Restje HCG miskraam, of heel misschien toch..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sandra, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

View attachment 94945

Ik weet het is heel vroeg getest en mocht het een nieuwe zwangerschap zijn kan er nog van alles misgaan, maar aangezien ik 4 weken geleden een miskraam heb gehad, kan ik er ook zo een paar dagen naast zitten met mijn ei.

Maar goed gisteren had ik een spierwitte test, die had ik gedaan om te kijken of het HCG uit mijn lichaam was.
    Nou had ik vandaag weer aandrang om te testen, en zag ik heel vaag een lijntje. Zou het kunnen dat na een negatieve test toch weer wat HCG vrijkomt van mijn vorige zwangerschap. Of is dit misschien toch een nieuwe zwangerschap. Wat denken jullie?

Of zien jullie helemaal geen streepje, in het echt is hij duidelijker hoor.

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Duidelijk een streepje hoor. Ik neig naar een nieuwe zwangerschap. Hoop het zo voor je. je bent natuurlijk wel extra vruchtbaar in de weken na een MK, dus heb goede hoop.

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik hoop van harte dat je opnieuw zwanger bent :D. En als je test gisteren spierwit was, zegt het genoeg!

Stond dit streepje er overigens gelijk of na afleestijd? Ja stomme vraag misschien, maar stel hem toch hihi.

Ik duim meis!

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,467
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Van mijn eigen gyn en de gyn hier op dit forum heb ik begrepen dat dat echt een 'bakerpraatje' is, dat je extra vruchtbaar zou zijn na een miskraam. Dit even ter zijde.

Ik zie ook zeker een streepje, maar vind hem te vaag om je te feliciteren. De test ziet er al vrij 'droog' uit, dus zou ik dezelfde stomme vraag als Babii willen stellen: netjes na 3 minuten afgelezen?
    Spannend! Het is nog erg vroeg, dus nog even een paar dagen duimen draaien!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Ja het streepje stond er na 5 minuten ;) Nou ja nu maar afwachten of hij donkerder gaat worden, vorige zwangerschap begon ook met zo'n streep, maar ja nu ben ik toch nog bang voor een restje HCG van de miskraam.

Hier de negatieve test van gisteren:

View attachment 94952

6. sandra

sandra Fanatiek lid

@Merah
    Heb de foto ook pas net genomen, en de test is van vanmiddag.
    Dus de test is nu al opgedroogd.
    Heb er trouwens zelf ook nog geen vertrouwen in hoor, stom gewoon om zo vroeg te testen ;)

De foto is ook iets bewerkt want zo komt hij beter uit, maar lijkt daardoor wel wat geel

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Merah, zit er een gyn hier op het forum??? Alsjemenou, dat wist ik niet hihi.

@ Sandra, ik duim onwijs voor je!!!

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Vind het toch wel een beetje spannend, ga donderdag nog een testje doen hopen op een streepje die duidelijker is.

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat hoop ik ook van harte meissie!

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ik weet neit of het aan mij ligt.. maar zie op de test van gister ook al een licht streepje..
    wel lichter als die vandaag.. wat dus in houdt dat hij donkerder wordt

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik zie op je test van gisteren ook al een streepje zitten..
    En die test ziet eruit alsof de foto genomen is vlak na t testen? (test is dus nog niet droog van gisteren op de foto?)

streepje op test van vandaag lijkt duidelijker, maar je zegt dat ie iets bewerkt is en die test is droog (streepjes drogen over t algemeen duidelijker op)

vind het dus moeilijk/eng om te zeggen dat het van een nieuwe zwangerschap is.
    Hoop het wel heeeel erg voor je! Ik duim voor een mooie test morgenochtend :D

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Nee hoor de foto's zijn allebij vanavond genomen, maar misschien ligt het aan de scherpte van de foto hoe droog hij lijkt.
    Heb bij allebij een fotocorrectie gedaan, (de foto wat scherper gemaakt) verder niks meegedaan

13. sandra

sandra Fanatiek lid

View attachment 94969

Een foto van de testen samen, bovenste is van gisteren de onderste is van vanmiddag.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hmm ok, dan lijkt het er idd wel op dat de streep van vandaag duidelijker is! Want op die van gisteren zie ik ook echt iets zitten hoor :)
    Ga je morgen weer testen?
    Zoja, dan duim ik voor een nog veel duidelijkere test en dat alles goed mag gaan deze keer :D

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik probeer te wachten tot donderdag maar mezelf kennende, wordt het morgen een tripje kruidvat :p

Morgen komen ook de ovulatie testen en zwangerschapstesten binnen van zwanger en kids, maar ik weet niet hoe gevoelig die zijn, en dan kan ik ook niet goed vergelijken, dus tja dit verhaal wordt vervolgd, met hopelijk een heel leuk einde.

16. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik zie ook een streep hoor hij word wel duidelijker dus ik duim voor je duim duim duim

17. ProudMamaa

Oct 1, 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Ik zie op allebei een streep...Spannend zeg!!

18. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ik zie op de 2 e test ook een duidelijker streepje. Ik hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap is meis. Duim, duim, duim dat het streepje donkerder wordt!

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik zie ook op allebei iets! Spannend hoor! Ik duim voor je!

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou ik heb net weer een test gedaan en die is zo goed als wit, dus ik denk dat, dat streepje toch echt nog HCH van mijn miskraam was:(
    Ik zal zo even een foto maken.

Share This Page