PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leen82, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    owja.. jeetje ben wel wakker.. komt denk ik door die knallende koppijn ;)

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha geen probleem! Maar nog niet echt kwaaltjes hier; af en toe wel wat steekjes in borsten (maar ook weer niet heel veel), wel erg vermoeid deze week..

3. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

Dec 10, 2013
    644
    0
    16
    Wauw Joyce!
    Goeie uitslag! Was het 1 eitje?
    Ik had ook altijd rond de 50/55 met een enkele eisprong! :)

4. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja 1 eitje inderdaad! Ik ben benieuwd en ooh zo ongeduldig haha

5. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
  6. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

Jan 25, 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Super goed nieuws joyce!

Knutselkitty ik las dat hoofdpijn van de clomid kan zijn inderdaad en dat het zeer vaak voorkomt. Misschien reageer je er iedere keer weer anders op? Hoop dat je, je gauw iets beter voelt!

Hier begint op dag 43 wat bruinverlies (slijmerig) maar nog heel weinig en nog geen helder rood bloed. Sorry voor mn dirtytalk! ;)
    Het rare is dat ik al een week na de seks iedere keer wel helder rood bloed verlies bij het zaad wat weer naar buiten komt. En zo niet :(
    Hopen dat het vandaag toch eindelijk doorzet.
    Dan gaan we de nieuwe ronde vol goede moed weer in!

Allemaal bedankt voor de sterkte wensen ivm schoonpaps. Het gaat helaas nog niet goed en heeft enorm veel pijn. Krijgt nu morfine injecties en de drains zouden er vandaag uit mogen maar ook dat gaat nog niet ivm teveel wondvocht nog. Dus loopt nog niet echt voorspoedig.

Lets goed idee!! Gaan we nu allemaal gelijk over naar deel 2 of blijven we hier ook nog kletsen?

7. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

Jan 25, 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Maria en Leen hoe gaat het bij jullie met de zwangerschap?? Geen nare kwaaltjes of? Het enige waar ik enorm tegenop zie als ik ooit zwanger mag worden is het misselijk zijn! Maar goed ik weet dat, dat niet bij iedereen zo is hoor maar toch. Mijn zusje is bij de eerste 9 maanden lang ziek geweest en de laatste ook de eerste 20 weken. En mn mams net zo dus ik hoop hier niet :p Hoe was het Leen om alles te zien etc??

8. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Lekkere uitslag Joyce.. en nu weer wachten :D
    Ik had toenmalig een reuze knaller van in de 90.. Maar 50 is zeker ook goed genoeg!

Ik herken het wel wat je zegt, dat heb ik ook een tijdje gehad na de seks. Het kan zijn dat je een wat gevoelige baarmoedermond hebt en dat die iets bloedt, maar misschien is het toch verstandig om eens een uitstrijkje te maken als dit aanhoudt, je weet maar nooit. Bij mij was het niets ernstigs, en ik heb het nu ook niet meer gehad.

Bah, gaat nog niet zo lekker dus. Doe hem de beterschapswensen van ons allen ;) Hopelijk gaat het toch snel wat beter met hem.

Ik denk dat we beter met zijn allen naar deel twee kunnen gaan, anders praten we langs elkaar heen :p

9. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

Dec 27, 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyce, hoeveel clomid heb je nu geslikt?
    @anoniem, dat heb ik ook regelmatig gehad. Volgens mijn gynaecoloog maakt het niets uit. De baarmoeder zou zich af en toe kunnen schonen. Ik heb wel daarvoor al een uitstrijkje gehad. Dat doen ze daar altijd voordat het traject wordt gestart

10. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    zit nu op de hoogste dosis, 150mg clomid

11. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

Dec 27, 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce, ben jij steeds iedere maand hoger gegaan? Dus het heeft ongeveer een maand of vier geduurd voordat jij wist wat de goede dossis is? En dit is je eerste eisprong?

12. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja wat je zegt klopt helemaal. Bij 50 en 100 mg had ik geen echo's, maar wel bloedprikken en dat lag steeds rond de 3.5 die waarde. Sinds dat ik 150 slik heb ik ook echo's en nu dus net de uitslag van mijn bloed gehad, waaruit blijkt dat het nu werkt gelukkig... ik geloofde er namelijk eigenlijk niet meer in. Dus was blij toen er ineens wat te zien was op de echo:p

13. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Doen we hier een slotje op?

14. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb mij al eens eerder in dit topic voorgesteld. Wij willen op dit moment nog niet zwanger worden maar vanaf juni zal ik hier actief gaan schrijven want dan willen we onze wens in vervulling laten gaan. Maar ik heb pcos en zeer lange cyclussen. Makkelijk zal het dus (waarschijnlijk) niet gaan. Daarom loop ik nu bij een natuurarts. Ik heb ook pcos zonder andere 'symptomen'. Maar... nu moest ik van hem elke ochtend mijn temperatuur opmeten. En nu blijkt dat mijn ochtendtemperatuur toch wel erg laag is! Als je temperatuur onder de 36.6 is, dan heb je grote kans dat je schildklier te traag werkt. Bij mij is dit dus steeds het geval. Ik krijg nu supplementen om mijn schildklier wat te ondersteunen. Een te trage schildklier kan er voor zorgen dat je pcos ontwikkeld.
    Dus... misschien voor jullie een tip om eens je ochtendtemperatuur te meten. Er is een reden voor je pcos denk ik maar.

Ik laat jullie weten wat de supplementen bij mij zullen doen. Ik hoop deze keer op een kortere cyclus. Vorige was namelijk 85 dagen!!

15. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
  16. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

Dec 27, 2013
    551