Wanneer hoorden julllie hartje met angelsound?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rianne19, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Mijn vraag is denk ik wel duidelijk! :)
    Wanneer konden jullie het hartje horen met een angelsound of vergelijkbaar apparaatje?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik met 11 weken en 5 dagen met de happysound. Daarvoor wel meerdere keren gezocht, maar zonder resultaat. Mijn baarmoeder is nogal naar achteren gekanteld, waardoor deze erg diep ligt. Ik was zelf behoorlijk verbaasd dat ik het desondanks toch al heb gevonden. Uitwendige echo's lukken bijv. nog niet eens.

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Fijn dat je het hartje hebt gehoord en gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik hoorde het hartje met 12,5 week geloof ik. Ben ook pas met 12 weken gaan zoeken, bang dat ik het niet zou kunnen vinden ;).

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    1e keer heel ver weg met 9 weken. Vanaf 10 wk duidelijker.
    babyhartje lijkt net een locomotiefje:p
    En ow ja, ik heb de angelsound en gebruik, nu mn gel op is, babyolie.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Met 10 weken :)

Ik gebruikte idd ook babyolie, werkt prima!

(P.s. Trees!! Wow, wat goed, 12 weken vandaag!! :D Gefeliciteeeerrddd! En t hartje ook al zelf gehoord, geweldig :D)

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Heb net geprobeerd en denk dat ik in de verte iets hoor..
    Hoor ook mijn eigen hartslag maar op de achtergrond een nog sneller ritmisch geluid.. hmmm over 4 daagjes weer eens proberen :)
    Heb over 2 dagen toch echo maar is gewoon voor de leuk!

8. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    De 1e zwangerschap met bijna 11 weken, de 2e zwangerschap met 9 weken. Beide keren gebruikte ik babyolie.

9. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    @rianne: is dit je eerste zwangerschap?

Meestal is t bij een 2e, 3e(etc) zwangerschap eerder te horen, omdat je baarmoeder sneller uitrekt, dus eerder boven je schaambot komt dan bij een eerste zwangerschap.

Je moet gewoon net boven je schaambot proberen te zoeken

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    met 10 weken ! (met bodylotion) :D

11. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Eerste zwangerschap, bedankt voor de info en de tips allemaal!

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Met 12 weken... en ik gebruik ook babyolie...Werkt prima.

Je hoort echt duidelijk of het je baby is of iets anders hoor, dat van je baby gaat zo snel. Lijkt in de verste verte niet op het geluid van je darmen....

Wel leuk om te luisteren hoor, succes!!!! En veel plezier

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het hartje voor de eerste keer met 10 wk 5 dagen gehoord. Op de dag dat ik de angelsounds binnen kreeg ging ik het proberen en ik hoefde niet lang te zoeken want binnen 5 min had ik het al gevonden. Super leuk om te horen:D..

14. Met 10 weken, ik kreeg er gratis gel bij, was prima te horen!

15. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Hallo meiden,

een vraagje... hoe horen jullie het verschil met je eigen hartslag? Ik hoor volgens mij alleen mij eigen hartslag (richting de liezen en richting de navel). Misschien ben ik gewoon te vroeg, maar ik kon niet wachten :)

Groetjes, Anne

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Vanaf 12 weken heb ik hem gebruikt en kon het toen ook vrij snel vinden. Al had ik eerst wel telkens mijn eigen hartslag. Maar als je eenmaal het hartje van je kindje hebt gehoord, dan voel je gewoon dat dat het is!

Je eigen hartslag gaat bijna 2 x zo langzaam.

17. Het hartje van je beebje gaat veel sneller, je merkt een duidelijk verschik met je eigen hartslag. Je moet ook heel laag zoeken, echt in de buurt van je schaamstreek. Bij je navel is veel te hoog, dat is je eigen hartslag. Succes!!

18. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    dankjulliewel voor de reacties. Het is gelukt. Geweldig om te horen en een opluchting dat ie het doet ;)

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

met 9 weken!!! wel een half uur moeten zoeken, echt net boven je schaambot en dan dat ding op de zelfde plek heen en weer bewegen, beetje kantelen zeg maar, en heleboel baby olie gebruiken!! zooo moooooi:D

20. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ben al een hele ochtend aan het zoeken maar kan hem niet vinden hoor (zal mijn buikomvang er mee te maken kunnen hebben, ben niet de slankste zal ik maar zeggen)
    ben donderdag 15 weken.
    doe morgen nog een poging en lukt het niet dan wacht ik tot volgende week dan gaan we voor de 2de echo naar de vk en dan vraag ik haar waar ik het beste kan zoeken.

Deel Deze Pagina