Pinterest

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Kristel86, het lastige met pinterestrecepten vind ik altijd dat ik niet weet wat het precies is in het Nederlands en waar ik het dan moet kopen, zo hier met 'sheabutter'...:)

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kristel, ik heb al héél veel van je gepikt! zoooo leuk, lijk wel verslaafd ;)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Sheabutter = Sheaboter :D
    Het is een vet afkomstig uit de noten van de sheaboom. Het wordt echt in heel veel cosmetische producten gebruikt (is echt super voor je huid!) maar ook is het eetbaar :)

Ik heb een nederlandse webshop waar ik al mijn ingredienten bestel; van kokosolie, bijenwas en sheaboter tot etherische olieën en baking soda :p (Dat laatste wordt ook in diverse DIY cosmetische producten gebruikt, maar je kunt het echt voor vanalles gebruiken, zelfs voor het schoonmaken van je wc haha)

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik ben benieuwd naar die website:) Ik ga nu mijn mandje in, morgen gaan mijn verstandskiezen eruit....:(

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    suc6 missmamsie

ik wordt gewoon zo blij van al die heerlijke leuke foto's!
    Krijg helemaal ideeën voo de overkapping...
    Wil nu zo'n tuinhuisje.... zzzoooo leuk en schattig!

en overheerlijk eten mmm

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ben nu toch wel heel benieuwd, ga gelijk een kijkje nemen!

7. hihi wat een verslaafden ineens ;)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @missmamsie: Ik weet niet of ik de link mag plaatsen, dus google maar even op "Online Zeepwinkel", dan is het meteen de eerste ;)
    Hebben echt van alles en ik vind t qua prijs hartstikke meevallen! (Helemaal als je nagaat hoeveel je er allemaal mee kan maken wat uiteindelijk veel goedkoper is dan het kant en klaar kopen :) En er zit geen rommel in)
    Sterkte vandaag met je verstandskiezen!

@Anniek: Dat tuinhuisje wat je via mij gepind had? Die is leuk he?!
    Ik heb nooit zoiets gewild, maar nu ik dat gezien heb MOET ik het hebben haha :D
    Net als een hele gave veranda die ik op internet tegenkwam; ik weet nu wat wij met de tuin gaan doen! :D (al zal het helaas nog wel even duren, maar dromen kan geen kwaad ;))

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dames met iPad of andere tablet: hoe gaat het pinnen en Repinnen bij jullie? Bij mij blijft hij nl erg lang 'hangen' en kan bijv ook niet scrollen in mijn eigen borden bij het plaatsen van een nieuwe foto ;) Zag wel dat er ook een app was van Pinterest, maar daar was iOS5 voor nodig en dat heb ik dus niet.. Help?! Zo werkt Pinterest gewoonweg niet lekker :(

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ben ook eens gaan kijken. Is toch wel leuk idd!

11. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Pinterest heeft nu een app voor Apple en Android! Ik ben zo blij! Nu dus ook nog via mijn telefoon pinnen!!

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Zo, eindelijk aan het eind van dit topic gekomen (op een of andere manier kwam er steeds iets tussen of ben ik steeds iets anders gaan doen, pinteresten en zo ;)). Ik ben een aantal van jullie al gaan volgen en zie dat een aantal van jullie mij inmiddels ook opgemerkt hebben; ik ben brendebol op pinterest!

Ben er ook erg verslaafd aan, het is zo leuk om te doen! Ik zoek vooral freubel dingen en dingen voor de meiden...

13. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    De Pinterest pagina blijft bij mij wel erg vaak hangen...herkennen jullie dat?

14. hier nog nooit blijven hangen eigenlijk

15. @brendat wat een leuk photography board!!!
    Kristel check it out :)

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @kristel
    jaaaa geloof van wel idd, heb er nog meer gevonden!

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik gooi het topic even omhoog want ik heb sinds gisteren Pinterest ook ontdekt, wat leuheuuk! :D
    Ik ben alvast zo vrij geweest om jou te volgen Kristel ;) en ga eens neuzen tussen de rest. Ben vandaag ook helemaal in een creatieve bui, wil m'n hele interieur veranderen, lekkere salades maken, foto's van dochter maken, shoppen... heerlijk haha!

Ik ben trouwens Midaha... voor wie me wil volgen :)

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik ben ook eens gaan rondneuzen en ik vind het erg leuk! Dus ga bij jullie eens spieken!
    Zelf ben ik suusjegrond op pinterest.

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik volg je! :D

Ik heb sindskort ook Pinterest en vind het ZOOOO leuk! Ik heet Jovelini en pin voornamelijk recepten, decoratie voor in huis, mode, yoga ach en nog een hele boel meer! :)

Deel Deze Pagina