Geen idee of zo'n topic al vaker geweest is, maar een beetje positiviteit kan natuurlijk nooit kwaad, dus bij deze: Voor welk forumlid (of leden) heb jij respect? Laat ik dan maar meteen zelf beginnen: - Dreamer83: Een enorme lieve meid (en vriendin) die altijd met je meeleeft en voor je klaar staat, ongeacht in wat voor een rotsituatie ze zelf zit. Al jaren in de mmm, veel tegenslag en verdriet moeten verwerken, uiteindelijk een prachtige dochter gekregen en nu bezig voor een tweede wondertje met wederom veel tegenslag... Maar nog steeds de kracht om door te gaan en hun wens waar te maken; respect! - Kristalhelder: Gewoon een topwijf (en vriendin!) Alleen met haar kleine man, maar oh zo sterk! Ze heeft het zelf niet altijd even goed door, maar ze is echt een supermoeder die echt alles voor haar zoontje over heeft! En ondanks dat ze t niet makkelijk heeft hoor ik haar eigenlijk nooit klagen (terwijl het soms echt wel mag!); respect! - Marnat: Zoveel pijn, verdriet, strijd... Zoveel meegemaakt en gedaan en toch mocht haar (hun) wens helaas niet uitkomen... Maar toch leeft ze nog steeds mee met anderen en gunt ze iedereen het beste; respect! - Trees: Wat een verleden... Zoveel vlindertjes waar geen oorzaak voor gevonden werd, maar Trees liet zich niet uit het veld slaan en ging door, door met de zoektocht naar een oorzaak die gelukkig gevonden werd! Nu, met de juiste behandeling, een prachtige dochter en zwanger (of al bevallen? ) van hun tweede wondertje; respect! - Dirksmama: Een eigen mening die veel mensen niet aan staat, maar ik vind het stoer! Altijd staat ze voor je klaar als je problemen met borstvoeding hebt en ik heb in mijn borstvoedingsperiode veel aan haar antwoorden gehad; respect! - Zogelukkig: Ook een topvrouw met een eigen mening die niet altijd gewaardeerd wordt, maar is dat een probleem? Echt niet! Ook aan jou heb ik een hoop gehad tijdens mijn bv-periode en nog steeds waardeer ik je meningen en gedachten in het hobby-fotografen-topic. Je weet duidelijk wat je wilt en waar je voor staat; respect! Ik "vergeet" denk ik een hele hoop meiden/dames, maar dat is niet persoonlijk hoor! Dat heeft met mijn geheugen te maken op dit moment (ben moe)
Ik heb respect en bewondering voor alle ZP-ers, iedereen met zijn eigen unieke verhaal en eigen kracht en energie!! Allemaal power vrouwen en véél fantastische top mama's, ook veel ZP-ers die in hun hart al lang een fantastische mama zijn, voor wie ik wens dat ook bij hun héél snel een prachtig wondertje mag groeien!
Degene die me echt hebben geraakt met hun verhalen zijn toch wel Trees, Marnat, Zara75 Zoveel meegemaakt, zoveel verdriet, zoveel kracht Alle 3 sterke bewonderingswaardige vrouwen in mijn ogen
Er zijn er vast nog veel meer hoor! Ik heb sowieso respect voor alle vrouwen hier die in een lange MMM traject hebben gezeten/zitten.. die hun kindjes zijn verloren, geen kinderen kunnen krijgen... etc. etc...
Allwoman. Zonder enige twijfel. Sterk, lief en ondanks alles nog steeds in staat om met anderen mee te leven. Zij roept bij mij een bepaald gevoel op. Niet te verklaren maar aangezien ik meestal mijn gevoel volg.... Allwoman dus Dit forumlid verdient het wat mij betreft om echt eens flink in het zonnetje gezet te worden met haar kids.
Voor : Marnat enorm sterke vrouw! Brabbel1988 zo'n lieve meid en onwijs sterk gebleven tijdens het zwanger worden Jel na alles wat ze mee gemaakt heeft ben ik zo blij voor haar dat ze eindelijk weer in verwachting is!
Er zijn veel topics geweest die ik met een brok in mijn keel heb gelezen. Ook veel met een lach. Ik heb veel repect en bewondering voor alle meiden die hier hun verhaal komen doen. Dat ze open en eerlijk zijn en zichzelf bloot geven en durven te vragen om hulp als ze er zelf niet uitkomen.
en voor jou nolu cynnie cyn2 kip malu magne cin liese. Ach uw snapt me gewoon omdat als ik of een van de ander meiden steun nodig hebben of weet ik wat. we altijd bij mekaar aan kunnen kloppen.
Ik heb respect en bewondering voor Jel, Marnat,.Marnatman en de moeder van romy (weet even haar forumnaam niet)
Voor iedereen die zich, ondanks tegenslag in hun leven (in welke vorm dan ook) tóch positief en met humor op kunnen stellen jegens anderen...
En inderdaad.... - Jel: Wat een sterke vrouw...! Door een enorm dal gegaan met het verlies van hun mooie dochter*, maar wat een kracht om daar toch weer uit te komen en door te gaan om hun dochter* grote zus te laten worden. Wat ben ik enorm blij dat ze nu in verwachting is van het zusje van L*; respect! - BabyEngel: Meid... Ik weet niet waar ik moet beginnen... Ze beseft het zelf niet zo goed, maar ze is zooo sterk! Wat een strijd heeft zij moeten leveren de afgelopen jaren, maar uit die strijd is wel een prachtige zoon voortgekomen! Daarna weer enorme strijd en verdriet met het verlies van hun mooie meisje A*, maar toch heeft ze de kracht om verder te gaan en is ze nu zwanger van een broertje/zusje voor haar mooie kinderen... Meid, ik heb echt bewondering voor jou; respect!
marnat (& marnatman natuurlijk) van haar onderschrift Krijg ik iedere x kippenvel. jel & eigenlijk alle mama's die hun wonder zijn verloren & alle mmm meiden. Wat moeten deze meiden en man veel kracht hebben en sterk zijn! Echt respect voor deze dames! En man!