Wohh dat zijn wel heel verschillende ervaringen. Ik vroeg mij inderdaad al af of er ook mensen zijn die ook een redelijke dikke test streep hebben gehad, en toch negatief testen met een zwangerschapstest. Maar die zijn er wel degelijk, het hoeft dus niet zo te zijn. Ik weet wat meer nu dank je wel
Hier helaas ook een negatieve ervaring. 3 dgn voor nod ook zo'n dikke streep op ovu test (had ook geen zw test in huis) en helaas ook ongi geworden. Eigenlijk kun je het best gewoon testen met zw testen en als deze positief is voor de gein een ovu testje doen om te kijken hoe die eruit ziet. Maar ja, heb makkelijk praten. Ben zelf ook zo'n testaholic.
Zou eerlijk gezegt niet teveel hoop hebben. Heb erg vaak gelezen dat een ovutest positief is en dan een zwangerschapstest niet positief. Succes hopelijk ben je zwanger!
Nou zoveel hoop heb ik ook niet hoor.. Sinds vorige maand is dat behoorlijk weer naar beneden gevallen (mijn hoop). Het lijkt me ook erg stug. Maar ondanks dat, zou het natuurlijk wel erg leuk zijn, vooral omdat mijn vriend ook nog 2e kerstdag jarig is. Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan. Doe straks nog wel een ovutestje als ik weer moet plassen. Maar ik wacht eerst nog rustig af. Als ik het zo lees, kan het nog alle kanten op dus.
Ik vraag me eigenlijk af of er ook ervaringen andersom zijn. Dus een negatieve ovulatietest en daarna toch een positieve zwangerschapstest....?
kan nog alle kanten op dus... hier ook al 4 dagen posi-ovu-testen... afgelopen vrijdag negatieve ZWtest, vanaf zaterdag alleen maar super positieve ovutesten... 2,5 week geleden ook 1 dag een redelijk posi-ovu-test... morgen toch maar weer een ZWtest doen... ben benieuwd... wel heel moe en veel steekjes onder in mijn buik... blijf met jullie meelezen, toch wel spannend hoor!
mjanne, heb je nog een zw-test gedaan? Ben heel benieuwd. En zijn er ook nog mensen die ook een redelijk positieve ovulatie test hadden toen ze bleken zwanger te zijn??
Toen ik in november 4 dagen achter elkaar een positieve ovu test had, ging er bij mij toch een lampje branden. Ik deed een zw test en ja hoor, dikke strepen. Ovutesten reageren echt op hcg, dus het zou echt zomaar kunnen. Knap dat je kan wachten....
Hey hey Ik heb woensdag middag toch maar getest. Het was niet met geconcerteerde urine, maar ik wilde toch een gokje wagen. Hij was zo negatief als maar kan. Ik kon er echt geen streepje uit halen, niks te zien. Aan de andere kant, ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Maar goed, zou dit ook morgen pas moeten worden eigenlijk. Het is dus nog eventjes afwachten. Jolan25, waren jou testen dan ook zoals mijne? op de afbeelding op pagina 1 te zien is? Of waren deze echt positief?
Doe je zo'n ovutest dan wel met ochtendurine (net als een zwangerschapstest)? Of doe je die dan tussen 10.00u en 20.00u. Mocht ik over 2 weken nog niet ongi zijn, zou ik idd eerst liever een ovutestje doen. Dan lijkt het me toch minder heftig als die negatief is dan als een zwangerschapstest nega is zeg maar...
Ben gisteren ongesteld geworden.. jammer maar helaas. Op naar de volgende ronde Hopelijk heb jij wel geluk Rittjuh
En? Ik heb vanaf dinsdag posi ovu testen, streep wordt steeds dikker en rozer. Zw test neg nu nog 2 dagen voor nod.....
Ja hoor, hier Al een paar keer zelfs En deze keer weer; vanochtend positief getest (zw.test) maar op ovutest is bijna niks te zien hoor! En andersom ook al meegemaakt; 1 dag voor NOD knal ovutest maar niet zwanger hoor. En ook nog meegemaakt dat ik idd knalposi ovutest had en toen maar eens een zw.test heb gedaan en die was toen ook posi Kortom, heb t alledrie al meegemaakt en uiteindelijk zegt t allemaal niks; enige wat zekerheid geeft is een zwangerschapstest.
Dat is een mooi duidelijk antwoord! hihihi Alles is mogelijk. Wat grappig dat je alledrie al hebt meegemaakt. Ik ga in elk geval proberen om niet met een ovulatietest voor NOD te testen! Thanks voor je antwoord! Ps: was jij eerst ook bij het topic van nieuwe meiden van mei? (of zoiets...)