Lijkt me heel leuk! Ga me morgenaaf maar eens aanmelden denk ik, eens kijken. Ik heb zin om weer eens wat creatiefs te doen in de avonden
Ik pin eigenlijk van alles en nog wat, maar grotendeels humor, recepten en knutseldingen: Carina Cloeck (yenolah) on Pinterest
Ik ben ook verslaafd aan Pinterest. Zo ontzettend veel leuke knutsels, ideeën voor het huis en andere zelfmaak-dingen. Als ik eenmaal op Pinterest ga, ben ook ik er niet meer af te krijgen!
Hallo Meiden, Zag dat een aantal van jullie mij al volgen! Superleuk!! Ik ga jullie zo ook even opzoeken.. Heb vanmorgen weer een superleuk receptje gevonden en ik ga straks mijn eigen (verse) muntthee es uploaden Pinze!
Haha, ik ben inderdaad een groot fan van quotes! Net nog een mooie quote op mijn FB gezet: ~The best things in life are unseen. That's why we close our eyes when we kiss, laugh and dream. ~
ik had er al veeelll van gehoord en rondgekeken maar nu mezelf geregistreed alleen snap ik het pinnen vanaf een andere site niet... hij staat nu in mijn werkbalk bij favorieten maar als ik erop klik krijg ik dat het geinstaleerd is en dat ik op het pin klopje kan drukken maar waar????
Als je erop klikt zou je een nieuw scherm moeten krijgen met alle foto's die op de pagina staan die je wilt pinnen; daaruit kun je dan de mooiste foto kiezen en daarna kun je het onderverdelen in een categorie en je eigen tekst erbij zetten...
Vandaag weer zulke leuke dingen gevonden! Wij gaan de zolder over een tijdje helemaal omtoveren namelijk; nu is het een hok waar een logeerbed staat, 2 maffe tafels met computers erop en verder allemaal rommel Ik wil de zolder weer helemaal open hebben op het washok na (nu is t een voorzolder, washok en een aparte kamer), een mooie werkhoek voor mij, een speelhoek voor de kinderen zodat ik ondertussen normaal de was kan doen, een theehoekje (!), misschien nog een leuke knutseltafel oid... Ja, ik droom al helemaal weg Zo leuk om dan op Pinterest ed allerlei leuke ideeen op te doen!
I love Pinterest!! Echt heel leuk! Pas begonnen nadat ik erover gehoord en hier gelezen heb! Ik heb jullie opgezocht en ga jullie volgen. Ik ben Schaapje84. Ga weer verder pinnen!
Kwam laatst een leuke pin tegen die ik nu ga proberen tot uiting te laten komen Het gaat om deze pin: DIY & craft ideas / DIY vintage signs - definitely making this with our familyname and housenumber for next to the front door <3 Alleen ga ik er een naambordje van maken voor naast de voordeur Ben benieuwd hoe het er straks uit zal zien! Jullie nog leuke dingen tegen gekomen?
Ohja, en als ik dan toch bezig ben, de bodybutter is op dus ik ga weer nieuwe maken DIY Beauty Products / DIY Body butter - Love love love it! Heerlijk spul en heel makkelijk te maken (al is t even de vraag of t vanavond gaat lukken allemaal... *hoofdpijn*)