Nou spannend hoor mieks,het zou toch super zijn als het echt zo is!!! Jeetje charise druk hoor,ben je dan andere dagen van de week vrij? Hier alles goed hoor,lichtelijk zenuwachtig aan het worden voor maandag en mis mijn man!
Elvira, nee was het maar zo'n feest, ga dinsdag de nacht weer in voor 3 nachten, dan kom ik er vrijdag uit, dus is nog een slaapdag, en dan het weekend weer avonddiensten. Maandags weer school en dan weer dinsdag de nacht in voor 3 nachten. Dan heb ik vakantie, maar ben dan ook wel half gebroken denk ik zo. Hebben ze niet goed over nagedacht toen ze m'n rooster aan het maken waren en ik kwam er ook pas laat achter eigenlijk en moet dan zelf gaan ruilen, nou dat is geen doen. Dus ja blik op oneindig en gaan maar! Wat is er maandag ook alweer? Dames, hier vandaag best wat steekjes in mijn buik. OOK LINKS! Gek he? Zou er dan toch wel wat zitten. Voor hetzelfde geld zit er straks links een heel mooi eiblaasje... Maarja kan misschien ook wel mijn baarmoeder zijn ofzo. Gisteren had ik ineens 2x dat ik een soort steken had die helemaal tot aan onderen door trokken.. naar schaamstreek. Dat ik echt even haperde met lopen haha. Misschien ook wel omdat er gerommeld is met de echo natuurlijk. Maar ja hou alles in de gaten Nouja ik verwacht nog geen eisprong hoor. Vervelende is alleen dat ik temperatuur natuurlijk, maar met vroeg opstaan is ie altijd lager dan normaal. kan wel een paar punten achter de komma schelen. Dus meestal laat ik die dan niet meetellen. Maar ja handig is anders.
Ha meiden, Visite net weer weg. Heerlijk geknuffeld met de 4 maanden oude dochter van mn vriendin. Zo'n lief meisje! Net wederom bruin verlies gehad en veel creamy. Best vreemd Ik dacht dat als het van een innesteling was dat het dan meer rood was? Dit is echt bruin... @ Charise veel plezier met je schoonzusje, en succes met de school/werk dagen Fijne avond meiden!
Pfff jeetje charise!Ik word al moe ervan als ik lees! Pittig hoor!Wat voor opleiding volg je? Klinkt wel alsof je eitje op springen staat,spannend hoor!hopelijk kan je nog tijd vinden om te klussen Hmm gek hoor mieks,maar kan best van een inesteling zijn. Maar heb nog nooit een inesteling gehad dus is een wilde gok hoor Ben eigenlijk ook wel benieuwd geworden na hoe jullie eruit zien,nu we zo lekker aan het kletsen zijn!Hadden jullie nou facebook?
Elvira hihi ja erg he?! Ik maak mijn verpleegkundige opleiding af, was ik paar jaar geleden mee gestopt, dus kon via werk afmaken, in paar maanden tijd, dus altijd leuk. Ja, maar denk niet dat mijn eitje op springen staat. Gisteren was ie nog steeds 11 mm. Dus zou wel erg vroeg zijn dan. OF er moet links iets groot gegroeid zijn.... maar ja die kunnen ze niet vinden elke keer. Enne ik heb facebook ja, zal je even een prive berichtje sturen! Mieks, ja klinkt toch echt beetje als innesteling iets, ook omdat voor menstruatie wel erg vroeg is. Leuk zeg zo'n 4 maand oud humpie!
@elvira is je hubbie al weg! En had jij maandag nou je NOD? Spannend meis! @mieks oehhhh spannend wanneer was jouw nod ? Na volgende week? @charise Pffff druk druk druk dus wat een ellende!! Maar wel leuk dat je schoonzusje met kindje komt!! Gezellig!! En jij dus ook nog 1 weekje werken en dan vakantie? Ik ook heeeerlijk!! En dan die vrijdag uitslag! Zooooo zenuwachtig!! Hier nog geen ongi te bekennen meiden! Baaaaaalen! Snap er niks van gewoon ! Zit zondag dus over een kwartiertje alweer dag 43 !! Pfff echt niet Leuk gewoon!!! wil wel overal tegelijk uitslag over hoor Nog ff afwachten weer dus!! X
@bibi,ja mijn man is alanderhalve week weg,vrijdag ga ik naarhem toe!haha nee hoor gEEN nod,ben al bijna 5 maanden niet onggesteld geweest.moet maandag naar de fertiliteitsarts! Nog steeds geen ongestelheid balen he meid,dat afwachten!
@elvira owhjaaaa sorry meid waa ik ff vergeten!! Maar lekker week je mannetje zien! Snap ik dat je die onwijs mist na zOn lange tijd!! Paar dagen is wel lekker laten we eerlijk zijn hahaha blijft het lekker schoon en opgeruimd in huis ( smelvrees..) haha... Maar anderhalve week wel lang!! En maandag mag je dus spannend meis!! Ga voor je duimen dat je net zon snelle behandeling krijgt als ik! Dat we ong gelijk lopen zou leuk zijn Niu ladys ik heb continue geroepen ik denk dat ik zondag ongi wordt!! Was vorge cyclus ook op vrijdag een donkere ovutest en de zondag erna (10dgn) dan ongi... Vorge week vrijdag had ik dus donkere ovutest en ja hoor vandaag ( lig nog in bed) voel ik continue krampen onderbuik... Maar nu 2 dillemas... 1. Stop ik vandaag dan met de provera nu het toch opgang is gekomen? 2. Dag 3 moet ik bloed prikken... Maar nu ik het Nou wordt moet ik dindag of woensdag bloed prikken smorgens? Thnaks voor jullie advies!! X Ps. Hoe is het met babke? Hoor zo weinig van je! Wanneer heb jij follikel meting? Of heb je die al gehad? En hoeist met dieeten?
Hoi meiden, Eerst maar even ego: Gisteravond weer erg last gehad van menstruatie krampen Kruik hielp niet meer, dus maar een paracetamol gepakt.. Uiteindelijk gaan slapen, werd ik om 2 uur zwetend wakker met weer dezelfde krampen. Weer een paracetamol gepakt en na een half uurtje zakte het genoeg om weer in slaap te vallen gelukkig. Ben aan het zoeken geweest op internet, las net dit: Zwanger krampen Als ik dus idd zwanger blijk te zijn verklaart het dus een hoop. Mocht ik niet zwanger zijn ben ik nu pijn aan het lijden voor niks Nu gaat het weer, het is nog wat gevoelig maar geen pijnlijke krampen momenteel. Als het vandaag/vanacht nog een keer gebeurt wil ik morgen toch even het ZH bellen (heb een speciaal nummer gekregen waarin ik tussen bepaalde tijd kan bellen met mn vragen). Spannend is het dus wel! Heb nog steeds pijnlijke tepels (normaal verdwijnt dat na mijn eisprong), en ook mijn darmen zijn wat aan het rommelen merk ik.. Gelukkig heb ik genoeg afleiding om er niet veel aan te denken. @ Bbibi, ik ben vandaag 7 dpo, dus dan zou mijn nod ongeveer volgende week zondag zijn. Balen dat de ongi er nog niet is. Wanneer was je ook al weer begonnen met die medicatie? (provera toch?) Wanneer zou het dan moeten komen? Ow lees net je laatste berichtje. Heeft het inmiddels al door gezet? Als het nu gelijk goed door komt zou ik dit als dag 1 rekenen. Als het vandaag alleen wat spotting is (of beetje bruinverlies) dan zou ik vandaag nog niet mee tellen. Staat het niet in de bijsluiter van provera of je alle dagen af moet maken? @ Charise, had jij nou morgen weer een meting? Sorry voor de vragen meiden Zijn volop bezig met inpakken voor manlief, morgen gaat de eerste "zooi" richting verwegistan. Vandaar dat ik momenteel weinig onthou Fijne zondag allemaal! Wij gaan zo lekker richting schoonouders en daar eten vanavond.
Jeetje mieks,het zou toch wat zijn!Het klinkt wel allemaal hoopgevend hoor!Nog een week geduld hebben,spannend hoor!
@mieks idd spannend zeg! Klinkt idd wel als een innesteling/ zwangerschap! Oehhhh spannend... Nog een klein weekje geduld! Hier nog niks doorgezet krampen opeens weer gone! Vnmrg dachtnik echt ja nu komt het... Maar toch weer niks nu... Mijn lichaam had vandaag uit zichzelf ongi moeten worden dacht ik zo! Provera ben ik nog niet Mee Klaar! Die moet Ik nog tot woensdag innemen! En dan 3 tot 7 dgn erna ongi Dus we wachten het nog maar af! Maar baaaaal wel was Zo graag nu al ongi geworden Des te langer dat het duurt des te groter de kans dat Ik 7 sept de uitslag niet krijg wat wil zeggen des te Langer wachten voor behandeling *zucht*
http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/194521-pril-zwanger-hevige-menstruatiekrampen.html Mieks zie bijgaande link! Vond ik op inet!! Dus er zijn er meer die er last van hadden ik heb goede hooooop !!!
@ Bbibi, bedankt voor je link. Had het daarstraks idd ook al gevonden, dat meisje was alleen al 5 weken zwanger en als het bij mij nu zou zijn zou ik op 3 zitten Vrees dat het gewoon geduld hebben is.. Hopelijk is deze week snel om. Temp was vanmorgn weer netjes omhoog, zit inmiddels weer op 37 graden! Balen dat de ongi nog niet door gezet heeft. Hopelijk komt het snel! Dan kan je ook aan de clomid beginnen
Hee meiden ff snel ben op werk! Had gosteren en vandaag best wat krampjes en steekjes in buik. Net MEGAVEEL eggwhite slijm!! Snap er niets van. Baal wel want ja nu nog op werk en schoonzusje is er dus kan mn vent ook niet meesleuren t bed on. Baal nu dat we gisteraaf niet hebben geklust. Nou nu vanavond maar en straks ff ovutestje! Xx
Hai allemaal! Het is retedruk hier! Gisteren straatbbq die ik met een buuf georganiseerd had. Heel de dag in de weer en zo. Lag om half drie in bedje en ben nogal gaar want ik werd om vijf uur weer wakker van onweer. Vrijdag op kraamvisite geweest. Had het geboortekaartje geschilderd op doek. Was erg leuk. Zal hem op fb zetten. Elvira en mieks ik sta bij de rest ertussen hoor! Voorletter met een s en ik heb een hoedje op en sta met mijn man op de foto. Net beneden gepoetst en de was gedaan. Eigenlijk moet boven ook maar heb geen puf meer. Mieks en Charise, bevestig onze hoop en word allebei zwanger deze ronde !!!
Wow Babke, super netjes zeg!! Al zoveel afgevallen, geweldig!! Hier net een ovulatietestje gedaan, maar was nog niet positief, wel donkerder als de andere. Maar ja het is later op de dag en heb al wel aardig wat gedronken. Hoop echt dat dinsdag mijn eitje er nog zit. Vind echt lastig zo. Temperatuur was wel laag al 2 dagen, maar komt ook omdat ik vroeger temperatuur als normaal, dan is het altijd lager. Echt balen. Maar goed ik blijf door tempen en zie wel wanneer ie verder stijgt. Xx
@elvira nou idd wil gewoon ongi worden en gewoon door idd... Nu ligt dat bloedprik formulier mij thuis maar aan te staren! @mieks ja maar goed kan zijn dat jij al snel die klachten hebt toch? Ze had het toen misschien al even... En jaaa hoop zo dat ik snel ongi werd! Ook raar had vandaag moeten komen! Maar mijn temp was Ook 37.2 ! Raar toch? @babke ahhh leuk kaartje op doek ben ontzetten benieuwd!! En afvallen gaat dus goed? Knap hoor !