Wie zwanger geraakt met behulp van ovutesten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Momfulness, Apr 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Dames,

graag zou ik willen weten of er hier dames zwanger zijn geraakt met behulp van ovulatie testen?

Ik ga nu de 2e ronde in en twijfel nog of ik er nu al een zal gaan halen of dat ik er nog even mee zal wachten...
    Eigenlijk moet je er niet meteen zo mee bezig zijn maar aan de andere kant willen we zooo graag :) :) :)
    Als het echt goed werkt zou ik het wel graag eens willen weten van de dames met ervaring. ;)

Bedankt!

Luna1

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik ben ovu testen gaan gebruiken in de 2de ronde. Heb mijn eisprong gehad en 2 weken erna had ik een postieve zwangerschapstest in handen.

Heel veel succes.

Groetjes

3. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik juist niet... omdat ik mede daardoor er TEVEEL mee bezig was lukte het echt niet. 1 maandje nergens aan gedacht (lijkt makkelijk maar is het niet) et voila....

je leest hier wel veel dat het bij veel vrouwen wel helpt dus ik hoop voor jou ook!

succes!

4. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    In de 2e ronde mee begonnen en in de 3e ronde zwanger geraakt..

5. Heidi34

Heidi34 Lid

Apr 11, 2008
    11
    0
    0
    Management Assistant
    Nieuwegein
    Ik ben er na de 4e ronde pas mee begonnen en bij de eerste keer de test gebruiken was het meteen raak.

Een aanrader dus !
    Helemaal als je een onregelmatige cyclus hebt!

Gr heidi

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,815
    3,343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben er pas mee begonnen in ronde 12 en later nog eens in ronde 17 in combinatie met temperaturen. Ronde 17 was eindelijk raak, maar m'n cyclus was super regelmatig, dus ik geloof niet echt dat het daar aan gelegen heeft... de ovu testen bevestigde alleen maar wat ik al dacht te weten en waar ik al rekening mee hield.

Ronde 17 was onze laatste ronde overigens voor we naar de huisarts zouden gaan.. dus de ronde waarin het meestal stress meespeelde van allemaal! En van het temperaturen kun je het ook niet echt loslaten.. jee dat is echt niet leuk..

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,032
    1,853
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben in ronde 5 begonnen met ovulatie testen van Mat Care, en in die ronde ben ik ook zwanger geraakt!

Ik vond het heel erg fijn om te gebruiken, omdat ik op deze manier precies wist wanneer ik het meest vruchtbaar was.

8. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Hoi,
    Ik heb 2 maandenovutesten gebruikt, maar de eerste maand heb ik niet elke dag getest en heb ik mn eisprong niet kunnen volgen.
    De tweede maand heb ik het elke dag bijgehouden en ben ik zwanger geworden! :D
    Succes!

9. salsera78

salsera78 Actief lid

Dec 23, 2007
    377
    0
    0
    Hoi, ik heb ook ovutesten gebruikt en raad ze zeker aan omdat soms blijkt dat je cylcus anders loopt dan het gemiddelde. Bij mij bleek m'n eisprong bijvoorbeeld de ene keer op dag 17 en de andere keer op dag 15. Ongeacht de lengte van mijn cyclus. die bleef gewoon 28 dagen. Voor ik met testen begon dacht ik dat mijn luteale fase altijd 14 dagen moest zijn. Het kán alle verschil maken voor wat betreft het klussen. succes

10. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Ik heb ook ovutesten gebruikt in de ronde dat ik zwanger raakte, maar dat was eigenlijk meer om te kijken hoe mijn cyclus zou zijn. Was overigens in de 2de ronde ;)

11. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    Ik heb bij de 7e ronde ook gebruik gemaakt van de ovu test en het resultaat mag nu alweer 7 maanden zijn ;)...

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

nou overwegend positief zo te horen.
    Ik heb er net met de koopavond een gehaald van cb digitaal.

Ook meer omdat mijn cyclus ineens 4 dagen langer heeft geduurd afgelopen maand.
    En ik wil met alles de touwtjes in handen hebben.

Leuk om jullie ervaringen te horen!

Mijn mannetje vindt het wel heel raar nu....
    Hij zei net al...MOET het dan vaker op die dag? haha sukkel.

Nou bedankt alvast voor jullie reacties.
    Ik moet nog even een poosje wachten nu.

Luna

13. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,203
    113
    Brabant
    ik ben zwanger geraakt dmv het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes:)
    Nee zonder gein, ik had ovutesten gebruikt en hij gaf op zaterdag een dikke streep, terwijl mn mannetje dat weekend weg was, dus ik helemaal in de stress... Uiteindelijk toch zwanger geraakt! Maar ehm wat ik zeggen wou is dat ovutesten ook echt de pret kunnen bederven...

Succes ermee ennuh, hou het nog gewoon ff leuk! (makkelijk gezegd he?)

14. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hier hetzelfde verhaal ;)
    groetjes van Ramona

15. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ik ben zwanger geraakt met ovutesten. Twee keer zelfs, 1ste keer werd helaas een miskraam.
    Wij hebben gekozen om ovutesten te gebruiken door mijn leeftijd (bioklok!) en omdat mijn man wat problemen met erectie heeft.

16. Verwachtingsvol

Verwachtingsvol Nieuw lid

Apr 13, 2008
    4
    0
    0
    De eerste keer met de test was het meteen raak! Dus ben hier zeer positief over.

Tip; vertel je partner niet wanneer het moet. Maar verleid hem dan gewoon op die bewuste dag!

17. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik heb ook de ovulatie-testen gebruikt om zwanger proberen te worden, het werkt wel, althans bij dan, ik was snel zwanger

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook ovulatietesten gebruikt om zwanger te worden en al vanaf de derde ronde. Gewoon om te kijken hoe mijn cyclus nou liep en dit gaf mij goed inzicht.
    Ik was er zo wel mee bezig, maar niet te veel vond ik en je weet wel waar je aan toe bent. Dit vond ik er fijn aan.

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hier ook iemand die graag de touwtjes in handen heeft...
    Ik ben eind 2007 3 keer zwanger geraakt binnen een half jaar. Alle drie de keren onmiddellijk raak dankzij de ovulatietests. Helaas de eerste 2 x een miskraam, maar daarna weer onmiddellijk zwanger en zie mijn banner :)

veel succes!
    Amber

ps: wij controlfreaks kunnen wel graag de touwtjes in handen willen hebben, maar 1 ding heb ik wel geleerd: de natuur heb je niet onder controle...

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    hoihoi

Ik heb vanaf ronde 1 ovulatietesten gebruikt om te kijken hoe mn cyclus zou verlopen. Eerste 2 maanden deed ik er niet zo heel veel mee, maar de 3e maand wel. Ik ben dan ook zwanger geweest, maar gister is het toch fout gegaan. Vroege miskraam.
    Ik wil ze nu ook weer gaan gebruiken, al is het maar om te kijken of (zals bij velen) mn hele cyclus overhoop ligt nu ;)

Share This Page