sensitest ovutesten, wie helpt mij even.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dees83, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik gebruik sinds gisteren de ovutesten van sensitest. Ik heb gisteren om een uurtje of 11 getest(3e plas) deze test gaf een licht teststreepje om zes uur 's avonds weer getest en deze gaf een nog lichter streepje. Net weer getest en het streepje was nog lichter dan gisteren. Ik heb zelf het gevoel gehad dat ik op donderdag m'n eisprong heb gehad, ook door het slijm wat ik had en ik had een rare buik en was misselijk en de voorgaande week erg zere borsten en dat is nu weg. Maar kan ik hier uit opmaken dat m'n eisprong inderdaad al geweest is? Of hebben jullie altijd een streepje met sensitest? Helaas lukte het niet om de foto te plaatsten. M'n vorige cyclus duurde 54 dagen en vandaag zit ik alweer op dag 49 en donderdag zat ik dus op 46. En stel dat m'n eisprong donderdag was kan ik dan nog zwanger raken van het klussen van de zondag daarvoor? Ben bang dat ik m'n ei gemist heb.

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi Dees :)

Je kan achteraf niet meer zeggen of je idd een eisprong gehad hebt met ovutesten...

Waarom ben je eigenlijk zo laat begonnen met testen als ik vragen mag?

Ik heb trouwens altijd een licht streepje en dat hebben de meesten eigenlijk wel, je hebt namelijk altijd LH in je lichaam.
    Alleen vlak voor je eisprong wordt het LH ineens heeel veel waardoor je dus een dikke vette streep op een test krijgt.

3. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ben pas zo laat begonnen omdat dit voor ons nog maar de eerste ronde is en ik nog maar 1 cyclus gehad heb. We wilden eerst gewoon afwachten of het wel of niet zou lukken. Maar omdat een menstruatie nog uitbleef na 48 dagen dacht ik laat ik eens kijken en toevallig zag ik een streepje. Maar blijkbaar betekent het niets en hoop ik dat ik binnenkort ongesteld wordt.

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    De testen van sensitest geven bij mij altijd een licht streepje (zie album)

Ik denk echter gezien de dagen waarop je hebt getest, dat je ei al geweest is.

Volgende ronde uitgaan van je korste cyclus ;)
    Hoop natuurlijk niet voor je dat het nodig is.

Liefs

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Bij mij werden ook niet alle testen heel donker,maar de 2 positieve testen werden wel donker en de 2de dag van de posi test was donkerder als de t-streep.
    Ik denk idd dat je ei al geweest is aangezien je al op dag 49 zit....
    Succes nog!

6. girl21

girl21 Niet meer actief

heb nu 1 ronde getest, maar twijfelde ook steeds.. maar toch is de 'echte' streep heel duidelijk te herkennen hoor...

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Bij ovutesten moet de testlijn DONKERDER zijn dan de controlelijn wil het positief zijn. Je kunt dus idd lichte lijntjes zien, dan is of je ei nog niet geweest of wel al geweest. Ik zal je mijzelf als voorbeeld geven, misschien dat het dan wat duidelijker wordt:

Ik werd ongi op 30 oktober. Was klaar op 4 november. Vanaf 8 november heb ik elke dag getest met ovutesten. De LH lijn was eerst licht maar werd elke dag een tintje donkerder tot gister, toen kreeg ik een duidelijk donkere lijn.

Als ik vandaag ga testen zal het hoogswaarsch weer licht zijn. Dat moet even blijken. Dan is mijn ei dus echt geweest gister.

8. adi

adi Niet meer actief

ik heb zelfs een positieve ovu-test gehad in de maand dat ik (bleek achteraf) geen eisprong heb gehad. Heb toen 3 testen gedaan verspreid over 5 dagen, eerste was vet positief, andere twee een licht streepje.
    Ik dus overtuigd dat ik een eisprong heb gehad, bloed laten prikken om dit ook 100% bewezen te hebben.
    Uit bloed onderzoek bleek geen eisprong te zijn geweest....

Conclusie: die testen zijn ook niet alles...

9. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hoi Adi,

Dat kan idd ook. Jammer als ze niet correct werken. Ik heb vandaag net weer getest en vandaag is ie echt licht. Dus nu stop ik ermee omdat ik mijn ei deze maand al gehad heb. Nu hopen dat het zwanger worden gelukt is.

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je kan prima pas vandaag je ei-sprong krijgen hoor.
    Een ovu test geeft niet aan of je een eisprong hebt of hebt gehad.
    Het meet enkel een LH piek.
    Ná de piek kan je een eisprong krijgen.

En als je donderdags je ei hebt gehad en die zondag ervoor voor het laatst hebt geklust geef ik het erg weinig kans...
    Sowieso met zo een laat ei is er al weinig kans ivm de kwaliteit van het ei.

11. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi hoi,

In mijn album zie je een echte duidelijke positieve ovu test van senitest. Dat was ongeveer 2 dagen vóór mijn ei. Op de andere dagen heb ik ook altijd een licht streepje en naar de piek toe wordt ie steeds donkerder.

Liefs

Deel Deze Pagina