm wat volgens de foto overeenkomt met 11 weken en 1 dag.. precies wat ik ook was die dag.. Op zich ben ik wel blij te lezen dat t bij de meesten niet zo groot is, als dat op papier aan gegeven word her en der..
Wij hebben afgelopen dinsdag een echo gehad weer en ons kleintje was toen 4,3 cm. Ik was toen 11w1d Zit dus helemaal goed met die lengte hoor! Het klopt voor geen meter wat al die websites enzo aangeven per week... Daar ben ik zo onderhand wel achter nu
Op 1 site las ik zelfs dat aan het einde van week 9 de baby zogenaamd al 5 cm. is. Klopt gewoon vaak niet op de sites. Mijn beeb is nu iets groter dan 3 cm. En alles was prima in orde!
ben ik blij dat ik dit zo lees! Mijn kleintje is nu met 11 weken 5 dagen (moet banner nog aanpassen) precies 5 cm, van kopje tot stuitje.. dacht dat ie te klein was! maar de verlos zei dat het perfect op schema lag! wat een stresskippen zijn we toch!
Mijne was met 11w4d 5,34 cm en was iets aan de grote kant. Heb ook een grafiekje meegekregen en daarin zie je dat alles tussen de 4 en de 5,5 cm normaal is voor 11w2d. Het gemiddelde is ongeveer 4,3 cm. (dit gaat allemaal over kruin-romp lengte) Geen zorgen dus!
ligt er ook aan hoe ze meten, volgens mij zit bij mij het kruintje nog iets hoger Weten jullie wat ik had? Ik zag het zo en dacht "meisje". Hoe ik er bij kom, ik weet het niet, dacht de hele tijd dat het een jongetje zou gaan worden! haha..
mijne was met 8wk 1,5 cm en met 11 wk en 2dg 4.5cm alicia met 8 wk iets minder dan 1,5cm en met 11 weken was ze 4.98cm. in de boekjes staan vaak de afmetingen met inc de beentjes gemeten. de verloskundige etc meet echter van kruin tot stuit dat scheeld toch wel centimetertjes met 11 weken