hoi, ik ben vorige week donderdag begonnen met ovulatietesten en deze waren gelijk al licht positief, zaterdags was ie vet positief (de teststreep was donkerder dan de controle streep) heb nog nooit z'n donkere 2de streep gehad, de dagen erna werd ie ietsje lichter maar pas vandaag een week later dus is de test een stuk lichter maar nog altijd een 2de streep te zien. hoelang houd dat aan zeg,...dacht dat je na je vruchtbare dagen gelijk geen streep meer zou zien. en weet iemand of het iets zegt hoe donker het 2de streepje is? ik heb in het begin toen we zwanger probeerde te raken ovulatietesten gedaan maar die waren nooit zo donker als vorige week zaterdag. groetjes silvana
Je hebt afgelopen zaterdag denk ik getest precies op de LH Piek. Soms test je er net nog voor, dan is het wel donker, maar niet donkerder dan de teststreep. Bij mij blijft de tweede streep ook nog wel een tijdje zichtbaar hoor na een positieve test. Ik heb mijn ovutesten in mijn album staan, mocht je willen kijken.
hebt dus vorig weekend je ei gehad! je hoeft niet meer verder te testen een 2de streepje zie je altijd op die tests , alleen tijdens je ei moet ie even donker of donkerder zijn als de Clijn grtz Ramona
was benieuwd wat die testen doen na die vette posi-test vandaar dat ik eigenlijk door teste hahaha. nooit geweten dat ze altijd een 2de streepje gaven...weer wat geleerd!hahaha. bedankt voor jullie antwoorden.
Je hebt altijd LH in je lichaam, alleen voor je eisprong wordt dat heel snel heel veel, vandaar dat de meesten bijna altijd een licht tweede streepje hebben Ik heb het zelf ook