Hoi ik heb even een rare onzekere vraag. heb sinds enkele weken. af en toe...vooral s avonds een bult in mijn buik. iets onder mijn middenrif zitten. Eind februari heb ik de laatste pil genomen. En voor mijn gevoel heb ik sinds februari hier last van. Hebben meerdere mensen hier last van? hoort het bij het ontpillen. Want ontpillen doet veel met je. Zo veel lichamelijke veranderingen. Het is nu een beetje laat en kan daardoor niet alles goed op papier zetten Hopelijk begrijpen jullie het wel... Groetjes en hoor graag van jullie x
Hey Een bult onder je middenrif? Sorry, maar dat komt me niet bekend voor Ik zelf zou denken dat t je maag is die opgezet is, die zit namelijk onder je middenrif... Anders dan dat zou ik ook niet weten wat t zou kunnen zijn Als dat t niet is, misschien eens langs de dokter? Mij komt t namelijk een beetje vreemd over als ik eerlijk moet zijn...
Hoi, hoi, Ik herken het ook niet als iets van ontpillen. Ik zou idd ook maar gewoon ff langs de ha gaan. Ik heb zelf zoiets wel eens gehad maar dat kwam door verkeerd voedsel op vakantie... Succes ermee!