Weet niet zeker of het hier goed staat, maar hier komen de meeste mensen vandaar...hihi Ik wil graag Stoofperen maken voor vanavond...en ik wil dat ook graag aan Finn geven. Alleen nou zit het zo: Hij heeft KMA en we mogen maar 1 nieuw voedingsmiddel teglijk introduceren...hij krijgt nu dus 4 dagen achter elkaar druiven (vanaf gisteren) Gewone peer kan hij goed verdragen, gaat super en hij vind het heeeeeerlijk! Kan ik nou die stoofperen gewoon geven of moet ik dit als een nieuw voedingsmiddel zien? Ik hoop dat jullie het weten!
peer is peer maar kijk dat uit wat je erbij doet! (ik doe het nl. altijd met bruine suiker en kaneel)
Lijkt mij wel, stoofpeer is alleen een ander soort peer en op een andere manier bereidt... geniet ervan, ik vind het ook heerlijk!
Thnx! Dacht het ook eigenlijk wel...je hebt natuurlijk ook gewoon verschillende peren die je zo eet! bedankt dames! Ik ga aan de slag! hiihi!
Je kunt die stoofpeertjes ook apart maken voor je zoontje zonder iets er aan toegevoegd. Ze zijn al erg lekker van zichzelf.(vind ik)
Dat heb ik nu ook gedaan...voor ons gewoon met rode wijn e.d. En voor hem alleen met water. Het ruikt hier zoooo lekker nu! Hihi!
Hahahaha...ineens rook het niet zo lekker meer! Was alles in het kleine pannetje drooggekookt (terwijl het gas zooooo laag stond!) Dus dat was aangebrand...dan toch maar spinazie voor Finn vanavond! Hahahaha