Hoi dames, Ik ben bijna 6 weken Zwanger. Ik heb regelmatig pijn in mijn buik rechter zij en wat door trekt naar me billen. Heeft dat te maken met dat de baarmoeder aan het groeien is voor de kleine? of wat heeft dat te betekenen? Buikpijn voel ik bijna de hele dag door. als ik misselijk ben eet ik me altijd wat en dan zakt dat weg. denk dat dat wel normaal is, wel merk ik dat ik best snel aan kom. en een darm buik maar heb gehoord dat dat er bij hoort. Is een buik band een optie voor de buik en rugpijn?
Het klinkt wel als bandenpijn ja, hier ook van die steekjes die komen en gaan. De constante buikpijn wat je beschrijft zou kunnen doordat je baarmoeder groeit en de invloed van hormonen die alles weker maken?
Ik heb in het begin van mn zwangerschap ook veel last gehad van buikpijn. Soort menstruatiepijn. Hoort er allemaal bij. Alles in je buik is aan het veranderen en gaat plaats maken voor je baarmoeder/kindje. Bandenpijn zou ook kunnen, zit volgens mij aan de zijkant. Fijne zwangerschap meiden!
Oja bij mij werd die buikpijn minder rond de 12 weken. Wel nog af en toe wat steekjes bij snel omdraaien in bed of onverwachte beweging