Ik heb zelf vorige maand vals positief getest met de testen van sensitest. Het blijkt dat als je hem maar iets te lang in de urine houd dat hij al positief uitslaat........ Nu wil ik weten met welke test hebben jullie vals positief getest??
Ik heb ook nog nooit vals positief getest. Ervaring met sensitest en zwanger&kids. Gebruik nu de testen van Zwanger&Kids en is elke keer spierwit (helaas!). Mijn collega heeft er 3 dagen voor nod positief mee getest, dus erg gevoelig.
Nog nooit vals positief getest en ik heb er heel veel versleten in die 2 jaar! van clearbleu tot predictor tot kv2 ze sloegen pas uit toen ik zwanger was. Maar het kan toch ook zijn als je voor NOD positief test en toch ongesteld wordt omdat het misgegaan is? Ze zeggen toch niet voor niks wachten tot NOD?
Heb vorige maand helaas een "valse test" gehad, van kv 2v5, dat was 3 dagen voor mijn nod...Maar was wel buiten de 5 minuten afleestijd hoor, kwartiertje ongeveer, dus je kunt er niks zinnigs van zeggen hè
Nog nooit een vals nega test gehad gelukkig hier! Ik heb getest met matcare, kruidvat en digi cb - allemaal prima ervaringen.
Ik heb goede ervaringen met de kruidvat testen, aphotheek eigen huismerk wat minder want ik deed de test en er kwam niet eens een controle streepje, heb de gebruikte test terug gebracht en heb een nieuwe gekrege hihi