Plak BH, ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by Chiggy, Jun 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb voor een feest een jurkje met open rug gekocht, daar kan dus geen bh onder...
    Ik zit er aan te denken zo'n plak BH te kopen maar ben benieuwd of het echt goed blijft zitten enzo...
    Iemand die dat weet?

Het gaat om zo'n BH:

Magic Bodyfashion Strapless BH Eve's Bra

Plak bh

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Niet fijn! ;)
    Ik heb er ooit ook een gehad, maar ik vond het verschrikkelijk zitten! Het ging vrij snel zweten waardoor het los laat en ook jeukte het enorm...
    Nee, dan liever geen BH of een BH met doorzichtige bandjes en sluiting.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Doorzichtige bandjes (die je toch overduidelijk ziet altijd) vind ik echt lelijk dus dat is geen optie.
    Zonder BH, hmm... liever ook niet eigenlijk haha!
    Was al een beetje bang dat het gaat zweten en loslaat... en ik ga naar een feest (Sensation White) waar ik zelf de hele avond/nacht zal staan dansen en dus vast ook ga zweten. Zo lullig als het dan ineens loslaat :) (en ze zijn toch 30,-... beetje zonde als 't niet goed werkt)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik kwam dit tegen, misschien is zoiets een optie?
    (al heb ik geen idee hoe dat goed moet blijven zitten of waar je het kan kopen ;) )

View attachment 334148

5. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Plak bh's zijn idd niet geweldig. Ik heb een keer een andere versie geprobeerd, waren twee losse cupjes, speciaal ook voor de grotere cup. Maar na een paar minuutjes rolde ze zo eraf. :)
    Je hebt volgens mij wel evt bh's en korsetjes waar de band achter veel lager is. Voor m'n trouwjurk hadden ze jaren terug bij Triumph een korset waar de bandjes heel dun van waren en kon je zo dragen dat je toch goed een bh had, maar je zag niks aan de rug. Ik heb hem toen niet genomen omdat het een ding was met string...en daar ben ik niet weg van haha!
    Maidenform verkopen ze bij de V&D toch? Ben al een tijd niet meer in NL geweest, maar de laatste keer dat ik er was zag ik dat merk daar hangen. Goeie vraag natuurlijk of ze dat model ook hebben. Anders een speciaalzaak eens kijken. Of advies vragen. Die hebben meestal ook wat ideetjes met dit soort dingen. :)

6. minon

minon Niet meer actief

Google eens op Magic Low Back Strap
    Kun je je eigen BH "ombouwen"
    Te koop bij o.a. de bijenkorf

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die plakdingen werken naar mijn mening niet.. Heb vrij grote borsten en ik had amper steun..
    Ook ga je snel zweten en zweet je ze dr zo af.. bah..

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit is idd een superhandige oplossing, kwam 'm al tegen!
    Alleen is mijn jurkje nog lager uitgesneden, echt tot mijn onderrug zeg maar...
    Volgens mij wordt het gewoon zonder BH uiteindelijk :p

9. minon

minon Niet meer actief

Misschien kan je ze ook nog lager knopen ofzo? of soort van bretels aan je bh en onderbroek vastmaken haha

10. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    En de bybra? Misschien een optie? Een jongen die ik ken van een vroegere vakantie heeft dit ontworpen, en tot op heden loopt het al in vele landen erg goed.
    ( zelf geen ervaring hoor haha)

11. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Volgens mij bij de bijenkorf

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb ooit eens een soort van verlengstukjes gekocht die je zo laag trok dat ze ook onder mijn laag uitgesneden jurk verdwenen. Die maakte je zo vast aan je eigen BH. Niets zichtbaar. Maar hoe die dingen nu heten :) ?

13. Linda86

Linda86 VIP lid

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja die low back strap is niet laag genoeg... helaas! Anders was dat een mooie oplossing geweest.

Ik kwam net idd ook de ByeBra tegen, lijkt me wel wat.. ga eens zoeken of ik daar ervaringen over kan vinden!

15. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Ik had zo'n plakbh onder mijn trouwjurk aan.
    Niet het meest elegante ondergoed voor je trouwdag maar het deed wat het moest doen. Misschien ligt het er ook aan dat ik (in niet-zwangere toestand dan hihi) helemaal geen grote borsten heb maar mijn 75B werd perfect ondersteund. Kon shaken, springen en zweten zonder dat het loskwam.

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    hmm dat klinkt dan wel weer goed. Ik heb 80B dus ook geen grote boobies :p Waar had je die van jou gekocht?

17. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Die Low Back Strap is lang niet altijd voldoende. Had zelf ook ooit een jurkje waarbij dat echt niet kon. Na lang zoeken had ik dan uiteindelijk een plak bh die wel goed zat en ook bleef zitten, de hele dag me verbaasd over het feit dat ie er gewoon nog zat :) Gewoon bij de hunkemöller, maar ik weet niet of ze die zelfde nu nog hebben.

18. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Ik heb hem gekocht in een lingeriezaak hier in de buurt. Was de Eve's bra geloof ik. Best prijzig geloof ik, iets van zo'n 50 euro. Vooral als je hem maar één keer draagt. Ik geloof dat hunkemuller er ook één heeft maar weet neit als die dan blijft plakken.

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Die Eve's Bra zag ik volgens mij ooit bij de Bijenkorf..
    Hmm, vandeweek toch maar ff kijken daar!

Share This Page