Hey ladies, het klinkt misschien heel raar maar ik voel al van alles... - heel de tijd een gevoel in mijn onderbuik - gevoelige borsten (nog niet heel gevoelig maar wel als ik aan de zijkant druk, heb ik anders nooit (alleen een paar dagen voor mijn menstruatie)) - met vlage misselijk Maar vooral een goed gevoel, klinkt ook weer heel raar maar ik heb er echt een heel goed gevoel bij Zou het dan deze ronde raak zijn? Ik kan niet wachten om te testen groetjes Inger
Hoi INger, ik hoop het zo voor je! Ik heb ook een topic geopend hier, het heet "zou het zo zijn?". Ik had al die symptomen een aantal dagen. Nu is het iets minder. gisteren getest maar negatief. Lees het anders maar eens want het lijkt heel erg op wat jij schrijft. Ik wacht tot zaterdag tot ik weer ga testen! Ik ben benieuwd hoe het bij jou zit!
haha Inger wat stom, ik zie dat je er bij mij ook op gereageerd had. Dus we kunnen samen lekker in spanning blijven zitten!
veel succes met afwachten! Voor testen is het nog wel wat vroeg maar ik hoop dat je over een goeie week een positieve test hebt!
Hoi Luna, indd we zitten in het zelfde schuitje Wanneer heb jij je ei ongeveer gehad? volgens je banner kan je al testen, toch? Ik moet echt nog lang wachten............... De symptonen zijn al vanaf het moment dat ik mijn ei had, raar he?! Ik heb er echt een goed gevoel bij! Liefs Inger
Ha Inger, hou dat gevoel vast! haha Nou ik had mijn ei wat later deze maand 23, 24 en 25 mei had ik een posi ovutest dus ergens rond die tijd is mijn ei gesprongen. Ik zit er nu dus pas 12 dagen na. Ik heb gisteren getest maar negatief tot mijn grote spijt en verbazing. Kan best hoor dat je die symptomen hebt na je ei al meteen, misschien hangt het wel samen met een innesteling ofzo....
ik voel me ook anders dan normaal. Mijn (.)(.) zijn groter dan normaal, voel me verliefd (dat ben ik wel hoor maar nu als in het begin), mijn tepels doen zeer en mijn onderbuik borrelt en voel ook anders.
Als je zwanger bent kan het zijn dat je vanaf je eisprong al dingen voelt... Ik ben nu voor de 3e keer zwanger en voor de 3e keer voelde ik me vanaf de eisprong al raar.. Had 3 dagen na eisprong al het idee dat t raak was, doordat ik steken in mn liezen had (innesteling) en pijnlijke borsten.. Ook heb ik al de hele tijd ongi-achtige-krampen..
hier het zelfde kristel. Ben ook met vlagen misselijk, niet erg maar heb dan af en toe het idee dat mijn net opgegeten tosti er weer uit gaat komen.
Mijn vriend zei eergisteren wat zijn je tieten groot, dat is niet normaal (echt weer iets voor een man om te zeggen) hahaha
gelukkig ben ik niet de enige Maar ik heb gewoon echt het gevoel dat het raak is (stom he) Kristel, gefeliciteerd meid! Hoeveel dagen voor je NOD heb jij getest? Liefs Inger
@inger: Wij zouden op dezelfde dag kunnen testen. Ik vraag me af of ik mezelf nu niet gek aan het maken ben. Mijn onderbuik begint nu branderig aan te voelen
@ sniffy. Ik heb hetzelfde, ik ben ook echt bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden... Maar op een of ander manier voelt het gewoon goed. Wanneer wil jij gaan testen? Liefs Inger
Ik heb 5 dagen voor NOD getest.. maar heel stiekem 7 dagen al Afgelopen maandag had ik al heeeel licht een streepje, maar die moest vandaag nog even bevestigd worden.. Kijken of ie donkerder werd, en dat werd ie dus Maargoed, de een test eerder dan de ander positief. En dat heeft niet zozeer te maken met hoeveel dagen dat voor NOD is of hoe lang je cyclus is ofzo, maar met wanneer een bevruchte eicel zich innesteld. Pas vanaf dan wordt er HCG aangemaakt.. De vorige 2 keer testte ik pas duidelijk positief 3 dagen voor NOD, maar toen had ik ook veel later klachten die bij de innesteling hoorden. Nu had ik die al 3 dagen na mn eisprong..
Gefeliciteerd hoor Kristel! Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan! Welke test heb je gebruikt als ik vragen mag? En wat voelde jij allemaal? Liefs Inger
oja, kristel. Alvast een beetje heel erg gefeliciteerd Ik hoop dat ik het echt tot na mijn NOD vol houd. Anders is het weer zo zonde van de test.
Hoi Ik heb deze en vorige ronde dipsticks van Senistest gebruikt. Ze geven snel resultaat en ze zijn heel goedkoop Van de CB heb je er bijvoorbeel maar 3 voor 20 euro, van Sensitest heb je dan bijna 20 testen voor dat geld En wat ik voelde? Tja, wat bij mij gewoon overheersend is geweest elke maand, waardoor ik dus ook het idee kreeg dat ik zwanger was/ben, zijn steken in mn liezen + baarmoeder. Dat heeft alle drie de keren 3 dagen geduurd.. Daarna kreeg ik gevoelige borsten, richting mn oksels en dat werd/wordt met de dag gevoeliger. Daarbij heb ik ook elke dag het gevoel alsof ik ongi ga worden elk moment, krampen in mn baarmoeder dus.. Heb ik een beetje last van 'opvliegers' en t andere moment heb ik t koud.. Ohja, en ik heb moeheidsaanvallen
ik weet niet meer wat ik allemaal voel, maar gevoelige/zere tepels heb ik nog nooit gehad. Wel eens dat ze jeukte maar dat is het niet. Ik wacht gewoon af tot volgende week.