ik zit al dagen te tobben. afgelopen woensdag 1w na mijn ovulatie een pos ovulatietest gehad. en 2 zwangerschapstesten die beiden pos opdroogden. (en dat beiden nooit eerder gedaan hadden van dat merk) daarna dagelijks kruitvat/sensitest gewoon en ultra gedaan en steeds negatief. nu vanmorgen een sensitest gedaan. niks te zien. echter als ik hem tegen het licht hou zie ik een streepje op de testplek. ook nooit eerder gehad. een nog niet gebruikt staafje ernaast gehouden en daar zie je alleen maar een wit vlak..... wie wil voor mij een negatief staafje van sensitest tegen het licht houden en kijken of er wat te zien is?
Ik heb eigenlijk bijna altijd en heel licht streepje op sensitest zwangerschapstesten. Ik heb sensitest er ook eens over gemaild omdat ik het niet snapte, maar zij vertelden mij dat er heel vaak resten van urine op de teststrip blijven zitten, waardoor die toch een heel klein beetje kan verkleuren... Dus jammergenoeg valt er niks over te zeggen nu Ik vind sensitest zelf dan ook niet zo geweldig meer! Hopelijk test je alsnog wel duidelijk positief snel, ik duim voor je!
Mijn ervaring met de testen van sensitest zijn erg goed. Ik had ook wel eens getest toen ik nog niet zwanger was, maar die test gaf duidelijk negatief aan. Ook geen licht streepje of wat dan ook. Volgens mij staat er nog 1 in mijn album.
Hoi Margreet, Ik heb in mijn vorige cyclus ook een vage lijn gehad op de sensitest zwangerschapstest. Ik dacht dat het misschien raak was, maar ik ben alsnog ongesteld geworden. Met Sensitest denk ik dat het 2e lijntje ècht zichtbaar moet zijn en niet een vaag lijntje als je het tegen het licht houdt. Ik denk wat Kristel zegt, dan zie je altijd wel 'iets'. Dat is in ieder geval ook mijn ervaring. In ieder geval succes. Hoop dat als je weer test het lijntje super zichtbaar zal zijn! Grt Vanilia
Ik bedoelde met mijn reactie idd dat als je de test tegen het licht moet houden om wat te kunnen zien, dat dat niks zegt. Sensitest geeft bijna altijd zo'n streepje namelijk ivm wat ik in mijn vorige reactie zei